گوشی سامسونگ گلکسی A30
شگفتی های جذاب گوشی سامسونگ گلکسی A30

گوشی سامسونگ گلکسی A30 جزو یکی از تولیدات طرفدار کمپانی سامسونگ می باشد که با توجه به بازار جهانی این روزها در ایران توانسته جزو معدود برندهایی باشد که همچنان محبوبیت و طرفدارای بسیار زیادی در سرتاسر ایران دارد.
تمامی این محبوبیت ها و فروش بالا به دلیل گوشی های سری A می باشد که با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهایی که دارند اما با قیمت های فوق العاده مناسبی به بازار عرضه می‌شوند و کاربران به دنبال همچین گوشی‌هایی در این روزها هستند که بتوانند با هزینه‌های کم تمامی قابلیت های یک گوشی سطح متوسط را داشته باشد.
از تغییرات بزرگی که کمپانی سامسونگ برای تولید گوشی‌های هوشمند خود قرار داد و باعث تحول بسیار بالایی در سرمایه‌گذاری و فروش این سری از گوشی ها شد عددهای دو رقمی می باشد که در کنار پسوند A در این روزها قرار گرفت به عنوان مثال دیگر خبری از گوشی‌هایی مانند A3 نمی‌باشد و انتقال یافته است به تولید گوشی‌هایی مانند A30.
گوشی سامسونگ گلکسی a۳۰ یک میان رده با کیفیت می باشد که در سال ۲۰۱۹ تولید و روانه بازار جهانی شد.
از سال ۲۰۱۹ که این گوشی وارد بازار شد توانست فروش فوق العاده بالایی از طرف خریداران و کاربران گلکسی داشته باشد که این فروش بالا نشان‌دهنده کیفیت بالای این سری از گوشی های تلفن همراه می باشد.
اگر بخواهیم برای شما گوشی ای را مثال بزنیم که شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های گلکسی a۳۰ دارند گوشی‌های سامسونگ گلکسی a۵۰ میباشد که از لحاظ شباهتی و از لحاظ ظاهر و طراحی شباهت بسیار بالایی با این سری از تولیدات کمپانی سامسونگ دارد.
اما تفاوت جالبی که دارند قیمت این دو گوشی با یکدیگر می باشد که نسخه گوشی های A30 با قیمت ارزان تری نسبت به نسخه گوشی های a۵۰ دارند روانه بازار شدند.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A30

 

این موضوع می تواند خبر خوبی برای شما باشد که بتوانید گوشی شبیه به گوشی های a۵۰ اما با قیمت پایین تر خریداری کنید.
یک مورد مشابهی که تقریباً تمامی گوشی های میان رده دارند بدنه پلاستیکی آنها می باشد چون بدنه پلاستیکی برای کمپانی تولیدکننده ارزان قیمت تمام می‌شود و اگر این سری از گوشی ها جزو گوشی های میان رده پایین قیمت باشند بدنه آنها از جنس پلاستیک می باشد.
اما فرقی که این سری از گوشی های سامسونگ با دیگر گوشی های میان رده وجود دارد این است که کمپانی سامسونگ از پلاستیک های مقاوم برای بدنه گوشی های همراه خود استفاده کرده است به این صورت که آن حس چیپ بودن و لوکس نبودن گوشی را از بین می برد و شما حس خوبی از دست گرفتن این سری از گوشی های سامسونگ خواهید داشت چون از پلاستیک های با کیفیت برای بدنه گوشی های خود استفاده کرده است.
در رابطه با ابعاد این گوشی نیز بهتر است بدانید که با گوشی های سامسونگ گلکسی a۵۰ هم اندازه هستند و مانند همان سری از گوشی های گلکسی استفاده راحت و بدون دردسری خواهید داشت به این صورت که از دستتان نیز نمی خورد و می توانید به راحتی این گوشی‌ها را در دست بگیرید.
این سری از گوشی های سامسونگ نیز مانند بسیاری از گوشی های پرچمدار بدون حاشیه است و تمام صفحه طراحی شده اما دوربین سلفی آنها در ناچ کوچکی که در بالای صفحه نمایش وجود دارد قرار گرفته است.
اما نکته مثبتی که برای صفحه نمایش این گوشی ها وجود دارد کیفیت بالا و وضوح تصویر آنها است که شما می توانید از صفحه نمایش های بزرگی برای فیلم دیدن از این گوشی سامسونگ گلکسی A30 استفاده کنید.
همچنین قابلیت دیگری که وجود دارد این است که شما با فعال کردن یک گزینه در تنظیمات این گوشی به راحتی می توانید تمامی اعلانات و همچنین ساعت را بدون نیاز به باز کردن گوشی بر روی صفحه گوشی ببینیم که این قابلیت به نگه داشتن باتری گوشی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
پردازنده قابل قبول دیگری که در تنظیمات این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ وجود دارد این است که بازی کردن با این گوشی ها را برای شما لذت بخش خواهد کرد و گرافیک بازی ها را بالا خواهد برد.
که این موضوع برای کسانی که گوشی های میان رده با قیمت پایین را خریداری می‌کنند اهمیت بسیار بالایی دارد که بتوانم با هزینه‌های کم تمامی قابلیت ها و کاربردهای یک گوشی خوب را دارا باشد.
دو مدل حافظه از این سری گوشی‌های همراه تولید و روانه بازار شده است که یکی حافظه ۳۲ گیگابایتی و دیگری حافظه ۶۴ گیگابایتی وجود دارد که با قیمت های مختلف در بازار به فروش می‌رسد.
و بعلاوه این گوشی دارای درگاه دوگانه جایگاه سیمکارت می باشد که شما می توانید به طور همزمان از دو سیم‌کارت استفاده کنید و این دو درگاه کاملاً جدا از درگاه کارت حافظه می باشد.
یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران ممکن است با گوشی‌های میان رده داشته باشند این است که بتواند از گوشی‌های همراه خود در شب نیز به راحتی استفاده کنند که شما این گزینه را نیز می توانید با استفاده از تنظیمات گوشی سامسونگ گلکسی A30 فعال و به راحتی در شب نیز از آن استفاده کنید.
همان طور که این موضوع قابل پیش بینی بود این سری از گوشی های سامسونگ نیز دارای دو دوربین می باشند که یکی از آنها دوربین اصلی و دیگری دوربین می باشد که با آن می توان فوکوس خودکار را انجام داد.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A30

 

کیفیت و زاویه دید این سری از گوشی های سامسونگ به قدری خوب است که می‌توان آن را مثالی مانند چشم انسان در نظر گرفت.
بدون شک با در دست داشتن این سری از گوشی های همراه می توانید عکس ها و فیلم های شگفت انگیزی بگیرید.
همچنین علاوه بر کیفیت بالایی که در رابطه با دوربین گوشی های همراه خود در نظر گرفته است رابط‌های کاربری خوبی را در اختیار کاربران و خریداران خود قرار داده .
یکی دیگر از ویژگی هایی که کمپانی سامسونگ ادعایی زیادی بر روی این مورد دارد این است که این سری از گوشی های سامسونگ دارای قابلیت می باشند که می توان عکس و فیلم برداری شما را به طور خودکار بگیرد عیب هایی مانند لرزش دست و تار شدن عکس شم
شاید در بازار گوشی های همراه بسیار زیادی وجود داشته باشد که دارای کیفیت بالایی برای عکسبرداری و فیلمبرداری هستند اما این سری از گوشی های موبایل دوربین های سلفی بسیار مناسب و خوبی نیز دارند شما می‌توانید عکس‌های سلفی بسیار باکیفیتی را بگیرید این نکته به این دلیل اهمیت بالایی داشت که بسیاری از آن گوشی های همراه که دارای دوربین های اصلی خوبی هستند اما دوربین های سلفی خوبی ندارند و این موضوع مشکل بسیاری از کاربران می باشد.
همچنین قابلیت دیگری که کمپانی سامسونگ برای دوربین‌های خود در نظر گرفته است اضافه کردن اموجی های خنده دار به دوربین اصلی می باشد که برای سرگرمی بیشتر به این سری از گوشی های موبایل خود اضافه کرده است و شما می توانید عکس های بامزه و خوبی با آنها بگیرید.
باتری و شارژ شدن این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ با توجه به میان رده بودنشان دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و بهترین ها محسوب می شود چون با توجه به اینکه شما هزینه های نسبتاً بالایی برای خرید این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ پرداخت نمی کنید اما می‌توانید از شارژرهای سریع السیر استفاده کنید و عمر باتری خود را روز به روز بیشتر کنید.
دقیقاً به دلیل همین قابلیت‌ها و این کاربردها می باشد که محبوبیت بسیار بالایی توانست در سطح جامعه ایجاد کند.
درست است که این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ گوشی های میان رده هستند و با قیمت‌های نسبتاً بالایی به فروش نمی رسند اما تمامی قابلیت ها و کاربرد های گوشی های پرچمدار را هرچند با کیفیت کمتر دارا می باشند.
برای مثال گوشی سامسونگ گلکسی A30 نیز دارای سنسور اثر انگشت می باشد که برای طراحی زیبا و خوبی که دارند در پشت گوشی های همراه تعبیه شده است.
آخرین تحقیقاتی که روی سنسور اثر انگشت این گوشی ها انجام شد به این نتیجه رسیدیم که از عملکرد و سرعت بسیار خوبی بهره مند می باشد به این صورت که شما با اشاره کوچک می توانید قفل گوشی های همراه خود را باز کنید.

همانطور که در ابتدای متن نیز برایتان بیان کردیم این سری از گوشی های سامسونگ گلکسی دارای دوربین های سلفی با کیفیت خوبی می باشند که از این رو این کمپانی تصمیم داشته تا بتواند قابلیت تشخیص چهره را نیز به این گوشی اضافه کند که شما با دوربین تشخیص چهره سلفی می توانید به راحتی گوشی موبایل خودتان را باز کنید که این مورد نیز از عملکرد پر سرعت خوبی برخوردار هست.
علاوه بر دوربین با کیفیت خوب و همچنین طراحی فوق العاده ای که برای این گوشی ها در نظر گرفته شده در این قسمت نوبت این موضوع می رسد که از اسپیکرهای این گوشی نیز مواردی را برایتان بیان کنیم.
باز هم بهتر از این موضوع را برایتان ترکیب کنیم که گوشی که در دست دارید جزو گوشی های میان رده می باشد و با توجه به میان رده بودنشان دارای اسپیکر های قوی و قدرت هستند.
به طور کلی در رابطه با این سری از گوشی های هوشمند بهتر است بدانید اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال گوشیهای با قابلیت متوسطه اما با هزینه‌های پایین می گردید بهترین پیشنهاد برای شما گوشی سامسونگ گلکسی A30 می باشد.
که پیشنهاد خوب دیگری که برای شما وجود دارد این است که به راحتی می توانید از طریق خرید اینترنتی حتی این گوشی ها را با قیمت پایین تری نیز خریداری کنید.
همچنین بهتر است به تمامی این قابلیت ها دقت کنید و از انها غافل نشوید تا شما هم بتوانید از گوشی های پر کاربرد و خوب کمپانی سامسونگ بهره مند شوید.
قابلیت خاص دیگری که برای این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ وجود دارد این است که شما هنگام صحبت کردن با این گوشی ها میتوانید به راحتی و به طور خودکار نویز های موجود را حذف کنید که با این قابلیت صدا های مخاطب شما بهتر و با کیفیت تر به گوش شما میرسد و حس بهتری خواهید داشت.
با توجه به تمامی این قابلیت ها شاید قیمت این گوشی در نهایت برایتان جالب و باورنکردنی باشد .
کمپانی سامسونگ با تولید این گوشی برای کاربران خود دو گزینه قرار داده است که هرکسی این قابلیت ها را با کیفیت های بیشتر میخواهد میتواند گوشی گرانتر سامسونگ گلکسی A50 را خریداری کند و اگر کسی با قیمت گوشی مشکلی داشت به راحتی میتواند گوشی سامسونگ گلکسی A30 را خریداری کند.