گوشی نوکیا 7 پلاس
ناگفتنی های گوشی نوکیا 7 پلاس

گوشی نوکیا 7 پلاس در ماه فوریه سال 2018 توسط کمپانی نوکیا به بازار عرضه شد .
موضوعی که سبب شد تا بتوانند این مدل از گوشی ها در مدت زمان کمی محبوبیت بالایی بین خریداران ایجاد کنند این بود که گوشی های نوکیا سون پلاس با وجود امکانات و قابلیت هایی که دارند اما با قیمت های بسیار مناسبی به فروش میرسند .
همین امر سبب شد تا طرفداران زیادی را به خودش جذب کند و فروششان در سطح کشور گسترده تر شود.
اگر بخواهیم اشاره ای به اندازه ی صفحه نمایش این مدل از گوشی ها کنیم باید بیان کنیم که گوشی های نوکیا سون پلاس دارای صفحه های نمایش 6 اینچی هستند و این موضوع برای بسیاری از خریداران اهمیت زیادی دارد .
اما شاید برایتان جالب باشد و این سوال در ذهنتان به وجود اید که دلیل این اهمیت چیست و چرا میتواند جز مزیت های گوشی های همراه محسوب شود .
باید در جواب این سوال بیان کنیم که این صفحه نمایش سبب میشود تا 16 ملیون رنگ با کیفیت نمایش داده شود و این قابلیت برای تقریبا عموم خریداران جذاب است .
اما موضوعی که وجود دارد این است که در نور افتاب ممکن است روشنایی خوبی نداشته باشند که این مورد برای شما مشکلی به وجود نخواهد اورد .
به عبارتی میتوان گفت رزولوشن این گوشی ها به صورت fullHD است و جز نمایشگر های بسیار عالی محسوب میشود.
ممکن است شما هم جز افرادی باشید که نمایشگر برایتان اهمیت داشته باشد که گوشه هایی تیز نداشته باشند و به صورت منحنی نباشند که باید بیان کنیم بهترین گزینه برای شما گوشی های نوکیا سون پلاس است که همه ی این مزیت ها را دارا است .
ضد خش بودن این مدل از گوشی های نوکیا درست است که شاید زیاد نباشد اما تا حدی است که از اسیب دیدن گوشی جلوگیری کند و شیشه ی محافظ تقریبا قدرتمندی دارد .

گوشی نوکیا 7 پلاس
گوشی نوکیا 7 پلاس

یکی از تنظیماتی که میتواند جز مزیت ها محسوب شود و گوشی های نوکیا 7 پلاس دارد این است که از قابلیت NIGHT LIGHT برخوردار هستند که این گزینه بسیار مناسب کسانی است که شب هنگام از گوشی خود استفاده های زیادی میکنند .
با فعال کردن این گزینه نور برنامه های گوشی شما به حداقل میرسد و بدون اسیب دیدگی به چشم میتوانید از گوشی همراه خود استفاده کنید .
حتی مدل سون پلاس گوشی های نوکیا این قابلیت را دارد که شما بتوانید از طریق تنطیمات حالت شب را به صورت خودکار قرار دهید تا برخی از ساعات روشن و در برخی دیگر به صورت خودکار خاموش شود .
ممکن است بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار را دیده باشید که از برای بدنه از شیشه استفاده میکنند اما گوشی های نوکیا سون پلاس از المینیوم استفاده شده است و این موضوع میتواند این گوشی ها را از بقیه اجناس موجود در بازار متمایز کند و از همه مهم تر روی انها از پلاستیک مات استفاده شده است که زیبایی این گوشی ها را چندین برابر کرده است .
همچنین در بالای گوشی های نوکیا سون پلاس روکشی از سرمیک وجود دارد .
این مدل از گوشی های پر طرفدار در رنگ های مشکی و مسی و سفید به بازار عرضه شد که مانند بقیه گوشی های موجود در بازار رنگ مشکی انها فروش گسترده تری داشته است .
وزن گوشی نیز میتواند اهمیت بالایی برای انتخاب یک گوشی مناسب برای شما باشد که میتوان بیان کرد این گوشی ها دارای وزن 183 گرم هستند که میتوان جز گوشی هایی با وزن متوسط انها را محسوب کرد .
عرضه شدن نوکیا سون پلاس خبر خوشی بود برای کسانی که علاقه ی زیادی به عکس برداری دارند .
چون این گوشی ها دارای دو دوربین در پشت هستند که یکی از انها 12 مگاپیکسل و دیگری 13 مگاپیکسل است .
همانطور که میدانید برای بسیاری از خریداران دوربین سلفی اهمیت بالاتری دارد چون در بسیاری از موارد و گوشی های موجود در بازار دوربین سلفی کیفیت خوبی به اندازه ی دوربین های پشتی ندارد برای همین موضوع کمپانی نوکیا از دوربین های سلفی 16 مگا پیکسلی استفاده کرده است که مورد توجه خریداران بسیار زیادی قرار گرفت.
احتمالا کسانی که به عکس گرفتن علاقه دارند مشکل اصلی ای که دارند عکس برداری در شب است که باید بیان کنیم نگران نباشید گوشی مورد نظر خودتان را پیدا کرده اید .
عکس برداری در شب با این گوشی های همراه میتواند از کیفیت بالایی برخوردار باشد و عملکر بسیار بهتری حتی در روز دارد .
همچنین این مدل از گوشی های نوکیا دارای قابلیت ضبط صدا هنگام فیلم برداری است و کیفیت فیلم برداری این نوع از گوشی های هوشمند K4 است که میتواند توانایی فیلم برداری با کیفیت تری باشد .
یکی دیگر از مزیت های این گوشی ها این است که انها با اندورید 8.1 به بازار عرضه شدند اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که هیچ رابط کاربری ای روی انها نصب نشده است .
ولی شما میتوانید خودتان به راحتی رابط کاربری ای که مد نظرتان است را روی این گوشی ها نصب کنید و استفاده کنید .
شاید یکی از مواردی که بتواند بسیاری از خریداران را به سفارش این گوشی ها جذب کند این باشد که شما میتوانید برنامه ها و بازی را بسیار سریع اجرا کنید که این قابلیت اهمیت بالایی دارد این سرعت میتواند برای بسیاری از خریداران مهم باشد .
این قابلیت به حدی است که جتی شما میتوانید زمانی که 10 برنامه در حال اجرا هست هم امکان جابه جایی را با بالاترین سرعت داشته باشید .
پس این موضوع میتواند نتیجه گیری خوبی برای شما باشد که بدانید استفاده کردن از این گوشی های همراه میتواند برای شما بسیار لذت بخش و راحت باشد چون سرعت بالایی دارند و کار با انها راحت است .
حال نوبت ان است که برایتان از موارد جزیی این گوشی صحبت کنیم تا بتوانید به طور کامل با انها اشنا شوید .
برای نمونع این مدل از گوشی های نوکیا جز گوشی های 8 هسته ای هستند که 4 فرکانس انها 2.2 است و 4 فرکانس دیگر 1.8 گیگا هرتز است .
یکی از مواردی که وجود دارد و سبب میشود تا این مدل از گوشی ها را حز گوشی های مقرون به صرفه محسوب کنیم این است که نوکیا سون پلاس دارای پردازنده ی بسیار قوی و خوبی است به طوری که حتی شما میتوانید سال ها از انها استفاده کنید و حتی به فکر خرید گوشی دیگری هم نیوفتید .
شاید شما هم این موضوع را تجربه کرده باشید که زمانی که زیاد از گوشی های خود استفاده میکنید ممکن است زیر انها گرم و داغ شود که با گوشی های نوکیا سون پلاس این موضوع را تجربه نخواهید کرد چون بدنه ی انها از جنس فلز بوده است .
در کل میتوانیم بیان کنیم که خرید این مدل از گوشی های همراه با وجود کیفیت و مزیت هایی که دارند هزینه کردن برایشان ارزش دارد و میتوان جز گوشی های با صرفه انها را محسوب کرد .
منبع:سایت ZOOMIT.IR