عینک واقعیت مجازی htc vive focus سفید
شگفتی های جالب عینک واقعیت مجازی htc vive focus سفید!

عینک واقعیت مجازی htc vive focus دارای قابلیت های باورنکردنی ای میباشد که جدیدا کمپانی اچ تی سی تولید و روانه ی بازار کرده است و همچنین ما در این متن قصد داریم به توضیح کامل انها برایتان بپردازیم .
کمپانی HTC  اعلام کرده است  که هدست واقعیت مجازی Vive Focus Plus را با قیمت 800 دلار از 15 آوریل به فروش می رساند و به بازار جهانی عرضه خواهد کرد . این شرکت در کنفرانس سالانه Vive Ecosystem خود در شنژن ، چین هدست شرکت هدفمند را فاش کرد و ان را به طور کامل معرفی کرد .
Vive Focus Plus برای بهبود وضوح بصری و دیداری خود، تمام لنزهای جدید تازه را که در صفحه نمایش مجهز به سر (HMD) مجهز کرده است و ارائه می کند.
نکته ی بسیار جالبی که وجود دارد این است که هدفون مستقل نیازی به اتصال به تلفن هوشمند یا رایانه شخصی ندارد و این موضوع برای بسیاری از افراد خبر خوشحال کننده ای بود .
این فروش در 25 بازار در سراسر جهان و 19 زبان پشتیبانی خواهد شد.
آلوین وانگ گرایلین ، رئیس جمهور چین در HTC ، گفت:  “ما بسیار هیجان زده هستیم که می توانیم تجربیات بی شماری را به نمایش بگذاریم و از مواردی در VEC استفاده کنیم ، که فرصتی باورنکردنی برای Vive Focus Plus است .
لنزهای زیبای  عینک واقعیت مجازی htc vive focus می توانند جلوی صفحه زمانی که یک شبکه  را که در یک برنامه VR است مشاهده می کنید ، کاهش دهند و این احساس را به شما منتقل کنند که از درون یک صفحه نمایش به نظر می رسند و این حس برای افراد باور نکردنی و جذاب میباشد .
در بیشتر بازارها ، این محصول دارای مجوز سازمانی می باشد و در مدت زمان کمی محبوبیت های فوق العاده بالایی را کسب کرده است .
مشترکین تقریباً به 250 برنامه Vive Wave که بصورت محلی در Vive Focus Plus اجرا می شوند ، دسترسی دارند.
جالب اینجاست که بیش از 15 برنامه مختلف  در VEC2019 نشان داده شده است  بازی در مقیاس عرصه ، تجربه های چند بازیکن و بازی های واقعیت مخلوط که برای بازیکن ها و کاربران تجربه ای فوق العاده و شگفت انگیز میباشد.

 

 عینک واقعیت مجازی htc vive focus سفید


پخش کننده این سری از عینک ها  ویدئویی را به زودی منتشر کرد که در ان به این موضوع اشاره دارد که  هر نوع فیلم استاندارد 360 درجه را به یک فیلم واقعی  تبدیل می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا این احساس را داشته باشند که بتوانند  ویدیوی موجود را در حالی که به یک متر از هر جهت حرکت میکند مشاهده کنند . این ویژگی باعث می شود که کاربران در هنگام استفاده به اوج هیجان برسانند و ان را به طور کامل و واقعی لمس کنند .
موضوع جالب دیگری که وجود دارد این است که کاربران به راحتی میتوانند این دستگاه ها را به وای فای به طور کاملا مستقیم وصل کنند .
VIVE Focus شما را در دنیای مجازی قرار خواهد کرد در حالی که حس دنیای واقعی را به کاربران میدهد.
کاربران می توانند از تجربه ای بصری و آزمایشی برخوردار باشند و این تجربه ی فوق العاده را به طور واضح و با کیفیت حس کنند .
تولید و عرضه ی این عینک ها در راستای بازار جهانی بازی توانسته تحولی بزرگی ایجاد کند چون شما میتواند در خانه و یا بیرون از خانه بدون استفاده از کامپیوتر و دستگاه هایی از این دسته بازی کنید و نهایت لذت را ببرید .
مزیت های جالب دیگری که سایت ما برای فروش این عینک ها در نظر گرفته است شامل دو سال ضمانت است که شما میتوانید با خیال راحت انها را با قیمت های بسیار مناسب و همچنین در اسان ترین حالت ممکن خریداری کنید .
ویزگی هایی که عینک واقعیت مجازی htc vive focus  برای شما دارند این است که برخی از کار های روزمره ی خودتان را نیز میتوانید در محل کارتان با استفاده از انها انجام دهید برای نمونه پشتیبانی و خدمات محدود برای استفاده تجاری است.
ویژگی هایی مانند پاسخ به ایمیل روز کاری   که تمامی این مزیت ها سبب تسریع در تعمیر یا جایگزینی محصول و همچنین میتواند خرابی را به حداقل می رساند.
شما میتوانید برای ردیابی و استفاده از بقیه ی قابلیت ها از دوربین های داخلی استفاده کنید و هیچ نیازی به دوربین های خارجی ندارید .
در این مقاله برایتان از تمامی مزیت های این سری از عینک ها بیان کردیم و به راحتی میتوانید خریدتان را سفارش دهید و در کمترین زمان ان را تحویل بگیرید .