مدل Galaxy S9 Plus1
مزیت های گوشی سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus  گوشی هایی است که توانست در مدت بسیار کمی پس از زمانی که رونمایی شد محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند و در مدت تنها یک هفته به کشور ایران برسد و در سایت های معتبر اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی به فروش برسد.
که این موضوع توانست ثابت کند این گوشی از مزیت های فوق العاده زیادی برخوردار است که در همان هفته اول فروش بسیار گسترده ای در ایران داشت.
تفاوت هایی از نظر طراحی و ساخت گوشی های سامسونگ اس 9 با گوشی های سامسونگ اس 8  اما کمپانی سامسونگ گوشی هایی در بازار عرضه کرد که به نام گلکسی اس 9 پلاس به بازار ایران عرضه شد که از نظر طراحی و ساخت بسیار شیک تر و همچنین با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.
همانطور که می‌دانید گلکسی اس 9  اولین گوشی هایی است که دارای اسپیکر استریو می باشد و این موضوع غوغای بسیار زیادی در ایران ایجاد کرد و در فضای مجازی برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی داشته باشد .
که همچنین نسخه پلاس آنها نیز دارای همین اسپیکر می باشد که صداهای فوق العاده بالا و با کیفیتی را در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان می‌گذارد.
از مشکلاتی که خریداران با گوشی های اس ۹ داشتند این بود که حسگر اثر انگشت در جای مناسب قرار نگرفته بود که شرکت سامسونگ تصمیم گرفت برای نسخه جدید خود این مشکل را برطرف کند که واقعاً هم از نظر خریداران رضایت بخش و خوب بود.
در این نسخه حسگر اثر انگشت جایش عوض شده و خریداران می‌توانند به راحتی قفل گوشی خود را باز کند که به این صورت بهترین و راحت ترین راه برای حسگرهای اثر انگشت است.
همین طور جدا از راحت بودن حسگرهای اثر انگشت مشکلاتی که قبلاً خریداران با این موضوع داشتند افراد دست چپ بودند که به راحتی نمی توانستند قفل گوشی خود را باز کند .

سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
که گوشی های سامسونگ اس 9 پلاس توانست این مشکل را به طور کامل حل کند و برای خریداران و چپ دست ها این موضوع بسیار ارزشمند بود.
شاید در بقیه گوشی های موبایل موجود در بازار این مشکل را داشته باشید که وقتی حسگر های اثر انگشت در پشت گوشی های موبایل شما وجود دارد در هنگام پیدا کردن آنها با مشکلات روبرو باشید اما به دلیل برامدگی که کمپانی سامسونگ برای گوشی های خود در نظر گرفته است شما با لمس پشت گوشی خود می توانید به راحتی  اثر انگشت خود را پیدا کنید و به ساده ترین و سریع ترین راه ممکن قفل گوشی خود را باز کنید.
یکی از مواردی که به چشم بسیاری از افراد می خورد  این است که در  سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus دوربین ها به صورت دوگانه وجود دارد که این موضوع در نسل قبلی گوشی‌های سامسونگ وجود نداشت و توانست دنیای جدیدی از کمپانی سامسونگ برای خریداران طرفداران را ایجاد کند که دارای دوربین های دوگانه هستند و هم از لحاظ ظاهری و کیفیت ارتقا داده شدند.
این دوربین به صورت عمودی در پشت گوشی ها وجود دارد که با در دست گرفتن آن ها حس بسیار خوب و شیک بودن را به شما می دهد.
اما اگر بخواهیم از لحاظ نسبت این دو دوربین را با هم دیگه مقایسه کنیم که بیشترین تغییر که روی آنها ایجاد شده است از نظر طراحی و ساخت است و از نظر عملکرد تغییر خیلی خاصی نداشتند که مانند همان نسل قبلی خود دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.
این روزها عکس برداری با دوربین های پرتره می تواند محبوبیت بسیار بالایی داشته باشد و هنگام خرید کردن گوشیهای موبایل عموما این سوال برای بسیاری از خریداران به وجود آید که آیا از عکسبرداری با این سری از گوشی های موبایل از پرتره  پشتیبانی می کند یا خیر ؟
که خبر خوب برای خریداران این است که خیالتان از دوربین‌های پرتره راحت باشد همچنین قابلیت دیگری که وجود دارد و به صورت خودکار زوم ۲ برابر دارد که این موضوع می‌تواند در بسیاری از عکس‌ها حس خوبی را به شما بدهد.
یکی از مواردی که کمپانی سامسونگ مانور بسیار زیادی بر روی آنها داده است و هزینه و وقت زیادی گذاشته این است که عکسبرداری با این دوربین ها سبب می‌شود که دیافگرام آنها تغییر کند .

سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
که این مزیت مانند دوربین های عکاسی است و کسانی که به عکاسی علاقه بسیاری دارد این گوشی ها می توانند پیشنهاد  بسیار خوب و جالب برای شما باشد و بتواند از عکسبرداری لذت بسیار زیادی ببرند.
مشکلی که در بقیه گوشی های موبایل موجود در بازار وجود داشت این است که هنگام عکسبرداری زمانی که دیافراگم دوربین ها بزرگ می شود ممکن است به عمق میدان کمی کاهش یابد و این موضوع برای بسیاری از خریداران اهمیت بالایی دارد.
کاهش عمق میدان به منظور است که ممکن است در هنگام باز شدن دیافراگم به اندازه زیاد عکس شما به صورت واضح نباشد و با کیفیت مطلوب را به شما نشان ندهد که این سری از گوشی های سامسونگ این مشکل را برطرف کرده و توانست خبر بسیار خوبی برای خریداران و علاقه‌مندان به تلفن‌های همراهی که عکس های خوبی می توان با آن گرفت را زیادتر کند باشد.
این موضوع سبب می‌شود که هنگامی که شما سوژه خاصی را مد نظر دارید و روی آنها فوکوس می کنید این وضعیت سبب می شود که تا عکس شما بسیار واضح و باکیفیت گرفته شود و مانند دوربین‌های عکاسی عمل کند.
کمپانی سامسونگ این مزیت را در حالی به گوشی‌های خود اضافه کرد که بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های تلفن همراه بر این باور بودند که دیگر نمی شود روی دوربین های عکاسی مانوری بیشتر از این داد و تمامی گوشی های پرچمدار موجود در بازار تمامی مزیتهای موجود را روی گوشی‌های خودشان ایجاد کرده اند که با افزودن این مزیت از طریق شرکت سامسونگ سبب شد که نظر بسیاری از افراد تغییر کند.
سامسونگ با اضافه کردن دیافراگم و باکیفیت به تمامی خریداران این موضوع را ثابت کرد که همچنان می توان برای دوربین های گوشی همراه مانور زیادی دارد
در رابطه با فنی این سری از گوشی های موبایل بهتر است بیان کنیم که گوشی های سامسونگ اس ۹ پلاس دارای دو سیم‌کارت هستند که از یکی از جایگاه ها می توانید به عنوان کارت حافظه استفاده کنید.