هواوی p30 pro
نسلی جدید با دوربین گوشی های هواوی p30 pro

هواوی p30 pro در این سال ها جز گوشی های پر فروش در ایران است که با عرضه شدن انها تجارت بزرگی ایجاد شد و از سال 2016 توانست محبوبیت زیادی بین کاربران این گوشی ها ایجاد کند .
یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت ها که توانست دلیل اصلی این فروش باشد دوربین های سری جدید از مدل های هواوی است .
بسیاری از افراد بر این باورند که بهترین و با کیفیت ترین دوربین های موجود در بازار ایران در مرحله ی اول گوشی های اپل است و در مرحله ی دوم گوشی های سامسونگ اما با عرضه ی گوشی های جدید هواوی این باور بین خریداران تغییر کرد و کیفیت گوشی های هواوی در زمینه ی دوربین توانست رتبه ی اول را کسب کند .
طراحی و ساخت این گوشی ها به گونه ای است که کاربران به محض استفاده از انها جذب انها خواهند شد .
دوربین گوشی های سری جدید هواوی کیفیت بالایی دارد و مخصوصا در زمینه ی پرتره گزینه ی فوکوس خیلی خوبی دارد و جزییات هر عکسی را به وضوح نشان میدهد .
دوربین این گوشی در سایت های معتبر به گوشی های چهار دوربینه شناخته شدند و که البته باید این موضوع را بدانید که دوربین چهارم در واقع کاربرد خاصی ندارد و نمیتوان جز دوربین های اصلی انها را محسوب کرد .
در این متن قصد داریم تا بیشتر به دوربین این گوشی ها بپردازیم چون دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارد .
ممکن است کیفیت و این موارد در بسیاری از دوربین های گوشی های امروزی وجود داشته باشد اما این دوربین ها مزیت هایی دارد که از بقیه دوربین های موجود در بازار انها را متمایز میکند .
برای نمونه یکی از مواردی که وجود دارد این است که برای گوشی های هواوی پرو 30 اولین بار است که قابلیت بزرگ نمایی 5 برابر وجود دارد که نکته ی جالب این جاست که با وجود این بزرگ نمایی ذره ای از کیفیت انها کم نمیشود و این مزیت همه ی کاربران را متعجب کرده است .
همچنین اگر بخواهیم دومین مورد را برای مزیت این گوشی ها بیان کنیم این است که دوربین انها برای عکس برداری در شب فوق العاده است و از تمامی دوربین گوشی های موجود در بازار با کیفیت تر و بهتر گرفته میشود و روشنایی بسیار خوب و زیادی داشته باشد .
برای چنین مزیتی دیگر نیازی نیست که برای عکس برداری در شب حلت شب را فعال کنید بلکه میتوانید با همان دوربین اصلی به صورت خودکار نور شب را تنظیم کنید و عکس هایی با کیفیت بگیرید که در هیچ کدام از گوشی های موجود در بازار این مورد وجود ندارد و امکان پذیر نمیباشد .
که جتی شما میتوانید در تاریک ترین حالت های ممکن نیز از قابلیت فوکوس استفاده کنید و عکس برداری کنید که این موضوع با استفاده و کمک گرفتن از نور مادون قرمز است یعنی همان دورین چهارمی که در ابتدا برایتان بیان کردیم .
درست است که با بزرگ نمایی در بعضی از گوشی ها کیفیت انها پایین تر میاید اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوربین این سری از گوشی های هواوی میتواند حتی تا 50 برابر زوم هم داشته باشد که در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد و این مورد هم همه ی افراد را متعجب کرده است .
اگر بخواهیم به موراد دیگری هم جز دوربین این گوشی ها اشاره کنیم باید به طراحی و ساختار حذاب انها بپرداریم .
حسگر باز کردن قفل این گوشی ها به زیر صفحه ی نمایشگر منتقل شده است که ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد و در این مرحله افراد زیادی خواهان خرید انها شده اند .
به دلیل وجود اسپیکر مکالمه در قسمت بالایی این گوشی ها برای پخش صدا و دیدن فیلم ها فقط میتوانید از اسپیکر ها در قسمت پایینی استفاده کنید و صدا ها را بشنوید .

هواوی p30 pro
هواوی p30 pro

مورد دیگری که میتواند برای برخی از افراد خبر خوب و برای برخی دیگر خبر خوبی نباشد این است که جک هدفون 3.5 میلی متری از این گوشی ها حذف شده است که حذف انها در برخی از موارد میتواند به شیک بودن گوشی ها و امروزی بودن انها اشاره داشته باشد و از طرف دیگر میتوانید به این دید ببینید که دیگر هنگام شارز شدن گوشی موبایل خود نمیتوانید اهنگ گوش دهید.
در رابطه با رنگ بندی انها نیز میتوانید این گوشی ها را بین چهار رنگ زیبا انتخاب کنید و چهار رنگ انها وارد بازار شده است .
با توجه به این که این گوشی ها دارای قیمت های بالایی هستند اما باید بیان کنیم که هزینه کردن برای انها ارزش دارد چون دارای قابلیت ها مزیت های بسیار زیادی است که با خرید این گوشی ها تنها گوشی شما دارای انها میباشد .
لوکس بودن و شیک بودن این گوشی ها تواسنته به محبوبیت انها کمک بسیار زیادی کند چون جز گوشی های خوش دست است و با در دست گرفتن انها حس خوبی را خواهید داشت.
این خوش دست بودن و مزیت هایی که هواوی p30 pro دارد به دلیل کیفیت ساخت بالای انها است که این موضوع سبب میشود تا فروش انها نیز افزایش یابد .
اگر بخواهیم انها را با نسل قبلی گوشی های هواوی مقایسه کنیم در مرحله اول باید بیان کنیم که صفحه نمایش این گوشی ها 3 دهم اینچ بزرگ تر است و بهتر است برای محافظت و نگهداری از انها حتما از قاب ها استفاده کنید .
همینوطور در برابر بقیه موارد سخت افزاری نگرانی ای نداشته باشید و خیالتان راحت باشد که  هواوی p30 pro هیچ عیب و نقصی ندارد و همچنین از نظر باتری نیز یکی از پر قدرت مند ترین باتری های موجود را دارا است که در حدود نیم ساعت میتواند 70 درصد باتری را پر کند که این عدد قابل توجهی است برای سنجیدن قدرت باتری ها که حتی تا دو روی میتوانید از انها استفاده کنید .
در کل کمپانی هواوی برای ساخت این گوشی ها کمک نگذاشته است و تمامی موارد را برای انها رعایت کرده است .
این سری از گوشی های هواوی دارای حافظه ی 128 گیگابایتی تا  512 گیگابایتی هستند که حافظه از این کمتر ندارند و در سری جدید از گوشی های هواوی نیز حافظه ها به همین صورت است .
ممکن است شما هم جز افرادی باشید زیاد از طراحی ایکون ها راضی نباشید اما این موضوع اهمیت بالایی دارد که شما میتوانید حتی ایکون ها را همان گونه که دوست دارید با استفاده از برنامه هایی مخصوص و همچنین پرداخت هزینه طراحی کنید .
اگر بخواهیم خصوصیات کلی ای برای این گوشی ها در نظر بگیریم باید بیان کنیم که سیستم و طراحای این گوشی های هواوی بین طراحی و ساخت سیستم ای او اس و همچنین اندوروید است که خصوصیات انها را یکسان ندارد و شامل همگی انها نمیشود .
این موضوع جای تعجبی هم ندارد چون کمپانی هواوی برای سری اخر گوشی های خود سعی داشته است که بیشتر روی کیفیت و ساخت دوربین های خود دقت داشته باشد که در این زمینه موفق هم شد و برای انها سرمایه گذاری های هنگفتی کرده است .
به عبارتی میتوانیم بیان کنیم که این گوشی به درد افرادی میخورد که علاقه ی بسیار زیادی به عکاسی و عکس گرفتن دارند و انصافا هم استفاده از دوربین این گوشی ها بسیار لذت بخش و خوب است .
جدا از کیفیت بالا میتوانیم بیان کنیم که شما هنگام عکاسی با این دوربین ها دستتان باز است و به راحتی میتوانید خلاقیت های خود را با استفاده از این دوربین ها نشان دهید و یا حتی بهتر است بگوییم که این گوشی ها یک دوربین عکاسی کامل هستند .
در پایان بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که در ابتدا بسیاری از افراد مزیت های این گوشی را باور نمیکردند و از یک کمپانی چینی در این حد انتظار نداشتند اما این کمپانی توانست تمامی شایعه ها را پایان دهد و پس از سرمایه گذاری ها و ساخت پی در پی توانست گوشی ای بدون نقص و بدون عیب وارد بازار کند و از بسیاری رقبای خودش جلو بزند .
منبع : gsmarena