گوشی HTC U Play
مشخصات شگفت انگیز گوشی HTC U Play

گوشی HTC U Play از زمانی که به بازار های گوشی ایران عرضه شد تا زمان محبوبیت انها تایم زیادی طول نکشید چون این گوشی ها به سرعت محبوب شدند .
پر طرفدار شدن این مدل از گوشی های اچ تی سی در حدی بود که تجارت بزرگی ایجاد کردند و سبب شد تا خرید و فروش گسترده ای توسط انها انجام شود .
ما قصد داریم تا اطلاعات کامل و خوبی را در راستای این گوشی های موبایل در اختیار شما قرار دهیم تا خریدتان اگاهانه و خوب باشد .
ذر ابتدا بهتر است بدانید که این مدل از گوشی های اچ تی سی جز گوشی های میان رده محسوب میشود و با وجود میان رده بودنش اما از قابلیت های زیادی برخوردار است .
اچ تی سی یو پلی در سه ماه اول سال 2017 با اندورید 8 به بازار عرضه شد و برخلاف چیزی که کاربران درباره ی این گوشی ها تصور میکردند طراحی فوق العاده جذاب و خوبی را به همراه دارد .
بسیاری از خریداران با دیدن طراحی و ساخت این گوشی ها متعجب شدند چون این بار کمپانی اچ تی سی تواسنته طرحی جذاب را به این گوشی ها ببخشد و شما بتوانید با خرید انها لذت گوشی های خوش دست را بچشید .
این قابلیت ها در حدی است که حتی میتوانیم بیان کنیم یکی از بهترین و پر فروش ترین گوشی های میان رده است که طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده .
اکر شما هم خواهان گوشی هایی با اندازه ی کوچک اما زیبا هستید ما به شما گوشی اچ تی سی یو پلی را پیشنهاد خواهیم داد .
ممکن است در برخی از موارد گوشی های htc u ultra بسیار با کیفیت تر و بهتر باشند اما باز هم نمیتوان تفاوت های بسیار زیادی بین انها ایجاد کرد.
یکی از مزیت های این گوشی ها صفحه ی نمایشگر انها است که شما میتوانید با لذت بیشتری فیلم های خود را ببینید و از این موضوع راضی باشید که برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد .
عرضه ی این گوشی ها خبر خوبی است برای کسانی که به عکس گرفتن و عکاسی علاقه ی زیادی دارند چون دوربین گوشی های اچ تی سی یو پلی از کیفیت بالایی برخوردار است و کمپانی اچ تی سی دقت زیادی در ساختار انها داشته است .
اگر بخواهیم دوربین انها را با جزییات بیتشری برای شما توضیح دهیم میتوانیم بیان کنیم که قابلیت هایی از قبیل برچسب گذاری و فوکوس های لمسی دارند و همچنین دارای پاناروما هستند .
شاید این موضوع برای بسیار یاز کسانی که گوشی هایی با قدرت و کیفیت عکس برداری بالا حریداری میکنند اهمیت داشته باشد که بتوانند علاوه بر عکس برداری بسیار خوب همچنین فیلم ها و عکس های سلفی با کیفیت نیز بگیرند .
با این گوشی های هوشمند خیالتان از این موضوع نیز راحت باشد و مانند گوشی های اچ تی سی u ultra که در بازار گوشی های ایران به برادر بزرگ گوشی های اچ تی سی یو پلی شناخته شده است از کیفیت فیلم برداری و همچنین عکس های سلفی نیز برخوردار است .
حتی شاید این موضوع هم بتواند خبر مهمی  برای شما باشد که باتوجه به  تمامی شایعاتی که در رابطه با جک هدفون 3.5 میلیمتری انها وجود داشت که قطعا در گوشی های جدید حذف خواهد شد بهتر است  بدانید این مدل از گوشی های اچ تی سی فاقد  جک 3.5 میلیمتری هستند که این موضوع میتواند برای بسیاری از کاربران اهمیت داشته باشد که بتوانند همزمان با شارز کردن گوشی اهنگ هم گوش بدهند که با این گوشی ها میتوانید .
اما میتوانید برای گوش دادن اهتگ ها از اداپتور هایی جداگانه استفاده کنید و نگران این جک های هدفون نباشید .
مورد دیگری که وجود دارد تنوع در رنگ بندی انها است  که با رنگ های مشکی و صورتی و سفید و ابی به بازار عرضه شده اند.
میتوان گفت یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین انها رنگ ابی بوده است که توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند چون طبق اخیرن نظرسنجی عموم خریداران به رنگ ابی انها تمایل داشتند.

گوشی HTC U Play
گوشی HTC U Play

شاید شما هم جز افرادی باشید که درباره ی رابط کاربری sense چیز هایی شنیده باشید که در ادامه قصد داریم تا برایتان به طور کامل توضیح دهیم تا بتوانید این رابط را بشناسید .
در واقع رابط کاربری sense علاوه بر اینکه برای گوشی های اچ تی سی پلی وجود دارد همچنین برای اچ تی سی u ultra هم کاربرد دارد که این موضوع میتواند در کارهای روزمره شما اهمیت زیادی داشنه باشد و کمک های شگفت انگیزی به شما کند .
به عبارت ساده تر میتوان بیان کرد که سنس به اپلیکشن هایی گفته میشود که وظیف ی دستیار بودن شما را دارند به این معنا که مواردی مانند ترک کردن محل کارتان و عادت های روزمرگی دیگر را به شما یاداوری میکند .
همچنین این موارد را با نظر گرفتن شرایط اب و هوایی در اختیار شما قرار میدهد که اهمیت زیادی هم دارند و همچنین در بعضی از موارد رستوران هایی را به شما پشنهاد میدهد و در کل این موضوع توانسته برای بسیاری از کاربران جالب باشد و نظر انها را جذب خودش کند .
در ادامه میتوانیم بیان کنیم که یکی از دلایل اینکه گوشی HTC U Play درارای کارایی های قدرت مند است این است که کمپانی اچ تی سی در یک روز از دو گوشی رونمایی کرده است که میتوان گفت به بیان ساده تر این عمل به شما خبر میدهد که قابلیت های جدیدی در راه است.
همچنین اگر شما با بقیه ی گوشی های اچ تی سی اشنایی کامل داشته باشید خواهید فهمید که استفاده از بدنه های شیشه ای در کنار فریم المینیومی در گوشی های  کمپانی اچ تی سی سابقه نداشته است که گوشی های اچ تی سی یو پلی دارای بدنه هایی شیشه همراه با فریم المینیومی هستند .
این ساختار علاوه بر اینکه به مقاومت گوشی در برابر ضربه کمک میکند همچنین سبب میشود تا به گوشی شما زیبایی بسیار جذابی ببخشد و شما بتوانید از شفاف بودن بدنه لذت ببرید .
همانطور که در بالا گفته شد گوشی های اچ تی سی یو پلی همزمان با گوشی اچ تی سی u ultra وارد بازار شد که  با توجه به این مقاله فرق چندانی با هم دیگر ندارند و از نظر طراحی و سخت افزار به یکدیگر شبیه هستند .
این موارد را برایتان بیان کردیم تا اگر شما هم جز طرفداران گوشی های اج تی سی u ultra هستید میتوانید گوشی HTC U Play را هم خریداری کنید چون با اینکه کوچک تر هستند و تنها از لحاظ اندازه تفاوت دارند اما با قیمت های کمتری به فروش میرسند و به بازار عرضه میشوند .
کمپانی اچ تی سی دکمه های ولوم و پاور را به گونه ای طراحی کرده است که کاربران برای استفاده از انها راحت باشند و بتوانند با بهترین حالت ممکن از این دکمه ها استفاده کنند .
این گوشی ها در ابتدا که وارد بازار شدند با قیمت های 400 دلار وجود داشتند که میتوان گفت نسبت به مزیت هایی که دارد قیمتی مناسب و خوب است .
همچنین گوشی های اچ تی سی یو پلی با حافظه های 64 گیگابایتی و 32 گیگابایتی به بازار عرضه شدند که برای هرکدام از انها قیمت های متفاوتی وجود دارد .
اگر بخواهیم نگاهی کلی به این گوشی ها داشته باشیم بهتر است بدانید که میتوانید تمامی موارد را با این گوشی ها تجربه کنید یعنی با قیمت های مناسب قابلیت های گوشی های با کیفیت را دارا است که عموم خریداران از عملکر این گوشی ها راضی بودند.
اگر باز هم از نظر شما قیمت این گوشی ها کمی بالا است میتوانید خرید خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی ای که وجود دارد انجام دهید چون خرید از فروشگاه های اینترنتی سبب میشود تا شما بتوانید گوشی های هوشمند خود را با قیمت های فوق العاده مناسبی خریداری کنید و از درد سر هایی مانند رفت و امد راحت باشید .
اما نکته ای که وجود دارد این است که بهتر است سایت های معتبری را برای خرید انتخاب کنید .
منبع : phonearena