ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3
نکته های باورنکردنی ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3

ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3 یکی از انواع ساعت های هوشمند است که این روز و در بازار ایران محبوبیت بسیار بالایی بین تمامی خریداران فناوری ایجاد کرده است.
کمپانی شرکت شیائومی در ماه‌های قبل ساعت هوشمند را به بازار جهان روان کرده است که توانسته محبوبیت بالایی بین تمامی خریداران ایجاد کنند و بسیار زیادی برای خود کسب کند.
پیشنهاد ما به شما برای خرید این سری از ساعت‌های هوشمند این است که حتماً این مقاله را به طور کامل و با دقت مطالعه کنید چون می تواند شما را بسیار علاقه مند تر و همچنین تمامی سوالات شما را پاسخگو باشد.
هدف اصلی کمپانی شیائومی برای تولید این سری از ساعت های هوشمند استفاده از آن ها برای ورزش کردن در فضاهای باز هم و همچنین برای افرادی که عاشق ماجراجویی و سردرآوردن از تمامی مسائل ورزشی هستن است.
اما این مورد به این معنا نیست که اگر شما جزو افراد ورزشکار و ماجراجویی جدید این ساعت‌ها به دردتان نمی خورد بلکه می‌توان گفت این ساعت برای تمامی قشر جامعه طراحی شده است اما کسانی که به ورزش و ماجراجویی علاقه مند هستند این ساعت ها می تواند نقطه عطفی برای آنها در زندگی ورزشکار ایشان باشد.
به همین دلیل اگر شما هم جزء این افراد هستید پس با دقت بیشتری مقاله نوشته شده زیر را مطالعه فرمایید.

 

 

ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3
فکر می کنم مهم ترین و اصلی ترین موضوع در وهله اول برای ساعت های هوشمند کیفیت صفحه نمایش آنها باشد که بهتر است بدانید از کیفیت فوق العاده بالا و وضوح بسیار خوبی برخوردار می باشد.
این وضوح و کیفیت بالا به دلیل طراحی و ساخت فوق‌العاده خوبی است که شرکت شیائومی برای ساعت های هوشمند خود در نظر گرفته است.
به این صورت که شما کمتر ساعت‌ هوشمند را پیدا می‌کنید که حتی در ذهن خورشید نیز کیفیت و وضوح فوق العاده بالا و خوبی را داشته باشد.
این که بر روی این موضوع تأکید داریم کمپانی شیائومی این سری از ساعت‌های هوشمند را برای افراد ورزشکار و ماجراجویی طراحی کرده است این است که زمانی که شما ساعت را در دست خود نگه می دارید متوجه خواهید شد که ۴ دکمه در دوره این ساعت ها وجود دارد علت این دکمه ها را زمانی که جویا شدیم فهمیدیم این دکمه ها به این دلیل طبیعی شدند چون افرادی که ورزش می کنند ممکن است دست هایشان عرق کرده باشد و یا حتی دستکش به دست داشته باشد و امکان لمس ساعت ها برای شما وجود نداشته باشد به همین دلیل اگر امکان لمس برای تمام وجود نداشت به راحتی می‌توانید از همان دکمه های کناری برای کارهای خودتان استفاده کنید.
همچنین علاوه بر این مزیت ها با استفاده از این ساعت های هوشمند خواهید فهمید که کمتر ساعت هوشمندی پیدا می شود که تمامی نوشته های روی ساعت برای آنها خوانا باشد.
اما کمپانی شیائومی بر روی این موضوع تاکید بسیار زیادی داشته تا بتواند ساعت های هوشمندی با نوشته‌های خوانا تولید و به بازار روانه کند.
یکی دیگر از شگفتی های ساعت های هوشمند شیائومی این است که برای ۱۹ ورزش مختلف طراحی شده است .
مثلاً یکی از ورزشهایی که برای این سری از ساعت های شیائومی طراحی شده است و مورد استفاده واقع می‌شود و ورزش کوهنوردی است که شما به راحتی می توانید با فعال کردن این ورزش جی پی اس این ساعت ها را فعال و مسافت خودتان را بسنجیم و همچنین ضربان قلب و تعداد کالری که توانسته در این ورزش بسوزانید.
اما نکته مثبتی که در آنها وجود دارد این است که ورزش و فعالیت های شما را به طور دقیق و به بهترین نحو تحلیل می کند و تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ورزش خودتان را بسنجید و عملکرد خودتان را مورد سنجش واقع دهید.

ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3

 

یکی از سوال هایی که ممکن است بسیاری از افراد برایشان جالب باشد ضدآب بودن این سری از ساعت‌های هوشمند است.
در این زمینه بهتر است بدانید که این سری از ساعت‌های هوشمند تا عمق ۵۰ متری می توانند به مدت ۱۰ دقیقه مقاوم بماند اما بیش از ۱۰ دقیقه ممکن است به تنظیمات ساعت آسیب‌های جدی وارد شود.
اما همین قابلیت موضوعی بوده است که کمپانی شیاِومی بر روی آن تمرکز بسیار زیادی انجام داده و بعلاوه هزینه های هنگفتی برای آن انجام داده است.
بیش از اینکه یک ساعت معمولی برای شما باشد می تواند سلامتی شما را در هر ساعتی از شبانه روز به سنجد به این صورت که ضربه ضربان قلب شما را می تواند به مدت ۲۴ ساعت نشان دهد و قابلیت سلامتی شما را هر بار در جدولی مشخص برایتان به نمایش بگذارد.
یکی از مهمترین و اساسی ترین نکته ها و مزیت هایی که برای این سری از ساعت های هوشمند در نظر در نظر گرفته شده و در نظر خریداران و کاربران بسیار مهم تر جلوه داده شده است این است که به دلیل باتری های دو هسته ای که برای آنها در نظر گرفته اند و شما می توانید با هر بار شارژ میزان قدرت باتری را تا ۱۴ روز نگه دارید تا بتواند برای شما این شارژ نگه دارد این موضوع برای بسیاری از کاربران و خریداران اهمیت بسیار بالایی دارد و می توان گفت مهمترین و اصلی ترین دلیل خرید این سری از ساعت های هوشمند شیائومی این مورد می تواند باشد.
به عبارتی می‌توان گفت که کمپانی شیائومی برای افراد ورزشکار و همچنین ماجراجویی که در همه زمینه‌ها سنگ تمام گذاشته است و تمامی محصولات خود و همچنین قابلیت های آن را به نفع این سری افراد تغییر داده است.
درست است که شرکت شیائومی برای باتری  ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3 وقت و هزینه زیادی مصرف کرده است اما اگر شما این سری از ساعتها را خریداری کردیم باید در حفظ و نگهداری و طول عمر باتری آن ها دقت فراوانی داشته باشید تا بتوانید همیشه به همین نحو از آنها استفاده کنید.
یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این ساعت های هوشمند شیائومی این موضوع می باشد که می تواند بین ۳۵ تا ۷۰ ساعت به طور دائم و تکرار شدنی برای تمامی فعالیت‌های سلامتی شما نظارت کامل داشته باشد و در آخر میانگینی از این ۷۰ ساعت برای شما ارائه دهد.
با تمامی توضیحاتی که برای شما در این مقاله ارائه دادیم این موضوع را کاملا متوجه شدید که خریداران این سری از ساعت های هوشمند ورزشکاران و همچنین افرادی که به ورزش علاقه بسیار بالایی دارند هستند.
به عبارتی طبق آخرین آماری که برای این گوشی‌های هوشمند در بازار ایران به بیرون آمد این ساعت ها بین تمامی ورزشکاران فروش بسیار بالای خوبی داشته و محبوبیت خاصی بین تمام افرادی که ورزش می‌کنند ایجاد کرده است چون می تواند تمامی نیازهای آنها را بدون کم و کاستی برطرف کند.
اما در مورد قیمت این ساعت های هوشمند اگر بخواهیم برای مواردی را بیان کنیم بهتر است بدانیم که نه آنقدر گران است که در بین خریداران مشکلی پیش بیاید و نه آنقدر ارزان که تمامی مزیت‌های آنها به چشم ارزان دیده شود.
اما اگر شما جزو ورزشکارانی هستند که با قیمت از ساعت های هوشمند مشکل دارید می توانید به راحتی با مشاوران سایت ما تماس بگیرید و این ساعت ها را با قیمت‌های ارزانتر خریداری کنید چون خرید از طریق سایت های اینترنتی می تواند هم از لحاظ قیمتی هم از لحاظ راحتی صددرصد به نفع شما خریداران باشد.
پس اگر قصد خرید از سایت ما دارید به راحتی وارد سایت شوید محصول خود را انتخاب کنید و پس از آن با مشاوران ما تماس بگیرید تا بتوانند شما را در زمینه خرید بهتر و آگاهانه تر راهنمایی کند.

ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3

 

بر خلاف مدل های قبلی صفحه نمایش این ساعت ها به صورت گرد طراحی شده است.
و طراحی دایره ای و گرد این سری از ساعت های هوشمند از نظر کمپانی شیائومی به این دلیل است که ساعت هایی با صفحه نمایش گرد اسپرت تر و ورزشکار پسند تر هستند .
شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمانی که به ورزش می روید و قصد اهنگ گوش دادن را دارید به راحتی می توانید با هندزفری های بلوتوثی به این ساعت ها وصل شوید و استفاده کنید.
در ابتدای مقاله برای شما بیان کردیم که طول عمر باتری این ساعت ها بسیار بالا می باشد اما همچنین در صورتی می توانید این طول عمر بیشتری نیز کنید که ضربان قلب و سنسورهای دیگر خاموش باشد.
همچنین این ساعت ها دو گیگ حافظه داخلی دارند که به راحتی می توانید آهنگ های مورد نظر خودتان که قصد گوش دادن آنها را در هنگام ورزش کردن دارید در این ساعت ها ذخیره سازی کنید.
به دلیل طراحی و ساخت اسپرت آنها هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آنها به راحتی استفاده کنند.
در رابطه با جنس بدنه آنها نیز بهتر است بدانید از استیل ضد زنگ استفاده شدن و این جنس می تواند سال ها برای شما سالم باقی بماند.
علاوه بر جنس بدنه جنس بند آنها نیز اهمیت بالایی دارد که از جنس سیلیکون ساخته شده است.
به راحتی می توانید با استفاده از این گوشی ها پروفایل های ورزشی مختلفی داشته باشید که این موضوع برای ورزشکاران اهمیت بسیار بسیار بالایی دارد که بتوانند تمامی ورزش‌های خود را به طور جداگانه تحلیل و تمام اطلاعات آنها را ذخیره کند.
این ساعت های همه کاره دارای مزیت های زیادی هستند و کار شمارا در همه ی زمینه ها راحت میکنند.
برای مثال به راحتی میتوانید با استفاده از این ساعت ها صبح ها بیدار شوید چون دارای آلارم هستند و میتوانید ساعت خود را تنظیم کنید.
سنجیدن آب و هوا و همچنین قطب نما نیز بر روی ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3  تعبیر شده است که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید و آب و هوای محل خودتان را بسنجید.

 

ساعت هوشمند شیائومی amazift statos 3

 

چون همانطور که میدانید ورزش کردن در فضای باز در وهله اول آب و هوا می‌تواند بر روی آن تاثیر بسیار زیادی بگذارد و تعبیه این قابلیت برای این گوشی ها به دلیل همین مورد است تا کمپانی شیائومی در همه زمینه ها به نفع ورزشکاران عمل کرده باشد.
به قدری این ساعت به سلامتی شما کمک می‌کند که اگر ضربان قلب شما در طول ۲۴ ساعت از یک حدی بالا رود این گوشی به شما آلارمی اعلام می کند تا بتوانید این موضوع را متوجه شوید و پیگیر دلیل آن شوید.
قابلیت گذاشتن عکس های برای پس زمینه ساعت شما نیز موضوعی است که در تمامی ساعتهای هوشمند وجود دارد و همچنین در این ساعت ها نیز می توانیم عکس پس زمینه خودتان را به راحتی تغییر دهید.
نکته مهم دیگری که کمپانی شیائومی به آن فکر بسیار زیادی کرده است وزن پایین ساعت‌ها می باشد چون وزن ان ساعت‌های هوشمند شیائومی ۳۲ گرم می باشد و بر روی دستهای شما سنگینی نمیکند و به راحتی می توانید از آن به طور روزمره و همیشه استفاده کنید.
نکته دیگری که امنیت بالایی دارد سیستم عامل این ساعت های هوشمند می باشد که هم سیستم عامل اندروید دارد و هم سیستم عامل ios.
به علاوه با توجه به وزن سبکی که این ساعت ها دارند به راحتی می توانید در هنگام خواب نیز از آنها استفاده کنید تا ساعت های شما خواب شما را نیز زیر نظر بگیرد و از شما در تمامی ساعت ها مراقبت کند.
اگر شما هم قصد خرید این ساعت ها را دارید و با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسید که این ساعتها به درد شما می خورد به راحتی می توانید پس از انتخاب آنها در سایت و واریز هزینه آن در کمترین مهلت این ساعت ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.
یکی از مزیت های دیگری که سایت ما برای مشتریان و کاربران در نظر گرفته از این است که شما در هر ساعتی از شبانه روز هر گونه سوالی که داشتید به راحتی می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را جویا شوید.
با این روش میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همچنین از تمامی مزیت های خرید اینترنتی برخوردار وید چون میتواند برای شما مزیت های فوق العاده بالایی داشته باشد .
منبع : gsmarena