سامسونگ galaxy note 9
همه چیز هایی که باید درباره سامسونگ galaxy note 9

سامسونگ galaxy note 9 زمانی که به بازار در اواسط مرداد ماه عرضه شد بسیاری از خریداران با بررسی این گوشی تصور کردند که قابلیت های جدیدی نسبت به مدل قبلی سامسونگ ندارد اما ما برای شما قابلیت هایی را بیان خواهیم کرد که مخالف این تصور است و نیاز است که با انها اشنا شوید .
اما این تصور زیاد حد خارج از حقیقت نیست و در واقع سامسونگ در سری جدید خود سعی داشته است تا مشکلات سری قبلی خود را بپوشاند و بتواند گوشی های جدید و بدون ایراد تولید کند .
برای نمونه حسگر قفل مدل قبلی گوشی های سامسونگ به طوری بوده است که خریداران و کاربران به سختی قفل گوشی خود را باز کرده اند و حتی در بیشتر مواقع زمانی که شما قصد داشتید تا قفل گوشی را باز کنید دستتان به لنز دوربین میخورد وهمین امر سبب شد تا کمی کاربران را دل سرد کند اما  سامسونگ نوت 9 کمی حسگر قفل خود را در سری جدید پایین تر اورده است تا خریداران احساس راحتی بیشتری داشته باشند .
میتوانیم این مدل از گوشی های سامسونگ را جز گوشی هایی محسوب کنیم که دارای بزرگ ترین صفحه نمایش است و در حدود 6.5 اینچ است و بسیاری از کاربران به دلیل زیبایی ظاهری ای که این نمایشگر بزرگ دارد انها را خریداری میکنند که حتی نه تنها جز بهترین صفحه نمایشگر ها در بین گوشی های سامسونگ را دارد بلکه بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش بین تمامی گوشی های موجود در بازار است .
اما ممکن است در اولین برخورد وقتی به کسی گفته میشود که بزرگ ترین صفحه نمایش دارد فرد مقابل در رابطه با باتری انها نگران شود که ما میتوانیم خیال شما را در این بابت راحت کنیم چون سامسونگ نوت 9 توانسته قدرت باتری خود را تا حد زیادی افزایش دهد .
از جمله مزیت های دیگر این مدل از گوشی های سامسونگ میتوانیم به اسپیکر و کیفیت صدای این گوشی ها اشاره کنیم چون در حدی دارای کیفیت صدا است که بسیاری از خریداران از موسیقی گوش دادن با این سری از سامسونگ لذت میبرند و از اسپیکر مکالمه هم رضایت کامل را دارند .
همچننی اگر بخواهیم یکی دیگر از شباهت های سامسونگ galaxy note 9 را بین کنیم وجود ip68 است که سبب میشود تا نیم ساعت بتوانند زیر اب بمانند بدون اینکه مشکلی برای انها پیش بیاید که این موضوع توانسته بسیاری از خریداران را در سری نسل جدید سامسونگ تشویق کند .جک هدفون هم این روز ها یکی از نگرانی خریداران گوشی واقع شده است که ایا سری جدید هر برند و مارکی این جک را دارد یا خیر که باید خوشبختانه بیان کنیم همچنان گوشی های این سری سامسونگ جک هدفون را دارا هستند و تصمیمی برای حذف ان وجود ندارد .
این مدل از گوشی های سامسونگ در چهار رنگ مشکی مسی ابی و صورتی به بازار عرضه شده است که میتوانیم بیان کنیم زیبایی ظاهری مسی این مدل از گوشی های سامسونگ بسیار بیشتر از بقیه انها است و بر خلاف این موضوع رنگ مشکی انها فروش قابل توجه ای داشته است .
شاید در رابطه با رنگ این گوشی ها این موضوع برایتان جالب باشد که تمامی قلم های این سری از گوشی های سامسونگ همرنگ خود گوشی است به جز ابی که کمپانی سامسونگ قلم گوشی های ابی نوت 9 را به رنگ زرد تولید و به بازار عرضه کرده است .
یکی دیگر از نکته هایی که راجع به قلم این گوشی ها وجود دارد این است که کلیدی که روی انها است شما براحتی و از طریق تنظیمات میتونید مشخص کنید که با فشار دادن ان کدام یک برنامه ها باز شود که خود گوشی سامسونگ به طور پیش فرض دوربین را انتخاب کرده اما قابل تغییر است .
حتی این موضوع هم جالب است که زمانی که شما دوربین را باز میکنید میتوانید از دور خودتان به تنهایی عکس بگیرید به این صورت که پس از باز کردن دوربین دکمه ی روی قلم را یک فشار کوچک بدهید و عکس شما به راحتی گرفته میشود.

سامسونگ galaxy note 9
سامسونگ galaxy note 9

سوالی که ممکن است خریداران و کاربران زیادی در رابطه با انها بپرسند این است که باتری قلم این مدل از گوشی های سامسونگ به چه صورتی است که باید بیان کنیم با هر باری که به مدت کمتر از یک دقیقه قلم را سر جایش میگذارید میتوانید حدود 200 بار از ان استفاده کنید که این موضوع فوق العاده ای است برای باتری این قلم ها .
مهم ترین و اصلی ترین مواردی که برای دوربین سامسونگ نوت 9 وجود دارد است که این گوشی ها مورد بسیار مناسبی است برای علاقه مندان به عکاسی چون عکس گرفتن با این گوشی ها مانند دوربین های حرفه ای است به این معنا که با توجه به نور محیط و همچنین شرایط اندازه ی دیافراگم انها تغییر میکند مانند تمامی دوربین های عکاسی موجود در بازار .
این تغییر دیافراگم علاوه بر اینکه به کیفیت عکس ها کمک بسیار زیادی میکند همچنین سبب میشود تا عکس گرفتن در شب هم کیفیت بالایی داشته باشد و در روز هم با جزییات بیشتری عکس ها گرفته شود .
شاید برایتان جالب باشد که یکی از دغده هایی که عموم مردم هنگام عکس گرفتن دارند این است که وقتی عکس هایی را میگیرند ممکن است بعدا که به مشاهده ی انها میپردازند متوجه پلک زدن چشم هایشان و یا حتی تار افتادن انها شوند که باید بیان کنیم سامسونگ این موضوع را حل کرده است و زمانی که شما پلک میزنید و یا عکستان تار افتاده است سامسونگ galaxy note 9 این موضوع را به شما تذکر میدهد تا عکس را دوباره تکرار کنید .
همچنین اگر بخواهیم به صورت جزیی به بقیه مزیت های این دوربین ها اشاره کنیم میتوانیم بیان کنیم که دارای زوم دو برابر و پرتره ها هستند و همچنین قابلیت این را دارند که بتوانند فیلم هایی که میگیرید را با اهسته کردن زیاد بسیار جذاب و دیدنی کنند .
و اما یکی دیگر از مواردی که میتوان گفت جز اولین گوشی ها هستند این است که گوشی های سامسونگ نوت 9 با حافظه ی داخلی 512 گیگا بایتی به بازار عرضه میشوند که مزیت فوق العاده بالایی است و میتواند شما را مطین تر کند برای خرید این گوشی ها و به عبارتی دیگر هزینه کردن برای انها .
اما اگر هزینه ی این گوشی ها برایتان زیاد است میتوانید انها را با حافظه ی داخلی 128 گیگا بایتی نیز خریداری کنید که ارزن تر هستند .
شاید شما هم این مشکل را داشته باشید که هنگام بازی کردن گوشی هایتان داغ شود اما گوشی سامسونگ galaxy note 9 دارای قابلیت خنک کننده است که تا حد 21 درصد گوشی شما را خنک میکند و همچنین گرافیک بالا هم در کنار این قابلیت سبب شده است تا بازی کردن با انها لذت بالایی به شما بدهد .
این گوشی ها درایا کیفیت بسیار بالایی هستند که این کیفیت زبان زد تمامی خریداران واقع شده است و سبب شده است تا روز به روز فروش فوق العاده داشته باشند چون مورد پسند تمامی کاربران واقع شدند .
این موضوع را در اول مقاله هم بیان کردیم اما باید بگوییم که دلیل این فروش بالا این است که کمپانی سامسونگ تنها قصد داشته است تا تمامی مشکلات و معایبی که در سری های قبلی خود وجود داشتنه بپوشاند و گوشی هایی با قابلیت های جدید و تازه وارد بازار کند .