ساعت هوشمند شیائومی مدل MI CIGA Z
طراحی فوق العاده ی ساعت هوشمند شیائومی مدل MI CIGA Z

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI CIGA Z یکی از ساعت های هوشمند با کیفیت میباشد که در این متن قصد داریم به توضیح کامل انها بپردازیم پس با ما همراه باشید تا به طور کامل با این ساعت ها آشنا شوید .
در همین اواخر یعنی 20 زانویه 2019 سازنده چینی ، شیائومی ، ساعت مکانیکی جدیدی را برای کاربرد های بسیار زیادی راه اندازی کرده است.
سری ساعت مچی مکانیکی xiaomi ciga با قیمت تقریبا 155 دلار عرضه و روانه ی بازار شده است و همچنین سومین نسل از ساعتهای مکانیکی در بین محصولات شیائومی است.
این ساعت دارای خدمات پس از فروش نیز میباشد که این مورد خبر خوبی برای بسیاری از خریداران و کاربران بود .
این سری از ساعت های مچی مکانیکی به دلیل طراحی توخالی شناخته شده است ، بنابراین می توانید اجزای داخلی آن را مشاهده کنید که این موضوع میتواند جذابیت این ساعت ها را بیشتر کند .
شیشه این ساعت  به ضخامت 1.2 میلی متر ساخته شده است که از جنس شیشه های محکمی میباشد و این شیشه نسبت به شیشه های معمولی در برابر سایش و مقاومت در برابر آب مقاوم تر است و از دوام بالاتری نیز برخوردار است چون کمپانی شیایومی دقت و هزینه های بسیاری برای بدنه ی این سری از ساعت های خود کرده است.این موضوع به این معناست که دارای گواهینامه ی ضد آب میباشد و به راحتی میتوانید در روز های بارانی از انها استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برایشان پیش بیاید.

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI CIGA Z

 


اگر یک دقت کلی به ساعتهای هوشمندداشته باشید ، فقط یک صفحه نمایش دیجیتالی وجود دارد و هیچ گزینه ی دیگری برایشان به کار نرفته است اما طراحی ساعت هوشمند شیائومی مدل MI CIGA Z به گونه ای نیست که این حس را به کاربر و یا خریدار منتقل کند و دارای جذابیت های بالایی میباشد .
از مزیت های دیگری که میتوان به آنها اشاره کرد از جمله :
حرکت مکانیکی و خودکار زمان دقیق را نگه می دارد که این موضوع میتوان یک ساعت هوشمند را کامل کند.
همچنین دارای طراحی فوق العاده زیبایی و هنری می باشد که هیچ جای تعریفی در رابطه با این موضوع وجود ندارد چون این طراحی خارق العاده از عکس ها مشخص است و در بین تمامی کاربران نظر مشترک می باشد .
جنس ساعت می تواند  در طول عمر آنها تانیر گذار باشد به همین دلیل این ساعت های هومشند دارای جنس استیل ضد زنگ می باشد و به علاوه ی بند چرمی ای که برای آنها در نظر گرفته شده است و از همه مهم تر قابل تعویض می باشد.
از مزیت های دیگر میتوان به مقاوم در برابر آب 3 متری ، در برابر عرق و باران اشاره کرد که در این موارد برایتان مشکلی پیش نخواهد آمد اما در رابطه با شنا دقت فراوانی داشته باشید چون برای این حجم از آب طراحی نشده است .
اگر قصد خرید این ساعت های هوشمند را دارید به راحتی میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید و سفارش خود را انجام دهید چون با این راه می توانید خرید آگاهانه و با صرفه ای را تجربه کنید .