252c4eea 0405 49ff bf78 07399661189f
شیائومی 15 پرو با باتری 5400 میلی آمپر ساعتی معرفی می شود.

طبق شایعات منتشر شده شیائومی 15 پرو از شارژ سریع بی سیم 100 واتی بهره می برد که نسبت به نسل قبلی خود یعنی شیائومی 14 پرو دو برابر سریعتر شده است. با موبایل ۷ همراه باشید تا به بررسی آخرین اخبار و شایعات منتشر شده از گوشی موبایل شیاپومی 15 پرو باخبر شوید.

طبق ادعای یک منبع در شبکه های اجتماعی، گوشی هوشمند پرچمدار آینده شرکت چینی، شیائومی 15 پرو ممکن است به باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی مجهز شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند در ماه های آینده به عنوان بخشی از سری 15 شیائومی عرضه شود. اطلاعات دیگری در مورد این گوشی نیز در هفته‌های اخیر منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی 15 پرو مانند مدل قبلی خود از یک دوربین سه‌گانه در پشت استفاده کند، اما سنسور های آن ارتقا یافته است.

ظرفیت باتری شیائومی 15 پرو

با توجه به خبری که توسط Tipster Digital Chat Station در پلتفرم شبکه اجتماعی چینی  Weibo منتشر شده است، شیائومی 15 پرو ممکن است به باتری الکترود منفی سیلیکونی مجهز باشد. گمان می‌رود  این گوشی دارای باتری 5400 میلی آمپر ساعتی باشد که نسبت به باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی که در نسل قبلی خود وجود داشت، بهبود یافته است. همچنین این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی میکند. اگر درست باشد، این یک کاهش نسبت به نسل قبلی خود است که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می کرد. با این حال، گفته می شود که شیائومی شارژ سریع بی سیم خود را بهبود می بخشد. طبق شنیده ها، شیائومی 15 پرو ممکن است از شارژ سریع بی‌سیم 100 واتی پشتیبانی کند که دو برابر سریع‌تر از شیائومی 14 پرواست.
منابع اطلاعاتی همچنین ادعا می کنند که شیائومی در حال آزمایش یک راه حل شارژ سریع سیمی 120 واتی است اما نتوانسته مشکلات مربوط به افزایش دما را حل کند.

مشخصات شیائومی 15 پرو

طبق یک گزارش، گفته می‌شود که شیائومی «حقوق انحصاری اولین راه‌اندازی» را برای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 دارد که گفته می‌شود اواخر امسال عرضه می‌شود. در نتیجه، شیائومی 15 پرو به این پردازنده مجهز خواهد شد. همچنین گزارش شده است که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در نمایشگر است و اسکنر اثر انگشت نوری موجود در نسخه قبلی خود را کنار گذاشته است.

همچنین طبق اظهارات Tipster Digital Chat Station، Xiaomi 15 Pro  ممکن است دارای یک صفحه نمایش میکرو خمیده با وضوح k2 باشد که ممکن است با Xiaomi 14 Pro متفاوت باشد. از نظر اپتیک، این گوشی به یک دوربین سه گانه در پشت مجهز شده است که شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. قابل ذکر است، مورد دوم برای نوع Ultra در سری Xiaomi 14 در نظر گرفته شده بود، اما اکنون شایعه شده است که به Xiaomi 15 Pro نیز خواهد آمد.

به طور کلی، شیائومی با معرفی Xiaomi 15 Pro نشان می‌دهد که قصد دارد مرزهای فناوری و نوآوری را جابجا کند. با استفاده از چیپست پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 4 و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در نمایشگر، این گوشی تجربه‌ای سریع‌تر و امن‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K و دوربین سه‌گانه با سنسورهای قدرتمند 50 مگاپیکسلی، نشان‌دهنده تعهد شیائومی به ارائه کیفیت بی‌نظیر در هر جنبه‌ای از این گوشی است. با این ویژگی‌ها، Xiaomi 15 Pro آماده است تا استانداردهای جدیدی را در صنعت گوشی‌های هوشمند تعیین کند و توجه کاربران و علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کند. امیدوارم از خواندن این خبر لذت برده باشید. شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از موجود شدن این گوشی و یا خرید اقساطی گوشی موبایل به فروشگاه اینترنتی موبایل 7 مراجعه کنید.