34535
عرضه لپ‌تاپ‌های اچ پی Omen 15 و Omen 17 با سخت‌افزاری قدرتمند

عرضه لپ‌تاپ‌های اچ پی Omen 15 و Omen 17 با سخت‌افزاری قدرتمند

کمپانی اچ پی در آینده لپ‌تاپ‌های Omen 15 و Omen 17 را با قدرتمندترین پردازنده‌های اینتل که پردازنده‌های نسل نهم این کمپانی هستند و تراشه گرافیکی Geforce RTX روانه بازار خواهد کرد. تمامی تلاش‌های کمپانی HP در این اواخر نشان داده است که این کمپانی دست از ارتقاء لپ‌تاپ‌های استانداردش نخواهد کشید چراکه قصد دارد در آینده نیز دو لپ‌تاپ Omen 15 و Omen 17 را که به قدرتمندترین سخت‌افزار و همچنین باریک‌ترین ضخامت بروزرسانی شده‌اند عرضه کند.

34535

در حال حاضر بهترین و جدیدترین پردازنده‌ای که کمپانی اینتل آن را طراحی و تولید کرده، پردازنده‌ Core i9 سری H بوده و بهترین پردازنده گرافیکی که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 انویدیا از سری Max-Q است. حتی تصور اینکه در آینده شاهد عرضه لپ‌تاپی باشید که از این دو قطعه سخت‌افزاری قدرتمند برخوردار باشد هیجان‌انگیز است چه برسد به اینکه واقعا با چنین لپ‌تاپی روبه‌رو شویم چراکه کمپانی HP در حال حاضر هم از پردازنده Core i9 سری H و هم از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 انویدیا در لپ‌تاپ‌های Omen 15 و Omen 17 استفاده نموده است.

مطمئنا استفاده از این دو قطعه سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند سطح عملکرد این لپ‌تاپ‌ها را کاملا متفاوت خواهد کرد. درضمن لازم است اشاره کنیم که فضای ذخیره‌سازی برخی از مدل‌های این لپ‌تاپ‌ها 3 ترابایت است. به احتمال زیاد لپ‌تاپ‌های Omen 15 و Omen 17 در ماه ژوئن عرضه شوند به‌گونه‌ای که لپ‌تاپ Omen 15 با قیمت 1050 دلار و لپ‌تاپ Omen 17 نیز با قیمت 1100 دلار روانه بازار خواهد شد.

اچ پی یک شرکت آمریکایی چند ملیتی فناوری اطلاعات است. ساختمان مرکزی این شرکت در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده‌است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند.

منبع