هواوی مدل Honor 8C .
فروش فوق العاده گوشی هواوی مدل Honor 8C

گوشی هواوی مدل Honor 8C  تقریبا می توان گفت شش ماه بعد از گوشی های هواوی آنر ۷c شرکت و کمپانی هواوی این سری از گوشی های هواوی را به بازار عرضه کرد.
این  گوشی های هواوی جزو گوشی های میان رده ای  هستند که تقریباً در بازار گوشی‌های موبایل جزو گوشی‌های کم‌نظیر هستند و دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد که در ادامه برایتان به دلیل  آشنایی بیشتر با این سری از گوشی ها مطالبی را بیان خواهیم کرد.
اولین موضوعی که برای هر گوشی در نظر گرفته میشه طراحی و شکل ظاهری آنها است که پس از آن به سخت‌افزاری  درون گوشی می پردازند.
ابعاد این سری از گوشی ها 157.2*76  میلی‌متر است که تقریبا می‌توان گفت از نظر اندازه و وزن تفاوت های خاصی با سری قبلی گوشی های هواوی ندارند .
اما در مورد سنگینی بهتر است بدانید که هانر ۸ سی با وزن  ۱۶۷ گرمی به بازار عرضه می‌شود که می‌توان گفت کمی سنگین‌تر از 7 سی است و این تفاوت به اندازه ای پیدا نیست که کاربران متوجه انها شوند.
می‌توان گفت این وضع و این اندازه برای گوشی های موبایل می تواند ایده آل باشد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در بسیاری از موارد افراد دوست دارند که بتوانند با یک دست با گوشی های موبایل خود کار کنند که البته با گوشی های آنر ۸ سی به سختی می توان با یک دست کار کند و کار کردن با یک دست کم می تواند برای افراد و مصرف کننده ها دشوار باشد.
در رابطه با طراحی گوشی‌ها بهتر است برایتان بیان کنیم که در بخش جلوی آنها بریدگی‌های وجود دارد که به خوبی و به ظرافت‌های بسیار زیادی طراحی شده است.
اما موضوعی که توانست توجه بسیاری  از افراد را جلب کند این است که شما به راحتی می توانید از بخش تنظیمات این بردگی را حذف کنید.
نکته ای که می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد وجود سنسور اثر انگشت است که افراد بتوانند حتی با دست چپ و یا با انگشت های کوتاه به راحتی قفل گوشی های خود را باز کند.
که شرکت هوآوی توانسته سنسور اثر انگشت خود را در جایی طراحی کند که این کار برای همه افراد با هر شرایطی راحت باشد.
کیفیت نمایشگر هر یک از گوشی ها می تواند در محبوبیت و فروش آن‌ها تأثیر بسیار زیادی داشته باشد.
چون زمانی که شما گوشی‌هایی را خریداری می‌کنند که کیفیت نمایشگر بسیار بالایی دارند می‌توانید از دیدن فیلم ها و عکس ها لذت بسیار بیشتری ببرید و همچنین قابلیت هایی مانند استفاده از آنها زیر نور خورشید با همان کیفیت می‌تواند از اهمیت بالایی نیز برخوردار باشد .
که بهتر است بیان کنم شرکت هوآوی تصمیم داشته نمایشگرهای خود را با کیفیت در تولید کند که در این زمینه بسیار موفق شده و محبوبیت بسیار زیادی ایجاد کرده است
شما به راحتی می توانید با بخش تنظیمات بسیاری از ویژگی های این سری از گوشی ها را تغییر دهید برای مثال می توانید با فعال کردن حالت نور موضوع آبی که نمایش را کم کنید و به راحتی از آنها در شب ها استفاده کنید بدون اینکه کیفیت نمایشگرها و پایین بیاید و افت داشته باشد
به نمایش گذاشته در گوشی ها و نمایشگرهای گوشی های هواوی محدودیت خاصی نداره از بر سنگهای بسیار شادی استفاده شده
نکته‌ای که وجود دارد این است که ممکن است رنگ مشکی آنها کمی از دقت پایین تری برخوردار باشد که می توان آن را نیز با بقیه رنگ ها جبران کرد
روشنایی صفحه در حد بسیار خوبی است و از کیفیت بالایی برخوردار است که می توان گفت شرکت هواوی بر روی این مزیت وقت زیادی گذاشته است و
همچنین دوربین نیز می‌توانند در انتخاب افراد تأثیر بسیار زیادی داشته باشد .
زمانی که شما به فروشگاهی مراجعه می‌کند که گوشی‌های همراه خود را خریداری کنید ممکن است کیفیت دوربین جزء اولین سوال هایی باشد که از فروشنده می پرسید که بهتر است بدانید این سری از گوشی های هواوی با وجود میان رده بودنشان اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند .
شرکت هوآوی هزینه بسیار زیادی بر روی آنها گذاشته است .

گوشی هواوی مدل Honor 8C 
مثلاً عکاسی پرتره وضعیتی است که بسیاری از افراد این روزها می پسندند و محبوبیت بالایی دارد
که بهتر است بدانید با دوربین این سری از گوشی های موبایل می توانید به راحتی عکس های پیشرفته و یا پرتره بگیرید
همچنین  نسبت به میان رده بودنشان و قیمت مناسبی که دارد از دوربین آنها انتظار بسیار بالایی نمیتوان داشت اما همین قدر بدانید که با توجه به میان رده بودن و هزینه‌ای که برای آنها پرداخت می کنید می توانید از دوربین های با کیفیتی استفاده کنید و قابلیت های عکاسی بسیار زیادی لذت ببرد.
انتظار داشتن برای این جمله به این معنا است که شما می توانید عکس های بسیار با کیفیتی در هنگام شب به کمک دوربین این گوشی ها بگیرید که این موضوع برای میانه رده بودن آن ها بسیار طبیعی است و انتظار دیگر هم نمی توان از آن ها داشت.
برخی از گوشی های میان رده با وجود کیفیت بالایی که در دوربین های اصلی آنها وجود دارد اما مصرف کننده ها از کیفیت سلفی آنها ممکن راضی نباشد که طبق آخرین نظرسنجی که برای این سری از گوشی های موبایل انجام شده است بهتر است بدانید که شما می‌توانید عکس‌های سلفی بسیار با کیفیت و خوبی نیز بگیرید.
برای انجام کارهای روزمره این سری از گوشی ها می تواند بهترین و با کیفیت ترین انتخاب برای شما خریداران باشد و همچنین اگر  قصد دارید هزینه‌های کمی انجام دهید اما گوشی های با کیفیت و با مزیت‌های بسیار بالا خریداری کنید.
اما نکته‌ای که وجود دارد و توانسته برخی از افراد را برای خرید این گوشی ها را دلسرد کند این است که با وجود این که می‌تواند بسیاری از بازی ها را روی گوشی نصب کنید و از آنها لذت ببرید اما نمی توانید بازی های بسیار سنگین را روی گوشی‌های خود نصب کنید.
در رابطه با رابط کاربری اگر بخواهیم مواردی را برایتان بیان کنیم این است که این سری از گوشی های هوآوی دارای رابط کاربری بسیار ساده و شیکی هستند که تغییر آنچنانی نداشتند و افرادی که از گوشی های هواوی استفاده کردند بدون شک به این رابطه کاربری عادت و آن را بلد هستند.
بهتر است بدانید که با نگه داشتن انگشت خود روی برخی از اپلیکیشن ها می توانید میانبرهای خیلی خوبی بزنید که بهتر است تمامی تنظیمات این سری از گوشی ها را به خوبی یاد بگیرید و انجام دهید تا کار با این گوشی ها برایتان لذت بخش تر و بهتر شود.

گوشی هواوی مدل Honor 8C 
چیزی که توانسته مزیت های فوق العاده بالایی برای گوشی هواوی مدل Honor 8C  ایجاد کند و یا حتی می‌توان گفت مهمترین موضوعی بوده که شرکت هوآوی بر روی آنها تمرکز بالایی داشته باتری این سری از گوشی ها است که می‌توان گفت تا حد ۸۰ تا ۹۰ درصد افزایش ظرفیت و قدرت داشته.
طبق آخرین تستی که بر روی آنها انجام شده است می‌توان گفت که تا حدود ۱۶ ساعت این سری از باتری ها دوام و قدرت دارد  که می‌توان گفت این ساعت و این می تواند ایده آل برای یک گوشی میان رده و با کیفیت باشد.
چیزی که ممکن است شرکت هوواوی برای این سری از گوشی های خود در نظر نگرفته است این است که با وجود اینکه تمامی گوشی های موجود در بازار عرضه پرچمدار و چه میانده از قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کنند و این موضوعی است که تمامی گوشی های موجود در بازار این روزها این قابلیت را دارند که باید بیان کنیم گوشی های آنر ۸ سی از این قابلیت برخوردار نیستند.
یکی از مزیت هایی که وجود دارد این است که  قفل های گوشی به نحوی که از طریق اثر انگشت و چه از طریق تشخیص چهره می تواند اگر تاخیر داشته باشد برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی داشته باشد و یا حتی اگر بخواهیم به بیان ساده بیان کنیم اعصاب کاربر را خورد میکند.
بهتر است بدانید یکی از مزیت هایی که به کاربران این گوشی ها هم بیان کرده است عملکرد قفل آنها است که شما به سرعت می توانید این سری از گوشی ها را باز کنید و مطمئن باشید که هیچ مشکلی در زمینه باز کردن قفل گوشی های خود ندارید.
نکته ای که ممکن است شرکت هوواوی نتواند به خوبی انجام دهد این است که همچنان از بدنه های پلاستیکی برای گوشی های خود استفاده می‌کنند که البته  نسبت به قیمت آنها این بدنه ها طبیعی است چون بدنه های پلاستیکی می تواند قیمت گوشی ها را بسیار کاهش دهد.
اما برخلاف تصوری که افراد دارند بدنه های پلاستیکی در همه موارد نمی‌تواند معایب داشته باشد و هم چنین مزیت‌هایی نیز دارد که باید این موارد را نیز در نظر بگیریم .
یکی از این مزیت‌هایی که دارند و   در بالا نیز برایتان بیان کردیم هزینه ساخت آنها است که با استفاده از بدنه های پلاستیکی قیمت گوشی ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد .
همچنین با استفاده از بدنه های پلاستیکی فرکانس های رادیویی به خوبی انتقال یافته می شود و شما در موارد آنتن‌دهی با گوشی‌های خود تا مشکلی نخواهید داشت
پلاستیک همچنین تنوع رنگ فوق العاده بالاتری نسبت به بدنه های دیگر دارد که شما می توانید هر رنگی که مدنظرتان بود انتخاب کنید .
همین تنوع رنگی مووضوع مهمی بوده است که بتوانید در رابطه با بدنه های پلاستیکی قانع شوید و حس خوبی نیز داشته باشید .
موضوعی که ممکن است حس خوبی به کاربر القا نکند این است که استفاده از بدنه های پلاستیکی برای گوشی های همراه می تواند حس ارزان بودن را به کاربر بدهد اما شما می توانید با استفاده از قاب های بسیار شیکی که در بازار وجود دارد این پلاستیک بودن بدنه گوشی هواوی مدل Honor 8C   را بپوشانید تا اطرافیان خودتان این بدنه ها را متوجه نشود.

گوشی هواوی مدل Honor 8C 
اگر بخواهیم در یک جمله این گوشی‌ها را برایتان معرفی کنیم می‌توانیم به گوشی‌های ارزان و شیک بپردازیم.
چون این سری از گوشی ها با توجه به قیمتی که دارند دارای مزیت های فوق العاده بالایی برای مثال باتری آنها یکی از مواردی بود که شما می‌توانید با اعتماد کامل آنها را خریداری کنید و خیالتان از قدرت و کیفیت باتری راحت باشد .
یا حتی از پردازنده ۸ هسته‌ای که این سری از گوشی ها دارا هستند و سرعت عمل بهتری دارند و عملکرد خوب را می‌توان از آنها انتظار داشت.
شما می‌توانید کمتر گوشی را در بازار پیدا کنید که با توجه به ظاهر خوبی که دارم از مزیت های فوق العاده بالایی برخوردار هستند.
اما در عین حال قیمت مناسبی داشته باشند و  درست است که شرکت هواوی در بعضی از موارد برای این سری از گوشی ها کم گذاشته که باعث شده است قیمت آنها تا حد زیادی کاهش یابد.
اما در بسیاری از موارد مانند باتری و دوربین می‌توان گفت جز با کیفیت ترین گوشی ها در بازار این روزهای ایران می باشد.
نکته ی  خوبی که وجود دارد این است که شما می توانید به راحتی با استفاده از تنظیمات گوشی تمامی موارد را تحت کنترل خود قرار دهید که یکی از این موارد نور گوشی هست .
که می توانید فعال کنید و در شب به راحتی از آنها استفاده کنید و  یا دوربین آنها که به حالت شب فعال شوند تا کیفیت بهتری برای عکسبرداری در شب داشته باشد.
موضوعی که وجود دارد و ممکن است در رابطه با دوربین این سری از گوشی های هواوی کاربران را دو دل کرده باشد این است که دوربین های سلفی آنها از هوش مصنوعی پشتیبانی نمی کند .
که البته استفاده از هوش مصنوعی برای دوربین های سلفی می تواند برای کمپانی های مختلف هزینه بالایی داشته باشد و اگر از این مورد پشتیبانی می‌کرد با قیمت های فوق العاده بالاتری به فروش می‌رسید.
منبع : phonearena