گوشی هواوی مدل mate 9
نکته هایی درباره گوشی هواوی مدل mate 9

گوشی هواوی مدل mate 9 یکی از گوشی هایی است که شرکت هوآوی قبل از تولید ساخت آنها بر این باور بوده که بتواند تمامی مشکلات نسخه های قبلی خود را در این گوشی حل کند و بتواند گوشی با تمام امکانات و قابلیت های متفاوت به بازار عرضه کند.
همانطور که می‌دانید همیشه گوشی های شرکت هوآوی به گوشی‌های ارزان‌قیمت اما با کیفیت بالا معروفیت داشتند و کسانی که توانایی مالی زیادی نداشتند و یا حتی نمی خواستند برای گوشی‌های هوشمند خود هزینه های بالاتری پرداخت کنند این سری از گوشی های موبایل را خریداری می‌کردند اما این سری شرکت هوآوی تصمیم داشته تا بتواند دنیای جدیدی از گوشی‌های هوشمند را به بازار عرضه کند تا بتواند با تمامی سلیقه های مختلف در بازار شرکت‌های خود گوشی های مختلفی داشته باشد.
این نسل از گوشی های شرکت هوآوی پرچمدار هایی هست که بیشتر بر روی باتری و دوربین آنها تمرکز شده است اما این جمله به این معنی نیست که شرکت هوآوی بر روی ساختار و زیبایی آنها توجهی نداشته بلکه این بار هواوی تصمیم داشته تا بتواند گوشی هایی با تمام امکانات تولید کند اما تمرکز بالاتری بر روی باتری و دوربین‌های خود داشته باشد مانند دو نسخه قبلی خود که در بازار عرضه کرد و توانست محبوبیت بالایی نیز بین خریداران و طرفداران شرکت هوآوی ایجاد کند.
این موضوع کاملاً مشخص است که عموم گوشی هایی که در بازار نتوانستد محبوبیت و معروفیت بالایی بین خریداران ایجاد کند و فروش بسیار بالایی نداشتن به دلیل سه مشکل باتری های ضعیف ، دوربین های با کیفیت پایین و همچنین کندی گوشی ها بوده است که سبب می‌شود تا خریداران در هنگام خرید و سفارش گوشی های مختلف و با هردقیمت و هزینه ای شک داشته باشد و آن گوشی و آن شرکت نتوانند محبوبیت بالای بین خریداران و طرفداران خودشان ایجاد کند .
به دلیل همین سه مشکل شرکت هوآوی تصمیم گرفت تمرکز بالاتری روی این سه عامل داشته باشد تا بتواند گوشی‌های پرچمداری تولید کند که تمامی مواردی که خریداران مد نظر دارند را داشته باشد و در عین حال که این سه اصل را رعایت کرده است دارای زیبایی ساخت و طراحی خوبی داشته باشد.
شما می تواند کمتر گوشی هوشمند را در بازار پیدا کنید که علاوه بر اینکه بدنه های سخت و با کیفیت دارند اما ظرافت خاص خودشان را نیز حفظ کرده باشد که شرکت هوآوی بر روی این اصل تمرکز بسیار بالایی دارد و حتی در راستای تولید گوشی‌های میان رده خودشان نیز این اصل را رعایت کردند تا بتوانند گوشی هایی با بدنه‌ای بسیار با کیفیت خوب را روانه بازار کنند.

گوشی هواوی مدل mate 9
این موضوع خیلی برای طرفداران و خریداران عجیب بود و توانست فروش بسیار بالایی را برای این سری از گوشی های هواوی ایجاد کند که با تمام مزیت هایی که دارند همچنین دارای طراحی و ساخت بسیار خوش سلیقه و خوبی هستند که شما هنگام در دست گرفتن این سری از گوشی های هواوی حس خوبی خواهید داشت و لوکس بودن آن به شما منتقل خواهد شد.
شرکت هواوی تلاش بسیار زیادی کرده تا بتواند مجموعه ای از مزیت های بسیار خوبی را در این سری از گوشی های خود داشته باشد و همه را با هم یکجا جمع کند که برای همین موضوع توانست به تمامی نیازهای خریداران و طرفداران خودش توجه کافی داشته باشد .
برای مثال بسیاری از گوشی‌های امروزی دارای جک ٣.۵ میلیمتری نیستند که شرکت هوآوی با توجه به اینکه توانست متوجه شود خریداران خودش و بقیه گوشی های موبایل در بازار با حذف این مورد موافقتی نداشته اند بر روی گوشی‌های خود نیز این حرکت را انجام نداده است و شما در بالای این سری از گوشی های هواوی می توانید به راحتی جک ٣.۵ میلیمتری را نیز ببینید همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید این سری از گوشی های هواوی همچنان فرستنده اینفرارد را دارند که شما با این فرستنده می توانید به یک دستگاه دیگر وصل شوید رو و آن را کنترل کنیم یک دستگاه دیگر برای مثال می‌توان تلویزیون را انتخاب کنید.
در کل این سری از گوشی های هواوی دارای طراحی و ساخت بسیار خوبی هستند که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفت و توانست تجارت بسیار بزرگی را ایجاد کند و فروش گسترده ای داشته باشد که این گوشی های هواوی دارای دو سیم‌کارت هستند و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید از یک درگاه سیم کارت برای اتصال کارت حافظه و افزایش حافظه های ذخیره سازی خودتان استفاده کنید که این موضوع نیز می‌تواند مزیتی برای خریداران داشته باشد.
البته این نکته را نیز بهتر است بدانید که  گوشی هواوی مدل mate 9  هواوی نسبتا بزرگ هستند و برای کسانی که دنبال گوشی های سبک و آسان می گردند به درد نمی‌خورد در حدی این گوشی ها بزرگ هستند که حتی شما نمی توانید با یک دست با این گوشی ها کار کنید و برای برخی از خریداران ممکن است این عملکرد اهمیت بسیار بالایی داشته باشد و در نظر آنها برای خرید یک محصول و گوشی اثر بسیار خوب و و یا برعکس اثر بدی داشته باشد که البته به این موضوع دقت داشته باشید که تمامی گوشی های این روزهای بازار گوشی‌های نسبتاً بزرگی هستند .

گوشی هواوی مدل mate 9
اگر بخواهیم اندازه دقیق برای این سری از گوشی های هواوی برایتان در نظر بگیریم تا بتواند به خوبی این اندازه را تصور کنید بهتر است بدانید که این سری از گوشی های هواوی اندازه گوشی های آیفون ۷ پلاس هستند که بسیاری از افراد به دلیل بزرگ بودن این گوشی آنها را خریداری نکرده اند و برای برخی دیگر این موضوع کاملاً برعکس بود و به دلیل بزرگ بودن آنها نیز این گوشی‌ها را خریداری کردند . وزن ۱۹۰ گرمی آنها نیز توانست محبوبیت بسیار بالایی در برخی از نظر خریداران ایجاد بکند چون برای برخی مهم بود که بتوانند گوشی های سنگینی خریداری کنند.
به این نکته هم توجه داشته باشید که شما گوشی های سنگین را بهتر می تواند مراقبت کنید و از دست شما کمتر می‌افتد.
اما در برخی موارد نیز ممکن است دست شما را خسته کند و وزن نسبتاً زیاد آنها به شما برای شما مشکلاتی به وجود آورد.
نمایشگر نیز می‌تواند در خرید و فروش یک سری از گوشی های موبایل اهمیت بسیار ویژه‌ای داشته باشند برای مثال اینکه نمایشگری بتواند در نور بسیار زیاد خورشید باز هم کیفیت بالایی داشته باشد از مزیت های آن شرکت و آن کمپانی محسوب می‌شود که البته گوشی هواوی مدل mate 9 توانسته این موضوع را در بین خریداران ایجاد کند که شما می توانید به راحتی از این گوشی‌ها در زیر نور آفتاب استفاده کنید چون دارای نمایشگر های بسیار خوب و فوق العاده هستند نظر طراحی و کیفیت ساخت بسیار عالی و فوق العاده شناخته شده است و با اعتماد راحت می توانید آنها را خریداری کنید.
شما می توانید هنگام فیلم دیدن عکس دیدن و یا حتی هنگام مطالعه کتاب‌ها در گوشی‌های لذت بسیار زیادی از استفاده این سری از گوشی های هواوی ببریم و برایتان تجربه بسیار فوق العاده ای داشته باشد که بتواند با گوشی‌های کار کنید که دارای نمایشگر فوق العاده خوب و باکیفیتی هستند.
همانطور که در بالا نیز بیان کرد این شرکت هوآوی بر روی دوربین این گوشی ها تمرکز بسیار زیادی گذاشته از و تلاش کرده تا بتواند دوربین های فوق العاده با کیفیت بسیار بالا تولید کند این سری از گوشی های هواوی دارای دوربین های دوگانه ای است که از مزیت های فوق العاده زیادی برخوردار هستند و سیستم های بسیار جدی برای فوکوس بهره‌مند هستند.
این موضوع درست است که شرکت هواوی برای گوشی‌های قبلی خود نیز دوربین های فوق العاده طراحی کرده است اما هیچ کدام از آنها به خوبی و با کیفیتی دوربین های گوشی میت ۹ نبوده است و نتوانسته محبوبیت بالایی ایجاد کند.
بهتر است در رابطه با باتری این سری از گوشی های هواوی برایتان مطالبی را بیان کنیم .
باتری گوشی های هواوی میت ۹ یک باتری های ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هست که با پردازنده بسیار بهینه شده در این گوشی ها استفاده شده است همچنین بهتر است بدانید که طول عمر این سری از باتری ها بسیار بالا است یعنی شما از نظر باتری می توانید برای خرید گوشی های هواوی خیالتان راحت باشد .
همچنین یکی دیگر از مزیت هایی که می توانیم در رابطه با باتری گوشی هواوی میت ۹ بیان کنیم این است که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند یعنی اینکه شما می توانید در مدت زمان تنها ۳۰ دقیقه ساز خود را به حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برسانید.
همچنین یکی دیگر از دلایلی که باعث شده از کمپانی هواوی از باتری های سریع استفاده کند این است که گوشی شما داغ نمی شود و فرآیند شارژ شدن تلفن های همراه شما بدون زردی داغ شدن انجام می‌شود که این موضوع می‌تواند اهمیت بسیار بالایی برای خریداران و استفاده کننده ها داشته باشند که بتوانند به مدت چندین ساعت گوشی هایشان به شارژ باشد بدون اینکه گوشی داغ شود.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید تنها ٨٠ دقیقه زمان نیاز دارید تا اینکه گوشی همراه خود را به شارژ کامل برسانید که این دقیقه می‌تواند دقیقه خارق‌العاده‌ای برای استفاده از گوشی‌های تلفن همراه باشد.

گوشی هواوی مدل mate 9
اگر بخواهیم جمع بندی و نتیجه های کلی در رابطه با میت ناین داشته باشیم باید بیان کنیم که یکی از خوش ساخت ترین و بهترین گوشی های سری هواوی در زمان خودش به شمار می رود که توانست محبوبیت بسیار بالایی بین خریداران و طرفداران گوشی های هواوی ایجاد کند.
اگر به دنبال گوشی هایی هستید که دارای طول عمر باتری بسیار زیاد باشد و همچنین با آنها لذت عکاسی بسیار زیادی را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما گوشی‌های میت ٩ است که بتوانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید و سایت‌های مختلف به سفارش این سری از گوشی های هواوی بپردازید.
میت ٩ می تواند برای کسانی که به عکاسی علاقه مند هستند گوشه بسیار جذاب و خوبی باشد که قدرت پردازنده بسیار بالایی دارد و این جمله به این معناست که گوشی شما هیچ وقت قفل نمی کند که این مزیت می‌تواند برای بسیاری از خریداران جمله بالایی داشته باشد.
همچنین پردازش بالا جدا از اینکه از قفل شدن گوشی های جلوگیری میکند همچنین سبب میشود تا گوشی های هوشمند شما عملکرد های بسیار سریع و خوبی داشته باشد و این موضوع به شما کمک میکند تا بتوانید با خیال راحت گوشی های بسیار خوب و راحتی را خریداری کنید.
اما اگر بخواهیم جدا از مزیت های این سری از گوشی های هواوی معایب انها را نیز بیان کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی هواوی مدل mate 9 از اسپیکر های ضعیفی برخوردار هستند و این این مورد میتواند برای برخی از افراد خبر خوبی نباشد و خریداران را برای خرید دو به شک کند که البته میتوانیم بیان کنیم که این موضوع نمیتواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد .
چون مزیت های این سری از گوشی های هواوی سبب میشود تا از این عیب کوچک بتوان چشم پوشی کرد و نادیده گرفت .
در بازار گوشی های موبایل می توانید کمتر گوشی‌های را پیدا کنید که با این طراحی زیبا و بدنه های فلزی فوق العاده با کیفیت دارای هم چنین مزیت‌هایی باشند .
همچنین علاوه بر تمامی این مزیت‌ها دوربین‌ها و باتری‌های با کیفیتی داشته باشد اما تمام این مسائل زمانی برای خریداران مورد اهمیت واقع شد که توانستند گوشی‌های با این مزیت‌ها اما با قیمت های ارزان خریداری کنند.
این سری از گوشی های هواوی در رنگ های طلایی خاکستری قهوه ای نقره ای و همچنین سفید که رنگ سفید این سری از گوشی ها سرامیکی هست عرضه می‌شود که شما می توانید رنگ قهوه ای آنها را بسیار زیاد در فضاهای مجازی ببینید .
چون با توجه به اینکه که برای تمامی گوشی های موبایل معمولا رنگ سفید و یا نقره ای فروش بیشتری داشته اما برای گوشی های میت ٩ این موضوع کاملاً بر عکس است از و رنگ قهوه ای آنها توانست فروش فوق العاده ای در بازار گوشی‌های موبایل ایجاد کند.
اگر قصد خرید این گوشی ها را دارید به راحتی میتوانید از طریق همین سایت اقدام کنید و خرید خود را انجام دهید .
منبع : phonearena