گوشی Iphone X
نکته هایی که در رابطه با گوشی Iphone X بهتر است بدانید !

گوشی Iphone X همانطور که میدانید در سراسر جهان محبویت بالایی پیدا کرد و شرکت ایفون همیشه و پس از تولید هر گوشی جدیدی ادعا داشت که گوشی هایی فوق العاده خوب و بهترین را روانه ی بازار کرده است .
در صورتی که اگر بخواهیم با واقعیت رو به رو شویم این موضوع را میدانیم که تمامی گوشی های ایفون تقریبا شکل ظاهری و عملکردی یکسان را دارد و این گفته ی شرکت اپل در راستای تولید گوشی های متفاوت کاملا نقض میشود .
اما با ساخت گوشی های ایفون ایکس و یا همان ایفون 10 این موضوع شکلی جدید و متفاوت پیدا کرد که کمپانی ایفون توانسته گوشی هایی جدید و با ساختاری نو به بازار ایران عرضه کند .
در ادامه برای شما به طور کامل توضیحات این گوشی ها را بیان خواهیم کرد تا بتوانید ذهن باز تری در رابطه با این گوشی ها داشته باشید و ای تغییراتی که نسبت به گوشی ها  و نسل های قبلی داشته است را به طور کامل متوجه شوید و درک کنید .
اصلی ترین تغییری که این گوشی ها نسبت به گوشی های قبلی ایفون دارند حاشیه ی انها است که بسیار نسبت به نسل قبل کم شدند و همین کم شدن حاشیه ها به علاوه ی وجود نمایشگر تمام صفحه این گوشی ها را فوق العاده جذاب و زیبا کرده است .
همچنین در این مذل از گوشی های ایفون دیگر خبری از سنسور باز کردن قفل گوشی با انگشت نیست و این سنسور در زیر نمایشگر جا داده شده است که میتوان گفت علاوه بر این موضوع دکمه ی هوم هم حذف شده است و ممکن است کسانی که با نسل قبلی ایفون کار کرده اند کمی هنگام استفاده از این مدل گوشی ها سختشان باشد .
در اولین مرحله به طراحی و ساخت این مدل از گوشی های ایفون خواستیم اشاره کنیم چون پشت و جلوی انها از شیشه است و همین طراحی توانسته جذابیت انها را چندین برابر کند .
شاید این نکته برایتان جالب باشد که بدانید شرکت اپل اولین شرکت گوشی های هوشمند بود که از بدنه ی شیشه ای برای ساخت و طراحی گوشی های خود استفاده کرد چون قبل تر از ان عموم گوشی های اندورید یا بدنه هایی پلاستیکی داشتند و یا مانند گوشی های اچ تی سی بدنه ای المینیومی که هر کدام برای خود مزیت ها و معایبی را دارند .
اینکه بقیه شرکت های تلفن های همراه نیز تصمیم بر این موضوع گرفتند که بتوانند گوشی هایی با بدنه ای شیشه ای درست کنند در اولین مرجله این بود که بدنه ی شیشه ای سبب میشود تا گوشی ها را ساده تر نشان دهد که هر چه گوشی های تلفن همراه ساده تر باشد شیک تر و زیبا تر نشان داده میشوند .
اما بهتر است در رابطه با بدنه ی این گوشی ها این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است رد انگشت های شما روی بدنه های شیشه ای بیشتر از بقیه بدنه ها بماند پس سعی کنید مراقب این موضوع باشید .
این موضوع بین تمامی خریداران و کاربران گوشی های ایفون ایکس مشترک است که دست گرفتن این گوشی ها به هر خریداری حس لوکس بودن و پولدار بودن را دست میدهد .

گوشی Iphone X
گوشی Iphone X

نکته ی دیگری که وجود دارد حذف جک 3.5 میلیمتری است که کاربران ممکن است عادت نداشته باشند به این موضوع و همچنان مانند قدیم تمایل داشته باشند که علاوه بر گوش دادن اهنگ با هنذفری بتوانید گوشی های خود را نیز شارز کنند و این موضوع میتوان خبر خوبی برای کاربران نباشد هرچند که حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون بسیار شیک و لوکس برای گوشی های هوشمند تلفن همراه است.
یکی از مواردی که ممکن است هر کسی با نگاه اول به فکر این موضوع بیوفتد این است که ممکن است با در دست گرفتن این مدل از گوشی های ایفون از دستتان بیوفتد و لیز باشد که با امتخان کردن انها این موضوع را خواهید فهیمد که علاوه بر خوش دست بودن همچنین به سرعت و به خوبی به کف دست شما میچسبد و اجازه نمیدهد که از دستتان بیوفتد .
این موضوع هم که کاملا مشخص است که ایفون ایکس و یا همان ایفون 10 عملکرد بسیار بهتری نسبت به سبک قبلی خود دارد و با استفاده ی این گوشی ها میتوانید حس و حال فوق العاده ای داشته باشید .
یکی از نکته های مهمی هم که این مدل از گوشی ها دارند این است که برای استفاده های طولانی مدت بهتر و راحت تر هستند و این موضوع میتواند خبر بسیار خوبی برای جوانان باشد که بدانند استفاده طولانی از این گوشی ها سبب خسته کردن چشم های شما نمیشود و این موضوع از اهمیت بالایی نیز برخوردار است .
نوار باریکی که در بالای گوشی Iphone X   قرار دارد جایگاه سنسور ها و دوربین های سلفی و همچنین تشخیص چهره است که البته خالی از لطف نیست اگر در رابطه با فیس ایدی این مدل از گوشی ها نیز اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم .
اگر بخواهیم در رابطه با عملکرد موضوع فیس ایدی برای شما مطالبی را بیان کنیم باید بگوییم که این عملکرد به این صورت است که زمانی که شما در رو به روی گوشی های ایفون ایکس قرار میگیرد دوربین انها اگر ببیند که چهره ای رو به روی ان وجود دارد انوقت سنسور تشخیص چهره کار خود را شروع میکند.
پس از این مرحله سنسور تشخیص چهره عکسی دو بعدی را برای شخصی که رو به رو دوربین است میسازد و پس از ان به مذل ریاضی تبدیل میشود و قفل گوشی شما را باز میکند.
این سنسور ها عملکردی فوق العاده با کیفیت و سریع دارند که تمامی این مراحل را در رزودترین حالت ممکن انجام میدهند و همین موضوع در محبوبیت انها اهمیت بالایی داشته .
پس از اجرای این سنسور شرکت ها و کمپانی های دیگر هم در صدد این موضوع هستند که این سنسور را بر روی گوشی های همراه خود نصب کنند .
موضوع جالب و شگفت انگیزی که وجود دارد تشخیص این سنسور ها حتی در تاریکی است که در تاریکی هم سبب میشود تا چهره ی شما شناخته شود و این موضوع برای تمام یکاربران خیلی جالب و خوب بود .
خیالتان از نظر موارد امینتی و قفلی در رابطه با فیس ایدی راحت باشد چون ایفون هزینه های زیادی را برای کیفیت این مزیت پرداخت کرده است و روی این موضوع تمرکز بالایی داشته است .
شاید برخی از افراد نگران ذخیره ی عکس هایشان برای سرور های اپل باشند که بهتر است بدانید این موضوعات کاملا شایعه است و هیچ عکسی از شما در سرور های ایفون و اپل ذخیره نمیشود و همانطور که گفتیم خیالتان از لحاظ امنیتی راحت باشد .
با وجود حذف کردن کلید هوم باید برخی از عملکرد ها را یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی از انها استفاده کنید چون در نسل های قبلی گوشی های ایفون عموم کار ها با استفاده از کلید هوم انجام میشد که جایگزین های راحتی در گوشی Iphone X برای انها وجود دارد .
این مزیت ها کاربرد هاییی که این مدل از گوشی های ایفون دارند را میتوانیم بگوییم نسبت به قیمتی که دارند منطقی است و در اصل باید به این صورت باشد که وقتی کاربران تا این اندازه هزینه ای را برای گوشی های موبایل خود پرداخت میکنند انتظار مزیت های فوق العاده دارند و این موضوع به خوبی در ایفون ایکس نقش دارد .
یکی از مزیت های جذابی که این مذل از گوشی های ایفون دارد قابلیت اموجی است که کاربران میتوانند با استفاده از دوربین از قابلیت اموجی نیز استفاده کنند و  روی عکس های خود اموجی های بامزه و قشنگ بگذارند .
در رابطه با دوربین ایفون ایکس هم که بهتر است تعریفی نداشته باشیم چون همه ی کاربران و خریداران به عشق کیفیت دوربین این گوشی ها را خریداری میکنند چون از کیفیت و مزیت های بسیار زیادی برخوردار است .
دوربین های این گوشی میتواند برای شما مانند یک دوربین عکاسی عمل کند و در همه حال با خود دوربین های عکاسی داشته باشید و با استفاده از دوربین پرتره عکس های فوق العاده هنری و زیبا بگیرید.
در مورد باتری این گوشی ها نیز میتوانید باتری انها را نسبت به نسل قبل قوی تر و پر قدرت تر در نظر بگیرید چون در این مدل شرکت ایفون وقت و توان زیادی صرف انها کرده است و از این بابت کاربران و خریداران رضایت دارند که با استفاده ی روزانه میتوانید این موضوع را به وضوح تجربه کنید .
به عبارتی میتوانیم بیان کنیم که وجود ایفون ایکس به بازار ایران سبب شده است که روز های جدیدی از گوشی های شرکت اپل به بازار ایران وارد شود چون دارای قابلیت های فوق العاده جذاب و خوب است .
تعریف کردن از این گوشی ها در همه جای دنیا که این ایفون ها عرضه شده است در زبان کاربران و استفاده کننده ها است چون گوشی ای فوق العاده با قابلیت هایی بسیار زیاد است.
با توجه به اینکه قیمت گوشی های ایفون ایکس ممکن است کمی با بقیه گوشی های موجود در بازار بیشتر باشد شما میتوانید خرید خود را از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام دهید .
چون همانطور که میدانید سایت های اینترنتی سبب میشود تا شما بتوانید خرید خود را فوق العاده اگاهانه و خوب انجام دهید و از خرید خود راضی باشد .
منبع :GSMARENA