گوشی شیائومی Redmi Note 8T
میان رده ای با کیفیت : گوشی شیائومی Redmi Note 8T

گوشی شیائومی Redmi Note 8T جز ان دسته از گوشی های مقرون به صرفه و با قیمت باور نکردنی می باشد که توانست در مدت زمان کمی خریداران بسیار زیادی را جذب خودش کند.
هرچند این مزیت تقریباً در تمامی گوشیهای شیائومی در این روزها صحبت می‌کند و شباهت دارد که بیشتر گوشی های شرکت شیائومی با قیمت های با صرفه و مقرون به صرفه تولید و به بازار عرضه می‌شود.
اما مشکلی که ممکن است بسیاری از کاربران و علاقه مندان به کمپانی شیائومی با تولیدات این شرکت داشته باشم پسماند هایی است که برای گوشی های خود در نظر می گیرد چون کمی سردرگمی به همراه دارد.
این سردرگمی به این معنا است که برای مثال در رابطه با گوشی شیائومی Redmi Note 8T و این پسوند تی ای در برابر این سری از گوشی های موبایل قرار داده شده شرکت شیائومی هیچگونه توضیحی در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار نداده است و به همین دلیل معمولاً کاربران برای خرید این سری از گوشی های موبایل دچار سردرگمی می شود.
اما دلیلی که کارشناسان و محققان بسیار زیادی به آن نتیجه رسیده‌اند حدس می زنند که گوشی شیائومی Redmi 8T ای نسخه پیشرفته گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ است.
در ادامه با این شباهتها و دلایل این حدس کارشناسان بیشتر آشنا خواهید شد.
درست است که معمولاً طراحی های گوشی های این روزهای شرکت شیائومی شباهت‌های بسیار زیادی نسبت به یکدیگر دارند اما چیزی که توانست این سری از گوشی های شرکت شیائومی را با بقیه تولیدات آن متمایز کند پوشش است که برای صفحه نمایش این گوشی ها در نظر گرفته مزیت این پوشش این است که مقاوم تر و محکم تر می باشد و شما به راحتی میتوانید از آن محافظت کنید.
البته این نکته نیز قابل ذکر است که بسیاری از کاربران و خریداران به این موضوع علاقه مند شدن و اهمیت بسیار زیادی برای آنها داشت.
این موضوع در حالی است که عمده گوشی های میان رده با قیمت اقتصادی و پایین از بدنه های پلاستیکی ساخته شدند که تمامی مشکلات کاربران برای خرید گوشی‌های سطح پایین و قیمت مناسب همین موضوع بدن پلاستیک بوده چون بدنه های پلاستیکی مقاومت خاصی برای گوشی ها ندارند و آنها را ارزان قیمت تر نشان میدهند.

 

 

گوشی شیائومی Redmi Note 8T

 

البته می توان گفت استفاده از بدنه های مقاوم برای گوشی های این سری از شرکت شیائومی جز زرنگی ها و ذکاوت کمپانی شیائومی بوده است که بتوانند گوشی‌هایی با صرفه و با قیمت مناسب اما با بدنه های مقاوم تولید کند که این موضوع توانسته اول خیلی خوبی در بازار خرید و فروش گوشی‌های هوشمند ایجاد کند
اما این نکته نیز قابل ذکر است این بدنه های که برای این سری از گوشی ها در نظر گرفته شده است جدا از مقاومت و محکمی بالایی که دارند همچنین در جراحی جذاب و زیبایی را به این سری از گوشی های موبایل بخشیده است.
این موضوع جزء اولویت‌ها و مواردی بود که برای خرید این سری از گوشی های هوشمند کاربران جزو اولین مزیت ها محسوب می کردند.
همچنین بزرگ بودن صفحه نمایش و طراحی این سری از گوشی های شیائومی یک نکته مثبت دارد و یک نکته منفی مثبت این طراحی بزرگ و نمایشگر بزرگ این می باشد که معمولاً گوشی های پرچمدار و لوکس بزرگتر از گوشی های میان رده می‌باشد و این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی های خود را لوکس تر و بهتر نشان دهید.
اما نکته منفی که از نظر کاربران و خریداران برای این سری از گوشی های شیائومی وجود داشت این بود که بزرگ بودن این گوشی باعث می‌شود به سختی انگشت افراد به سنسور اثر انگشت برسد و یا حتی با یک دست نتوانند از گوشی‌های خودشان استفاده کنند.
با بیان این جمله این موضوع برای تان روشن شد که سنسور اثر انگشت این سری از گوشی های شیائومی در پشت گوشی قرار دارد البته این موضوع نقطه مشترک بین تمامی گوشی های امروزی می باشد.
خبر خوب دیگر این است که همچنان که هدف آن بر روی این سری از گوشی های شیائومی بر قرار است و کمپانی شیائومی فعلاً قصد حذف کردن این جک را ندارد.
کمپانی شیائومی سعی داشت تا جایی که امکان دارد حاشیه نمایشگرهای خود را کم کند البته در این موضوع موفق بوده و نمایشگر گوشی شیائومی Redmi note 8T دارای حاشیه‌های بسیار محسوسی می باشد.
درست است که با قیمت پایینی که این سری از گوشی های شیائومی دارند و قابلیت هایی که کمپانی شیائومی در مقابل هزینه‌ای که دریافت می‌کند برای کاربران و خریداران ارائه می دهد نمی توان انتظار زیادی از سخت افزاری این سری از گوشی ها داشت اما نسبت به قیمتی که دارم میان رده بودنشان عملکرد بسیار خوب و با کیفیتی را دارا می باشد.

 

گوشی شیائومی Redmi Note 8T

 

همچنین ارائه رنگ‌ها و وضوح تصویر در این گوشی ها نیز مورد قبول می باشد.
نور این سری از گوشی های شیائومی بسیار زیاد نمی باشد اما در حد است که کاربران و خریداران بتوانند در زیر نور خورشید به راحتی از این گوشیها استفاده کنند و همچنین نوشته ها را به راحتی بخوانند.
در ادامه بهتر است برایتان بیان کنیم که عملکرد خوب نمایشگر این سری از گوشی های شیائومی یکی از مواردی است که توانسته افراد بسیار زیادی را به خودش جذب کند و این گوشی با نمایشگر بزرگی که دارد بسیار حس خوبی را هنگام فیلم دیدن به خریداران و کاربران می دهد و گوشی مناسب فیلم دیدن و بازی کردن می باشد.
وجود دوربین های چهارگانه که در پشت این سری از گوشی های تلفن هوشمند وجود دارد توانست آنها را لوکس و شیک تر نشان دهد و با این وجود شما می توانید با قیمت گوشی های میان رده گوشی های پرچمدار را در دست خود بگیرید.
یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد و کارشناسان عجیب بود اینکه با قیمت پایینی که این سری از گوشی های شیائومی دارند اما می توان با آنها عکس های سلفی بسیار خوب و با کیفیتی را گرفت که می‌توان گفت جزئیات بسیار خوب و عالی عمل می کنم و همچنین از کیفیت بالای دوربین اصلی برخوردار هستند.
همچنین عملکرد سریع دوربین عکس برداری و فیلم برداری برای این گوشی های شیائومی نیز قابل تحسین می باشد که تمامی جزئیات و رفرش ها را به سرعت انجام می دهد.
از دیگر مزیت هایی که برای دوربین این گوشی ها می توان برای تان بیان کرد یکی از آنها قابلیت عکسبرداری در شب می باشد که بدون افت کیفیت به راحتی می توانید عکس های خوبی بگیرید و همچنین قابلیت ثبت دوربین آهسته و فیلمبرداری های اسللومویشن دارد.
دوربین عکسبرداری و فیلمبرداری این سری از گوشی های شیائومی بسیار با کیفیت خوب می باشد که نسبت به قیمتش آن کاربران و خریداران بسیار زیادی از آنها رضایت بسیار کامل و خوبی دارند.
این مورد جز مزیت‌های بسیار مهمی برای کاربران قرار می گیرد چون معمولاً برای خرید گوشی‌های همراه اولین موردی که در نظر می گیرند دوربین ها می باشد.
باتری گوشی ها می توانند از اهمیت بسیار بالایی برای تلفن های هوشمند شما واقع شود چون اگر باتری خوبی برای گوشی های همراه تعبیه نشود و از کیفیت آن گوشی کم می‌کند و همچنین نظر کاربران را بسیار زیاد منفی میکند.
شرکت شیائومی هم طبق نظر تمامی کاربران و خریداران این موضوع را فهمید که باتری گوشی می تواند در نظر بسیاری از کاربران اهمیت بسیار بالایی داشته باشد پس سعی کرد از کیفیت باطری نکاهد.
اولین نکته این است که بهتر است بدانید شما با یک بار شارژ کامل می توانید تا دو روز گوشی های همراه خودتان را نگه دارید و گوشی تان خاموش نشود.
در کل می‌توان گفت با توجه به قیمتی که این گوشی های همراه دارند از باتری های خوب و مقرون به صرفه برای آنها استفاده شده است و همچنین شارژر سریع و سیر نیز دارا می باشد.
این دو موضوع و این دو قابلیت مهم در کنار یکدیگر توانست گوشی بسیار قوی و خوب را برای کاربران نشان دهد یعنی دوربین و فوق العاده خوب باطری با کیفیت که این دو عنوان مثبت نظر بسیاری از کاربران را به گوشی شیائومی Redmi note 8T جذب کرد.
این گوشی همچنین برای خریدارانی که از دو سیم‌کارت به طور همزمان استفاده می کنند بسیار خوب می باشند شما می توانید از دو درگاه کاملاً جدا سیمکارت خودتان را قرار دهید و به طور همزمان از آنها استفاده کنید.