gsmarena 002 4
گوشی هوشمند ویوو Y17 با دوربین سه گانه رونمایی شد

ویوو از سال گذشته مشغول طراحی و تولید گوشی‌های هوشمندی از سری Y است. چراکه در سال گذشته چند گوشی هوشمند از این خانواده رونمایی شدند. براساس اخبار و اطلاعات جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است این کمپانی قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور از یک گوشی هوشمند دیگر که در این خانواده قرار دارد رونمایی کند که این گوشی هوشمند Y17 نام دارد.

گوشی هوشمند جدید ویوو از راه رسید

gsmarena 002 4
گوشی هوشمند

گوشی هوشمند Y17 از صفحه‌ نمایش 6.35 اینچی از نوع LCD برخوردار است درضمن رزولوشن و نسبت تصویر نمایشگر این گوشی هوشمند به‌ترتیب برابر با HD+ و  ۱۹.۳:۹  است. در حال حاضر این گوشی هوشمند تنها در یک مدل طراحی شده است که از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. اما از آن‌جایی که کمپانی ویوو در حال مانوردادن بر روی گوشی‌های هوشممند سری Y است مطمعنا در آینده از مدل‌های بیشتری از گوشی Y17 رونمایی خواهد کرد که از میزان رم و حافظه داخلی بیشتری برخوردار باشند.

از یک تراشه 12 نانومتری که از هشت هسته برخوردار بوده در این گوشی هوشمند استفاده شده است. درضمن سرعت هر یک از هسته‌های استفاده شده در این تراشه برابر با 2.3 گیگاهرتز می باشد.

یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبیگوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد. این شرکت تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران استفاده‌کننده از فناوری شباهت زیاد به اصل در گوشی‌های هوشمند خود گذاشته است.

نرم‌افزارهای توسعه یافته توسط شرکت شامل اپ‌استور ویوو، آی‌منیجر و یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید اختصاصی به نام فانتاچ اواس می‌باشد. انتظار می رود بزودی این شرکت چینی محصولات بیشتری را معرفی کرده و عرضه دارد تا سهم بیشتری در بازار کسب کند.

منبع