سامسونگ Galaxy S10 Plus4
نکته هایی در رابطه با گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus

گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus یکی از گوشی هایی که کمپانی سامسونگ سعی داشته است تا در ساخت انها سنگ تمام بگذارد و تمامی معایبی که گوشی های قبلی خود داشته است را در این گوشی ها از بین ببرد.
با این متن همراه باشید تا بتوانید به صورت کامل با انها اشنا شوید چون قصد داریم در این متن برای شما از تمام تجربیات خودمان در رابطه با استفاده از این گوشی ها مطالبی را بیان کنیم .
سامسونگ با سخت و عرضه ی این سری از گوشی های سری گلکسی به اندازه ی زیادی توانست طرفداران خود هیجان زده کند و بسیاری از انها را ترقیب به خرید کند.
اگر قصد خرید گوشی هایی معقول و به صرفه اما در عین حال بسیار لوکس را دارید پیشنهاد ما به شما خرید سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس است که توانسته محبوبیت های بسیار زیادی در بازار ایران ایجاد کند .
در اولین مرحله دوربین نقش بسیار مهمی دارد که تقریبا جز اولین سوالات کاربرانی است که قصد خرید گوشی های موبایل را دارند مخصوصا برای کسانی که به عکسای و فیلم برداری اهمیت زیادی میدهند و اگر دوربین گوشی های خود خوب و با کیفیت باشد سبب میشود تا به جای استفاده از دوربین های بزرگ و گران قیمت از گوشی های خود برای عکس برداری استفاده کنید .
تقریبا میتوان گفت طی ازمایش هایی که روی دوربین این گوشی ها انجام شده و همچنین خریدارانی که تجریبات خود را بیان کرده اند دوربین این سری از گوشی های سامسونگ گلکسی عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی دارد که سبب میشود تا خیال خریداران در رابطه با کیفیت دوربین و عکس برداری راحت باشد .
چون حتی میتوانید در شریط سخت نیز با این گوشی های موبایل عکس های خوب و با کیفیتی را بگیرید .
یکی از خبر های بسیار خوشحال کننده برای خریداران و کاربران این بود که طبق اخرین نظر سنجی کیفیت سلفی این گوشی ها در صدر همه ی گوشی های موجود در ایران است اما فعلا در حال حاظر به این صورت است .
چون ممکن است شم هم مانند بسیاری از خریداران بر این باور باشید که عموما گوشی های موبایل سلفی های خوبی ندارند که این موضوع سبب میشود تا ذهن خریداران از سلفی باز نباشد اما از این موضوع خیالتان راحت باشد که کمپانی سامسونگ وقت زیادی بر روی دوربین سلفی این سری از گوشی های سامسونگ گذاشته است .

گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus
میتوان گفت در رابطه با سری های گلکسی سامسونگ گوشی سامسونگ گلکسی اس 19 پلاس دارای بیشترین دوربین است به این صورت که مجهز به دو دوربین سلفی میباشد و سه دوربین اصلی که یکی از دورین های سلفی قابلیت عکس برداری عریض را دارد .
همچنین یکی از دوربین های اصلی قابلیت عکس برداری تله فوتو را دارد که سبب بزرگ نمایی دو برابر میشود بدون اینکه ذره ای حتی کیفیت این عکس ها کاهش یابد که این موضوع جز مهم ترین مزیت های این سری از گوشی های گلکسی محسوب میشود .
کمپانی سامسونگ یکی از باور هایی که دارد این است که دوربین های گوشی های سری گلکسی عکس ها را شبیه به چیزی نبت میکند که چشم انسان میبیند که این موضوع میتواند در کیفیت و زیبایی اهمیت بالایی داشته باشد.
در نور روز میتوانید بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را با این گوشی ها بگیرید که این مورد سبب نمیشود در شب کیفیت خوبی نداشته باشند بلکه از معدود گوشی هایی است که در شب هم مانند روز کیفیت بسیار بالا و خوبی را دارا است .
به صورت اتوماتیک و خودکار در شب دوربین های این گوشی ها نور بیشتری را جذب میکند که به کمک کیفیت این سری از گوشی های موبایل میاید و میتوان با انها عکس های فوق العاده خوبی گرفت .

گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus
شاید این مزیت را در کمتر گوشی های موبایلی دیده باشید که داشته باشند و میتوان گفت گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus دارای این مزیت فوق العاده خوب و کاربردی است .
هنگام فیلم برداری و  عکس برداری با این سری از گوشی های سامسونگ میتوانید کمترین میزان لرزش را داشته باشید که خود همین قابلیت کمک بزرگی میکند تا بتوانید عکس ها و فیلم هایی با کیفیت بگیرید چون در گوشی های دیگر عموم عکس های بی کیفیت به دلیل لرزش دست است که سبب میشود تا شما نتوانید عکسی که دلخواهتان است را بگیرید.
در رابطه با دوربین این سری از گوشی ها توضیحات زیادی برایتان بیان کردیم که جالب است بدانید این دوربین ها حرف ندارد و اگر دارای هنر عکاسی هستید حتما این سری از گوشی های گلکسی را امتحان کنید و سفارش دهید چون از فیلم برداری و عکس برداری با این گوشی ها خسته نخواهید شد و کماکان لذت ببرید که در یک جمله میتوان گفت دوربین این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ حرف ندارد و فعلا حز برترین ها است .
حتی گزینه ی دیگری که وجود دارد و میتوان گفت به اندازه ی دوربین این گوشی ها جای توضیح و صحبت دارد باتری انها است که میتوان گفت در عموم گوشی های هوشمند بعد از دوربین کیفیت و قدرت باتری از اهمیت بالایی برخوردار است .
میتوان گفت کمپانی سامسونگ همیشه سعی داشته تا بتواند سری گوشی های ایفون را در مقابل خود قرار دهد و از انها مزیت هایی را تقلید کند که بهتر است بدانید همیشه هم جز بهترین ها بوده که خریداران و طرفداران خود را با هر بار گوشی ای که عرضه میشود شوکه میکند.
حتی در زمینه ی باتری هم میتوانید خیالتان راحت باشد که کمپانی سامسونگ از بقیه گوشی های موجود در بازار جلو تر است و از کیفیت بالا تری برخوردار است .
به دلیل باتری های سری قبلی خود که عموم کاربران از این باتری ها راضایت نداشتند کمپانی سامسونگ بر روی این موضوع فوکوس کرد که بتواند قدرت باتری های این سری از گوشی های خود را بالا ببرد و به تولید و فروش باتری های با کیفیت و قدرت بسیار بالا روی اورد و حتی قدرت این باتری ها را تا حد 4100 میلی امپر کشاند که میتوان گفت موضوعی باور نکردنی و جذاب برای کاربران خود بود .
شما با استفاده از این گوشی ها به راحتی میتوانید یک روز کامل را بدون تمام شدن باتری با انها سر کنید و از این گوشی ها استفاده کنید که نه استفاده ی عادی و حتی جندین ساعت پشت سر هم عکاسی و فیلم برداری که سبب نمیشود تا باتری این سری از گوشی ها تمام شود .
همچنین این محصول دارای طراحی و ساخت بسیار زیبایی است که میتواند برای خریداران و کاربران بسیار جذاب باشد که این سری از گوشی های سامسونگ به خوش دست بودن معروفیت دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است که فروش بالایی هم به همین دلیل دارند چون دست گرفتن و استفاده از این گوشی ها سبب میشود تا حس خوب و لوکس بودن به شما دست بدهد .

گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus
این سری از گوشی های سامسونگ دارای 4 رنگ است که یکی از رنگ های فوق العاده و زیبایی که وجود دارد در راستای این سری از گوشی های سامسونگ رنگ سفید انها جذابیت فوق العاده بالایی دارد و این تغییر رنگ ها کمک زیادی میکند به اینکه زیبایی بالایی داشته باشد .
خوشبختانه بهتر است بدانید که وزن و ضخامت این دستگاه ها بسیار زیاد کاهش یافته است و این موضوع میتواند نکته ی خوبی باشد برای اینکه بتوانید راحت تر و اسوده تر از این گوشی ها استفاده کنید .
یک نکته ی دیگری که وجود دارد حسگر باز کردن قفل ها است که کمپانی سامسونگ هم بالاخره بر این باور رسید که این حسگر را به زیر صفحه نمایش اضافه کند و منتقل شود چون علاوه بر سهولت بالای انها همچنین سبب میشود تا زیبایی ظاهری بسیار بالایی داشته باشند و بتوان مانند گوشی های ایفون از انها استفاده کرد .
حتی این نکته هم بدانید که این حسگر دارای سرعت و دقت بسیار بالایی است که کمپانی سامسونگ وقت زیادی بر روی انها گذاشته است که به عبارتی میتوان گفت در این زمینه هم سنگ تموم گذاشته است .
همچنین در رابطه با کیفیت نمایشگر این گوشی ها بهتر است بدانید که باور نکردنی ای است و محبوبیت بسیار بالایی دارد .
لیست قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus نسبت به مزیت هایی که دارد با قیمت های مناسبی به فروش میرسد و میتوان گفت جز گوشی های با صرفه است که با وجود این قیمت ها میتوانید گوشی های پر کاربرد و با قابلیت هایی بالایی خریداری کنید .
اما اگر قیمت این سری از گوشی های هوشمند برای شما گران است میتوانید خرید خود را از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام دهید چون قیمت گوشی های موبایل در فروشگاه های اینترنتی کمتر است و شما میتوانید خرید خود را با قیمت های فوق العاده خوبی انجام دهید .
به علاوه این گوشی های سامسونگ دارای حافظه های 128 گیگا بایت و 256 گیگا بایتی است که طبیعتا نسخه ی 256 گیگا بایتی انها با قیمت های بالا تری به فروش میرسد .
در این قسمت بهتر است در رابطه با پردازش این گوشی ها صحبت کنیم تا بتوانید خیالتان از این بابت راحت باشد که میتوانید با بازی کردن لذت بسیار زیادی ببرید و حتی با بازی های سنگین نیز این سری از گوشی های موبایل قفل نمیشود و تغییری در سرعت انها ایجاد نمیشود .
پیشنهادی که برای خریداران وجود دارد این است که اگر شما هم به دنبال گوشی هایی شبیه گوشی های ایفون هستید که تمایل دارید مزیت هایی که گوشی های ایفون ندارند را هم داشته باشید بهترین گزینه میتواند برای شما گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس میباشد مانند وجود جک 3.5 میلیمتری که در گوشی های ایفون وجود ندارد و بسیاری از کاربران به این جک علاقه دارند و تمایلی به حذف انها ندارند .
میتوان گفت نکته ی جالب کمپانی سامسونگ که سبب شد تا فروش بسیار بالایی داشته باشد این است که کمپانی سامسونگ سعی داشته تا عیب های گوشی های سری قبلی خود را برظرف کند و گوشی ای بدون عیب و مشکل را به بازار عرضه کند .
برای نمونه باتری سری قبلی گوشی های سامسونگ در سری های قبل قدرت بالایی نداشته و دارای مزیت های خوبی نبود اما در این سری دارای قابلیت های بسیار بالایی است که قدرت خیلی خوبی دارد .
گوشی سامسونگ Galaxy S10 Plus یکی از بهترین و با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار است که میتوان گفت خریداران زیادی هستند که رضایت بسیار خوبی از انها دارند.
اگر در رابطه با این سری از گوشی های سامسونگ سوال های تخصصی ای دارید میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا بتوانید در این زمینه هر سوالی دارید را برطرف کنید چون شناخت کامل گوشی های هوشمند میتواند به شما کمک بسیار زیادی کند تا خرید اگاهانه و خوبی داشته باشید .
بدون اغراق میتوانیم بیان کنیم که گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس یکی از بهترین و با کیفیت ترین پرچم دار های کمپانی سامسونگ است که تا به حال به بازار عرضه کرده است که توانسته فروش خیلی بالایی داشته باشد و تجارت بزرگی در صنعت ایران ایجاد کند .
علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها میتوانیم بیان کنیم که یکی دیگر از مزیت هایی که خرید اینترنتی گوشی های هوشند دارد این است که شما میتوانید در وقت خود نیز صرفه جویی کنید و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است .
همچنین در برخی از سایت ها این امکان وجود دارد که بتوانید گوشی های موبایل به صورت رایگان درب منزل خود دریافت کنید که این مزیت میتواند اهمیت بالایی داشته باشد که بتوانید محصولات خود را درب منزل دریافت کنید .
وجود این قابلیت ها از این سری از گوشی های سامسونگ سبب شده است تا در سراسر ایران خواهان زیادی داشته باشد که این موضوع کاملا طبیعی است که هر محصولی که فروش بالایی دارد به دلیل مزیت هایی است که این محصولات دارد .
اگر شما هم طرفدارانی از دنیای اندورید هستید بهترین گزینه برای شما این است که گوشی هاس سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس را خریداری کنید .
اگر بخواهیم نسخه اقتصادی این سری از گوشی های گلکسی را بیان کنیم بدون شک پیشنهاد ما گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس است که میتوانید پس از خرید از محصول خود رضایت کامل داشته باشید .
این سری از گوشی ها در اواخر سال میلادی گذشته به بازار امریکا عرضه شد که همچنین علاوه بر ایران در امریکا نیز محبوبیت بالایی داشته .
منبع : gsmarena