گوشی های موبایل شیائومی redmi7a
مزیت های گوشی های موبایل شیائومی redmi7a

گوشی های موبایل شیائومی redmi7a یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین گوشی های موجود در بازار این روزهای ایران می باشد که کمپانی شیائومی تصمیم داشت تا بتواند یکی از بهترین گوشی ها اما در عین حال با قیمت پایین را به بازار است که در این بخش برای شما از مزیت ها و معایب گوشی های شیائومی ردمی ۷ بیشتر توضیح خواهیم داد.
این باورند این موضوع برای بسیاری از خریداران و همچنین کاربران عجیب باشد که بدانند سری گوشی های شیائومی توانسته در سال جاری میلیون‌ها دلار سود داشته باشد چون این کمپانی شیائومی سعی دارد تا بتواند گوشی های ارزان قیمت و با کیفیتی تولید و رونمایی کند که جای جالب این ماجرا این است که بسیاری از این درآمد و سود از همین گوشی های ارزان قیمت سری کمپانی شیائومی می باشد.
خرید و موفقیت این سری از گوشی ها با نام تجاری ردمی همین موضوع بوده است که توانسته تمامی نیازهای کاربران و خریداران را در ازای گرفتن پول کم برطرف کند و برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارند تا بتوانند با این که پول کمی را برای گوشی های موبایل خود پرداخت می‌کند اما از تمامی قابلیت ها هرچند کم کیفیت برخوردار باشد.

 

گوشی های موبایل شیائومی redmi7a
با اینکه پول کمی در ازای خرید این گوشی ها پرداخت میکنیم انتظار بالایی برای سخت افزاری آنها داشت اما بهتر است بدانید که شاید در وهله اول به مزاج کاربران خوشایند نباشد اما با کمی کار کردن با این سری از گوشی های شیائومی خواهید فهمید که این کمپانی تلاش بسیار زیادی داشته تا بتواند نیاز تمامی کاربران را برطرف کند.
با توجه به این که کمپانی شیائومی برای تولید گوشی موبایل شیائومی redmi 7a تلاش داشته تا بتواند گوشی های با نام تجاری redmi را از بقیه تولیدات و محصولات خود جدا کند بنابراین ظاهر این سری از گوشی های موبایل را تغییر داده است که ظاهر آنها از فلزی به مخلوط پلاستیک و شیشه تغییر یافته است .
به این معنا که برای استفاده از شیشه مقاوم بودن آنها و برای استفاده از پلاستیک ارزان قیمت بودن آنها را در نظر گرفته‌ که مخلوط این دو مورد می‌تواند پیشنهاد بسیار مناسب و خوبی برای این سری از گوشی های موبایل باشد.
همچنین پلاستیکی که برای پوست این سری از گوشی های موبایل در نظر گرفته است بسیار محکم تر و مقاوم تر از مدل های قبلی گوشی های شیائومی می باشد.
همچنین برای ثابت کردن شیک بودن و ساده بودن این سری از گوشی های شیائومی می توان در نظر گرفت در مقایسه با گوشی‌های قبلی ظاهری بسیار شلوغ ندارند و از طراحی بسیار ساده درست شده اند.
گفتنی است که بدانید پلاستیک این سری از گوشی های موبایل شیائومی نیز از پلاستیک های مات درست شده است بسیار گوشی های مات بسیار شیک تر و لوکس تر از بقیه گوشی های براق می باشد.
انتظار دوربین های با کیفیت نسبت به قیمت ارزان که این سری از گوشی های شیائومی دارند کمی کم لطفی باشند و خارج از تصور اما بهتر است بدانید با قیمت پایین و ارزان که دارند اما می تواند تمام نیازهای کاربران را برای عکس برداری و فیلم برداری برطرف کند.

گوشی های موبایل شیائومی redmi7a

 

این موضوع برای بسیاری از خریداران پر اهمیت است و در عین حال که هزینه کمی را برای گوشی‌های هوشمند پرداخت می‌کند اما عکس ها و فیلم های با کیفیت و خوبی را بگیرند.
برای این سری از گوشی های شیائومی نسبت به بقیه ی تولیدات و محصولات آن ها تغییری نکرده است شکل ظاهری و کیفیت دوربین های عکس برداری و فیلم برداری آنها می باشد که به صورت عمودی در پشت گوشی های موبایل تعبیه شده و در زیر آن ها مارک redmi نوشته شده است که زیبای ظاهری بسیار خاصی را به این سری از دوربین‌های موبایل داده.
شما هم مانند بسیاری از کاربران این سوال برایتان پیش آمده باشد که دلیل ضخیم تر بودن این سری از گوشی های شیائومی نسبت به بقیه تولیدات آنها چیست وجه را این سری از گوشه های این کمپانی کمی ضخیم تر از بقیه آن ها می باشد.
پاسخ این سوال این است که به دلیل باتری هایی که برای آنها تعبیه شده است ممکن است ضخیم تر نسبت به بقیه گوشی های موبایل رونمایی شده از کمپانی شیائومی می باشد.
از معایب که کمپانی شیائومی در نظر دارد و برای این سری از گوشی ها آیا موبایل خود انجام نداده است این است که گوشیهای شیائومی redmi 7a دارای شکاف ناچ نمی باشد که در این سری از گوشی های موبایل و بازار فروش گوشی‌های هوشمند ، تمامی گوشه های لوکس دارای شکاف ناچ می باشد.