MWC 2019
نگاهی به مراسم MWC 2019 با نزدیک شدن به آن

با نزدیک شدن به نمایشگاه MWC 2019 رقابت شرکت ها برای اعلام حضور در این نمایشگاه درحال داغ تر شدن است.

شرکت هایی که تا الان حضورشان را در این نمایشگاه تایید کرده اند عبارتند از سونی ، هواوی ، اوپو ، شیائومی…

کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2019 کمتر از سه ماه دیگر در بارسلونا برگزار خواهد شد و شرکت‌های پیشرو در امر فناوری، خود را برای یک نمایش مهیج دیگر آماده می‌سازند. با زمانبندی نمایشگاه نمایشگاه MWC 2019 و انتظارات از این مراسم همراه باشید.

MWC 2019

کنگره جهانی موبایل(MWC19) از ششم تا نهم اسفند ماه 1397 برگزار خواهد شد تا به مانند سال‌های پیش، ما را با تازه‌ترین و شگفت انگیزترین فناوری های صنعت موبایل آشنا سازد. با توجه به حضور 107,000 مراجعه کننده و 2,400 ارائه دهنده در مراسم MWC 2019 که یک رکورد به حساب می‌آید، پیش بینی می‌شود امسال نیز شاهد حضور هرچه گسترده‌تر افراد و شرکت‌ها باشیم.

در مراسم ششم تا نهم اسفند ماه، شاهد رونمایی از نخستین گوشی‌های 5G و نیز کانون‌های داغ و شمار زیادی از دیگر دستگاه‌های مبتنی بر 5G خواهیم بود. این دستگاه‌ها برای کار با نخستین شبکه‌های 5G مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

جمع بندی

با توجه به موارد مذکور به نظر می‌رسد مراسم امسال برروی موضوع هوشمندسازی ارتباطات و پیشرفت‌های بزرگ در شبکه‌های موبایلی متمرکز باشد. بارسلونا در روزهای ششم تا نهم اسفند امسال شاهد پرده برداری از نتایج تلاش‌های پرهزینه غول‌های فناوری در زمینه ارتباطات خواهد بود.