گوشی هوآوی مدل P30 lite
مشخصات جالب گوشی هوآوی مدل P30 lite

گوشی هوآوی مدل P30 lite  یکی از انواع گوشی هایی است که خصوصیات خوب زیادی دارد و ما در این متن قصد داریم تا برای شما به طور کامل و درست اطلاعات جدید که از انها منتشر شده است را بیان کنیم .
جالب اینجاست که بدانید شرکت هواوی این مدل از گوشی های همراه را یک روز بعد از p30  و p30pro رونمایی کرد که بی سر و صدا تر از دو گوشی قبلی به بازار ایران عرضه شد .
با وجود پسوند لایت خیلی از خریداران و کاربران بر این باور بوند که این گوشی جز گوشی های میان رده ی معمولی است و انتظاراتی خاصی از انها نداشتند اما با رونمایی شدن و عرضه شدن این مدل از گوشی ها کاربران متوجه مزیت های این گوشی میان رده ی پرچم دار شدند و این موضوع توانست محبوبیت زیادی بین خریداران ایجاد کند .
اولین موضوعی که شاید با باز کردن این مدل از گوشی های همراه توجه شما را جلب کند وجود هدفون های مدل قدیمی است که شرکت هواوی طراحی و ساختاری نو برای این هدفون ها نداشته است که این موضوع هم لایت بودن گوشی های pro lite میتواند کاربران را قانع کند .
رنگ بندی این مدل از گوشی های هوشمند به دو رنگ ابی و مشکی وجود دارد اما با اینکه در بسیاری از گوشی های همراه رنگ مشکی انها فروش بالا تری دارد اما در این مدل از گوشی های هواوی رنگ ابی انها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است .
دلیل این محبوبیت این است که رنگ ابی انها رنگ مشخصی نیست و از ابی شروع میشود و به بنفش در نهایت ختم میشود که سبب میشود تا رنگ جذاب و جالبی را به این مدل از گوشی های همراه بدهد .
اولین موضوعی که وجود دارد و نظر بسیاری از خریداران را جلب کرده است طراحی و مدل ساخت انها است که شما با باز کردن جعبه و دیدن این دستگاه صفحه ی نمایشگر بسیار خوب و زیبایی را خواهید دید .
در بالای صفحه ی این گوشی ها یک ناچ قطره ای مانند وجود دارد که توانسته به زیبا تر شدن این صفحه های نمایش کمک بسیار بزرگی کند و از اهمیت بالایی برخوردار است .
این نمایشگر تمام صفحه پرچم دار بودن این مدل از گوشی ها را بیشتر به رخ خریداران و کاربران میکشد و سبب میشود تا محبوبیت انها بیشتر شود .
در رابطه با حسگر باز کردن قفل این مدل از گوشی های همراه و هوشمند حتما میدانید که در پشت گوشی قرار دارد و مانند نسل قبلی گوشی های هواوی و عملکرد و سرعت قابل قبولی هم برای این حسگر ها در نظر گرفته شده است .
یکی از مزیت های مهم و اصلی گوشی هوآوی مدل P30 lite این است که در نگاه اول گوشی های بزرگ و با صفحه نمایش بزرگ به نظر میایند اما زمانی که این گوشی ها را دست میگیرید خواهید فهمید که انها دارای وزنی بسیار سبک و خوب هستند که این سبک وزنی میتواند مزیت بسیار بزرگی محسوب شود .
چون گوشی های حدید این روز های ایران با وجود زیبایی ای که دارند اما دارای وزن های سنگینی هستند و از طرفی هم وزن سنگین سبب میشود تا شما سخت تر بتوانید از این گوشی ها مراقبت کنید چون زود به زود از دست هایتان میوفتد .
به همین دلیل کاربران این سری از گوشی های هواوی را جز گوشی های خوش دست و سبک دانستند که با لحظه ی اول گرفتن انها این موضوع به شما القا خواهد شد و به خوبی حس خواهید کرد .
درگیری و نگرانی ای که این روز ها وجود دارد و مخالفان زیادی به همراه داشته است حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری است که با این عصر جدید بیشتر گوشی ها یا حذف کردند و یا تصمیم به حذف انها دارند .
به دلیل همین موضوع این خبر برای شما خوشحال کننده است که بدانید همچنان جک 3.5 میلیمتری در این مدل گوشی ها وجود دارد و فعلا هم  کمپنی هواوی قصد حذف کردن انها را ندارد .
در رابطه با مزیت ها و کاربرد های این مدل از گوشی ها خیالتان راحت باشد و به لایت بودن انها اعتماد نکنید چون با وجود این موضوع و اینکه این مدل از گوشی ها جز گوشی های میان رده هستند اما دارای مزیت ها و قابلیت های فوق العاده ای هستند .

گوشی هوآوی مدل P30 lite
گوشی هوآوی مدل P30 lite

نسخه ای که برای شما در این متن توضیح دادیم نسخه ی 128 گیگا بایتی این گوشی ها بود که البته تنها همین مورد از انها وارد بازار شده است .
همانطور که میدانید دوربین هر گوشی ای میتواند برای هر کاربری اهمیت بالایی داشته باشد و سوال هر خریداری باشد .
گوشی هوآوی مدل P30 lite دارای دوربین های سه گانه ای است که سه حسگر به تربین 24 و 8 2 مگاپیکسلی دارد .
اما وظیفه ی حسگر سومین دوربین تنها برای تشخیص عمق تصویر است و از کاربرد انچنانی ندارد اما حسگر اول هم جز دوربین اصلی که کیفیت فوق العاده زیادی دارد و همچنین حسگر دوم هم عریض است .
دوربین این مدل از گوشی ها توانست جنجال زیادی بین خریداران ایجاد کند چون دارای کیفیت عکس برداری فوق العاده زیادی هستند و همانطور که میدانید اگر گوشی موبایلی که در دست دارید دارای دوربین فوق العاده ای باشد میتواند جز مزیت های بزرگی برای انها محسوب شود.
برای همین موضوع نسبت به میان رده بودنشان و اینکه پسوند لایت دارند اما دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و کمپانی هواوی برای کیفیت دوربین انها سنگ تموم گذاشته است.
در رابطه با دوربین های سلفی که بهتر است تعریفی نکنیم چون چند سالی است شرکت هواوی دقت زیادی روی انها دارد و همین امر سبب میشود تا دوربین های سلفی فوق العاده ای داشته باشند .
یکی از مواردی که ممکن است تفاوت هایی با گوشی های مدل p30 هواوی داشته باشد این است که شارزر سریع انها کمی ضعیف تر است اما این موضوع به این معنی نیست که قدرت کمی دارد بلکه دارای قدرت فوق العاده زیادی نیز هست و این موضوع میتواند سبب شود تا گوشی های شما به سرعت شارز شود که برای بسیاری از خریدران و کاربران مختلف اهمیت بسیار بالایی دارد .
همچنین نکته ی جالب دیگری که وجود دارد تشخصی چهره است که با وجود میان رده بودنشان اما از سرعت بالایی برخوردارند و این عملکرد را به خوبی انجام میدهند .
همچنین سرعت کار کاردن با این گوشی اگرجه به خوبی و با عملکرد فوق العاده ی p30 نیستند اما باز هم سرعت قابل قبولی دارند و میتوان به خوبی از کار کردن با انها لذت برد .
در کل اگر بخواهیم جمع بندی ای برای این مدل از گوشی های کمپانی هواوی در نظر بگیریم میتوانیم انها را جز گوشی های میان رده ای در نظر بگیریم که دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و از طرفی هم رقبای زیادی دارند .
نمیتوان تمامی مزیت ها و قابلیت هایی که گوشی های هواوی p30   و p30 pro را دارند از گوشی های p30 لایت انتظار داشت چون این مدل از گوشی های کمپانی هواوی قیمت فوق العاده کمتری نیست به قیمت ان دو گوشی دارند و جز گوشی های میان رده هستند .
که البته با وجود این موارد و اینکه قیمت های ارزان تری دارند اما قابلیت های قابل توجهی دارند و نمیتوان جز گوشی هایی انها را در نظر گرفت که کاربران برای صرفا رفع نیاز هایشان خریداری میکنند .
چون علاوه بر قابلیت ها و مزیت هایی که برای ین مدل از گوشی های موبایل بیان کردیم همچنین ظاهری فوق العاده زیبا دارند و طراحی ای جالب برای انها در نظر گرفته شده است .
به همین دلیل با وجود قیمت مناسبی که دارند دارای محبوبیت و طرفداران زیادی هستند که فروش بالایی هم در همین مدت کم داشتند .
اگر بخواهیم قیمت دقیق این مدل از گوشی های موبایل را بیان کنیم باید بدانید که انها قیمتی حدود سه و نیم ملیون دارند که قیمتی فوق العاده مناسب برای این مدل از گوشی های موبایل است .
از زمانی که انها به بازار عرضه شدند یعی ماه مارس 2019 توانستند تجارت بزرگی در سراسر ایران ایجاد کننند .
منبع : gsmarena