گوشی سامسونگ گلکسی j2 core
همه چیز در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی j2 core

گوشی سامسونگ گلکسی j2 core از جمله گوشی هایی از کمپانی سامسونگ است که در ماه گوست 2018 رونمایی شد که حرف ها و شایعه های زیادی به همراه داشت .
نکته ای که برای این مدل از گوشی ها وجود دارد این است که اندروید سبک تر دارند که به عبارتی میتوان گفت برای گوشی های پایین رده طراحی شده است .
اولین مزیتی که برای انها وجود دارد قیمت مناسب و پایین است که تقریبا کمتر از 100 دلار برای انها در نظر گرفته شده است که اگر از مزیت ها و معایب این گوشی ها راضی باشید میتوانید گوشی هایی هوشمند با قیمت پایین داشته باشید .
پس در رابطه با قیمت و هزینه های این مدل از گوشی های سامسونگ خیالتان راحت باشد و نگرانی ای در رابطه با انها نداشته باشید .
در اوین مرحله بهتر است به طراحی و ساخت انها اشاره کنیم که دارای نمایشگر های 5 اینچی است و ممکن است در نظر بسیاری از افراد این مدل قدیمی باشد .
همچنین علاوه بر ساختار های 5 اینچی انها همچنین این مدل از گوشی ها جز گوشی های سبک هستند که به اندازه ی 156 گرم وزن دارند و جز گوشی های خوش دست هستند .
به علاوه با خرید انها گوشی هایی دو سیم کارته دارید .
نکته ی خوبی که برای این مدل از گوشی ها وجود دارد جک 3.5 میلیمتری است که میتوانید علاوه بر شارز کردن گوشی های همراه خود همچنین از هنذفری استفاده کنید و اهنگ گوش کنید .
حذف جک 3.5 میلیمتری این روز ها بین تمامی گوشی های جدید موجود در بازار وجود دارد که تمامی کاربرن به محض وارد شدن و رونمایی این موضوع را چک میکنند که البته از نسل جدید عموم گوشی ها حذف شده است .
نکته ی بعدی ای که وجود دارد باتری و قدرت انها است که خوشبختانه قدرت بالایی دارند و همچنین به راحتی قابل تعویض هستند و از نوع لیتیوم یونی هستند .
این موضوع کاملا طبیعی است که این مدل از گوشی ها هم محبوبیت بالایی داشته باشند چون پرجم دار های موجود در بازار ایران به دلیل قیمت های بالایی که دارند طرفدار های خاصی دارند و همین موضوع سبب میشود که عده ی دیگری هم طرفدار گوشی های ارزان قیمت باشند ولی قابلیت های مناسبی داشته باشند و بتوان حداقل استفاده ها را از انها کرد .
که البته این مدل از گوشی های سامسونگ با وجود قیمت مناسبی که دارند اما مزیت های بسیار زیادی را دارا هستند که در ادامه بیان خواهیم کرد که در مقایسه با قیمتی که دارند قابلیت های زیادی را دارا هستند .
شما میتوانید از طریق کمپانی سامسونگ گوشی های متنوعی در راستای این قیمت ببینید و انتخاب کنید که هر کدام مزیت های مختلفی دارند و در تایم های مختلفی به بازار عرضه میشوند .
و این پسوند J به دلیل همین است که گوشی های رنج J خانواده ی ارزان قیمت از کمپانی سامسونگ هستند .
این موضوع کاملا مشخص است که دوربین گوشی ها میتواند اهمیت بالایی داشته باشد و حتی میتواند انها را جز پر فروش ترین ها حساب کند .
در رابطه با دوربین نسل جدید این مدل از گوشی های سامسونگ بهتر است بدانید که جز گوشی های دو دوربینه است که دو سنسور دارد مانند عموم گوشی های بازار جزییات دقیق تری در رابطه با دروبین ها این است که یکی از دوربین ها در پشت است و دوربین اصلی شناخته میشود و دیگری هم جلوی گوشی که دوربین سلفی شناخته شده است .
هر دوی ین دوربین ها عملکرد خوب و قابل قبولی دارند که از یک گوشی با این قیمت و این جایگاه تقریبا میتوان گفت بعید است چون معمولا گوشی های ارزان کیفیت خوبی در زمینه ی مخصوصا سلفی ندارند .

گوشی سامسونگ گلکسی j2 core
گوشی سامسونگ گلکسی j2 core

به هر حال باید این موضوع را بدانید که این گوشی ها کیفیتی در حد قیمتی که دارند را دارا هستند و از همه مهم تر مواردی که این روز ها در بسیاری از گوشی های موجود در بازار میبینیم را ندارد و عملکردی فوق العاده معمولی دارد .
به عبارتی بهتر است بدانید که کمتر موبایلی را در بازار ایران پیدا خواهید کرد که با این قیمت باشند و قابلیت های خوبی را همراه داشته باشند و میتوان جز اولین گوشی هایی انها را محسوب کرد که کمپانی سامسونگ با اندروید GO به بازار عرضه کرده است .
در رابطه با بدنه ی گوشی این  موضوع را بدانید که از پلاستیک است اما با شیدن اسم پلاستیک ممکن است کاربران حس خوبی نداشته باشند که بهتر است بدانید از پلاستیک مقاوم برای طرحی و بدنه ی انها استفاده شده است .
نکته ی دیگری که هست مانند بسیاری از گوشی های قدیمی و پایین رده این گوشی هم میتوانید باتری انها را به راحتی جدا کنید با استفاده از جدا سازی قاب پشت گوشی.
همچنین این گوشی ها قابلیت این موضوع را دارند که از دو سیم کارت پشتیبانی کنند .
بهتر است که نگاه ساده تری به این گوشی ها داشته باشید چون با توجه به قیمتی که دارند حس خاصی به کاربر با در دست گرفتن انها منتقل نمیشود .
همچنین این موضوع هم بهتر است بدانید که حسگر انگشت ندارد و قفل انها به صورت کاملا معمولی باز میشود که در این روز های بازار تلفن های هوشمند این مورد تقریبا پیدا نمیشود .
رنگ بندی این مدل از گوشی های موبایل هم جالب است چون در رنگ های مشکی و ابی و طلایی به بازار عرضه شده است و همانطور که میدانید رنگ مشکی انها خرید و فروش فوق العاده گسترده تری داشته است .
همچنین نکته ی دیگری که در انها وجود دارد و ممکن است با گوشی های نسل جدید متفاوت باشد نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی j2 core  است که تمامی صفحه را در بر نمیگیرد و و دارای حاشیه های باریکی نیست که همان معمولی بودن را به گوشی ها القا میکند .
همچنین این موضوع هم کاما طبیعی و منطقی است که در برابر اب و گرد و خاک حساس باشد و از سیستم صد اب در انها استفاده نشده باشد بنابر این در رابطه با این موضوع مراقبت های لازم را برای این مدل از گوشی های کمپانی سامسونگ داشته باشید .
یکی دیگر از مواردی که این گوشی ها ندارد این است که استفاده کردن و کار کردن با این مدل از گوشی ها در زیر نور افتاب و روشنایی کمی سخت است و مااند نسل حدید گوشی های هوشمند به طور خودکار به حالت اصلی برنمیگردد.
همچنین مورد دیگری که وجود دارد عملکرد و پردازنده ی انها هست که باید بیان کنیم بر خلاف انتظاری که کاربران داشتند اما این گوشی ها عملکرد و سرعت خوبی را دارا هستند که مانند بسیاری از گوشی های ارزان قیمت در بازار نیست و به عبارت دیگر سرعت پایین انها اعصاب شما خورد نخواهد کرد .
پس در رابطه با پردازنده ها با توجه به هزینه ای که میکنید نگرانی ای نداشته باشید و از این بابت خیالتان کاملا راحت باشد .
اما با توجه به ساختاری که دارند بهتر است در پر شدن حافظه ی انها دقت داشته باشید چون ممکن است زمانی که حافظه کمی پر شد عملکرد و سرعت پایین بیاید که این موضوع هم کاملا طبیعی است و از گوشی های پایین رده ای مانند گوشی سامسونگ گلکسی j2 core  انتظاری بیش از این نباید داشت .
همچنین همانطور که در بالا بیان کردیم این گوشی ها دارای سیستم عامل هایی روان و خوب هستند که سبب میشود این موضوع را جز مزیت انها محسوب کرد .
اگر بخواهیم نتیجه گیری کلی ای برای این مدل از گوشی ها در نظر بگیریم این است که اگر به دنبال گوشی هایی هستید که صرفا برای رفع نیاز های شما باشد و در کنار قیمت پایینی که دارد عملکرد و کیفیت خوبی داشته باشد این گوشی ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد اما اگر با این قیمت به دنبال گوشی هایی با قابلیت های فوق العاده هستید بهتر است انها را خریداری نکنید چون کارکرد گوشی های این سری از کمپانی سامسونگ علاوه بر ظاهر ساده ای که دارد همچنین از عملکرد ساده نیز برخوردار است .
منبع : PHONEARENA