گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰
عکس های حرفه ای با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰!

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ روانه بازار شد و توانست محبوبیت بسیار بالا با عجیبی در بین خریداران ایجاد کند.
این گوشی جدید دارای مزیت های فوق العاده بالا می باشد که ما قصد داریم در این متن به طور کامل برای شما بیان کنیم تا بتوانیم خرید آگاهانه تر و بهتری در راستای این سری از گوشی های گلکسی داشته باشید.
گوشی گلکسی اس ۲۰ در دو نسخه دیگر یعنی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ پلاس و سامسونگ گلکسی اس اولترا به بازار عرضه شده است که هر کدام از آنها با قیمت های متنوع و همچنین با قابلیت های تقریباً مشابه به فروش می رسد.
شاید برای تان این جهش کمپانی سامسونگ عجیب و جالب باشد که از نام اس ۱۰ به اس ۲۰ انتقال داده است متغیر این نام به دلیل تحولی از که این سری از گوشی های گلکسی قرار است ایجاد کند.
پیش‌بینی و تحقیقاتی که کارشناسان بسیار زیادی بر روی این سری از گوشی های گلکسی انجام داده‌اند تقریبا می توان گفت در سال ۲۰۲۰ جزء پرفروش ترین و پرمصرف ترین گوشی های هوشمند شناخته می شود.
حالا شاید برایتان جالب باشد که دلیل این پرفروش بودن را بدانید که بهتر است با دقت این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید تمامی دلایل آن را متوجه شوید.
هرگونه مزیت و هرگونه تکنولوژی که حس کنید را می توانید به راحتی در این سری از گوشی های گلکسی پیدا کنید و بتوانید از آن لذت ببرید در رابطه با حافظه این سری از گوشی های گلکسی بهتر است برایتان بیان کنیم که دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه می باشد اما اگر شما به دنبال حافظه بیشتر یعنی ۵۱۲ گیگابایت هستید می توانید با پرداخت هزینه بیشتر گوشی‌های گلکسی اولترا و گوشی گلکسی پلاس را خریداری کنید چون این دو گوشی با حافظه ۵۱۲ گیگ در بازار به فروش می‌رسد.
در رابطه با دوربین این سه گوشی بهتر است بدانید که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ نسبت به آن دو نسخه دیگر شاید دوربین های با کیفیت ترین داشته باشد اما به این نکته نیز توجه کنید که با قیمت پایین تری به فروش می رسد که باز هم عکس ها و فیلم های فوق العاده باور نکردنی می توان با آنها گرفت.
قیمت این سری از گوشی ها در آمریکا با قیمت ۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و به فروش میرسد تقریبا می توان گفت ۱۰۰ دلار از گوشی اس ٢٠ پلاس و ۳۰۰ دلار از گوشی اس اولترا ارزان تر است.
که در ادامه با توجه به مزیت‌هایی که از این گوشی برایتان بیان می کنیم به این نتیجه خواهید رسید که قیمت‌های نسبتاً بالایی ندارند و یا حتی اگر از دید شما با قیمت بالایی به فروش می رسند خواهید دید که قابلیت های باورنکردنی برای آنها در نظر گرفته شده که ارزش این مقدار پول را دارد.
وجود آی پی ۶۸ در این سری از گوشی های گلکسی آنقدرها هم دور از تصور نبود اما اگر برای برخی اسم آی پی ۶۸ گنگ است بهتر است برایتان بیان کنیم که تلفن های هوشمندی که دارای قابلیت آی پی ۶۸ هستند مقاوم در برابر آب و گرد و خاک می باشد و شما راحت‌تر می‌توانید از گوشی‌های همراه خودتان استفاده و از آنها مراقبت کنید چون با کمی مراقبت می توانید طول عمر آنها را خیلی راحت‌تر افزایش دهید .

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰

 

 

همچنین مانند وجود قابلیت آی پی ۶۸ به همان اندازه نبوده جک هدفون سه و نیم میلیمتری نیز دور از تصور نبود.
چون این گوشی ها نیز مانند بسیاری دیگر از گوشی های پرچمدار جک هدفون را حذف کرد و این مورد کاملاً موضوع همه گیر و عادی بین تمامی گوشی های پرچمدار و با کیفیت می باشد که کاربر انتظار همچین موضوعی را خواهد داشت.
تمامی مواردی که برایتان بیان کردیم در بیشتر گوشی های پرچمدار مشترک می باشد برای مثال یکی دیگر از مواردی که در عموم گوشی های پرچمدار مشترک می باشد وجود حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است که این روزها گوشی‌های گران‌قیمت به این صورت است و بهتر است بدانید که عملکرد فوق العاده سریع و خوبی دارد.
اما یکی از مواردی که ممکن است تجربه شما را برانگیزد سبک وزن بودن این سری از گوشی های گلکسی می باشد چون معمولاً خریداران به این موضوع عادت دارند که گوشی‌های گران‌قیمت و پرچمدار باید جزء گوشی های سنگین وزن باشد اما نکته‌ای که کمپانی سامسونگ به آن دقت بسیار زیادی داشته است این است که وزن گوشی گلکسی اس ۲۰ بسیار کمتر از دو نسخه دیگر آن می‌باشد.
پس اگر شما طرفدار گوشی های سبک وزن هستید پیشنهاد ما به شما این سری از گوشی های گلکسی می باشد.
کیفیت بالای طراحی و ساخت این سری از گوشی ها به تمام جهانیان این موضوع را ثابت کرد که تنها شرکت اپل نیست که می تواند گوشی های فوق العاده با کیفیت و خوبی را روانه بازار کند بلکه همچنان گوشی های اندرویدی در بازار جهانی هستند که دارای کیفیت بسیار بالا و طراحی باورنکردنی می باشد.
یکی از تفاوتهای طراحی بین گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ با گوشی های گلکسی اس این موضوع می باشد که کمپانی سامسونگ برای این سری از گوشی های خود حفره سلفی را بسیار کوچکتر و قسمت دوربین اصلی را بزرگتر کرده است که بتواند جلوی دوربین سلفی را کمتر کند چون هرچه دوربین سلفی در حفره کوچک تر قرار بگیرد گوشی را می تواند لوکس تر نشان دهد.
نبودن جک هدفون ممکن است که سال‌ها برای گوشی های پرچمدار عادی شده باشد اما بهتر است بدانید که این سری از گوشی های گلکسی یعنی گوشی موبایل گلکسی اس ۲۰ می تواند اولین نسخه باشند که این جک را حذف کرد.

 

 

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰

نمایشگرهای بزرگ و صفحه نمایش دور باریکی که برای این سری از گوشی های گلکسی وجود دارد آنها را بسیار شیک و لوکس تر نشان می دهد و کاربران می توانند به طراحی کمپانی سامسونگ ایمان بیاورد.
این صفحه های نمایش بزرگ بسیار به درد کسانی می خورد که عاشق بازی کردن به همچنین فیلم دیدن می باشد چون این موضوع برای بسیاری از افراد اهمیت بسیار بالایی دارد.
گوشی های این سری از گلکسی دارای تنوع رنگ بسیار بالایی است که دست خریدار را برای انتخاب باز می‌گذارد و البته می‌توان گفت این مورد نیز جزء مزیت ها می باشد و شما انتخاب های بیشتری برای خودتان دارد اما تنها تفاوت بین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ با بقیه نسخه های آن وجود دارد این است که رنگ صورتی ابری تنها برای این سری از گوشی های گلکسی طراحی شده و اگر شما عاشق این رنگ می باشید تنها می توانید گوشی های نسخه گلکسی اس ۲۰ را خریداری کنید.
در رابطه با کیفیت دوربین نیز بهتر است برای تا موضوع را بیان نکنید چون این مورد را به راحتی می دانید که از دوربین های عکس برداری و فیلم برداری و فوق العاده با کیفیت خوبی برخوردار هستند و اگر شما عکاسان حرفه ای می باشید می توانید با استفاده از این گوشی ها عکس های فوق العاده خوب و لذت بخشی بگیرید.
چون کمپانی گلکسی بر روی این مورد دقت و هزینه‌های بالای انجام داده است و این موضوع را درک می‌کند که عموم کاربرانی که قصد خرید گوشی های پرچمدار را دارند به امید عکس‌برداری و فیلم‌برداری آنها را خریداری می‌کند و این موضوع برای این افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
به عبارتی می توان گفت شما تمامی مزیت ها و قابلیت هایی که می توانید برای یک دوربین عکسبرداری و فیلمبرداری در نظر بگیرید را در این سری از گوشی های گلکسی دارا می باشد.
این گوشی با این حجم از مزیت کاملاً مسخره می باشد که از باتری های با کیفیتی استفاده نکرده باشد این موضوع را بدانید که باتری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ از با کیفیت ترین و بهترین باتری های موجود در بین گوشی‌های هوشمند میباشد.
در یک جمله بهتر است بدانید که سامسونگ با تولید این سه نسخه انتظار دارد تا تحول عظیمی در بین گوشی‌های اندرویدی ایجاد کند.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که عاشق عکس گرفتن و فیلمبرداری با گوشی می باشید بدون شک از بین تمامی گوشی های هوشمند است ما به شما این سری از گوشی های گلکسی را معرفی می کنیم.