گوشی سامسونگ گلکسی A51.
شباهت گوشی سامسونگ گلکسی A51 با پرچمدار ها

گوشی سامسونگ گلکسی A51 در اواخز سال ۲۰۱۹ توسط کمپانی سامسونگ روانه ی بازار شد.
کارشناسان بسیار زیادی شباهت‌هایی که برای این گوشی ها در نظر گرفته اند و می باشد یکی شکل و طراحی این سری از گوشی های سامسونگ است که شباهت بسیار زیادی با گوشی های نوت ده دارد و همچنین چیده شدن دوربین های پشتی بر روی این سری از گوشی های شرکت سامسونگ نیز شباهت های بسیار بالایی با گوشی های آیفون ۱۱ پرو دارد که این مدل در نظر کارشناسان بسیار عجیب بود و کمپانی سامسونگ هوش و ذکاوت خودش را با این کار بر مقام می رساند که توانسته از دو گوشه پرچم داد تقویم و گوشی بدون عیب و نقصی را تولید کند.
مانند اکثر گوشی های پرچمدار این سری از گوشی های سامسونگ نیز دارای نمایشگر های بزرگی می باشد که نمایشگرهای بزرگ حس بسیار خوبی را به کاربر برای فیلم دیدن و بازی کردن میدهد.
این تلفن‌هوشمند همچنین از دو درگاه سیم کارت ساخته شده که شما می توانید از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده کنید.
گوشی سامسونگ گلکسی A51 به صورت دو نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار شده است که این دو مدل با قیمت‌های متفاوتی به فروش میرسد.
نکته قابل توجهی که برای این سری از گوشی های سامسونگ گلکسی وجود داشت و بیشتر کاربران را جذب خودش کرد وجود دوربین چهارگانه این بود که برای این سری از گوشی های همراه خود استفاده کرده است و توانسته گوشی میان رده خود را شبیه به گوشی های پرچمدار و گرانقیمت نشان دهد.
باتری تلفن‌های هوشمند موضوعی است که برای بسیاری از خریداران اهمیت بسیار بالایی دارد و به دلیل همین موضوع کمپانی سامسونگ برای این سری از گوشی های همراه خود شارژر های سریع السیر قرار داده است تا شما بتوانید در مدت زمان کم شارژ گوشی خودتان را پر کنید.
مورد دیگری که این گوشی را لوکس تر نشان می دهد این است که مانند بسیاری از گوشی های پرچمدار و لوکس امروزی سنسور اثر انگشت و آنها در زیر نمایشگر قرار دارد که عملکرد و سرعت بسیار مناسب و خوبی را دارا می باشد.
اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که با این قابلیت های بالا چرا قیمت گوشی های این مدل از سامسونگ بسیار با صرف و خوب باشد موضوعی که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید بدنه پلاستیکی این سری از گوشی های تلفن همراه می باشد که البته فکر کردن به این موضوع که بدن پلاستیک می‌تواند جهت مقاومت گوشی های همراه خوب عمل نکند برای این سری از گوشی های گلکسی درست نمی باشد چون کمپانی سامسونگ درست است که از بدنه پلاستیکی استفاده کرده تا بتواند از هزینه های خود کم کند اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که جنس پلاستیکی که کمپانی سامسونگ برای بدنه آن ها استفاده کرده به بسیار با کیفیت و خوب می باشد.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A51

 

 

اما جدا از بدنه پلاستیکی که برای گوشی‌های همراه خود استفاده کرده است اما در اول از فریم های شیشه ای بسیار زیبا برای پنل جلویی گوشی های خود در نظر گرفته است که تقریباً می‌توانید به مقاومت آنها اعتماد کنید.
وزن متناسب این سری از گوشی های تلفن همراه نیز مزیت بسیار خوبی می تواند برای کاربران باشد چون دارای وزن ۱۷۵ گرم از که نسبت به گوشی های پرچمدار سبک‌تر و نسبت به گوشی های هم رده خود سنگین تر است و این وزن می‌تواند بسیار متناسب و خوب باشد.
مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های تلفن همراه تمامی دکمه ها از جمله پاور و کلید تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارد و در سمت چپ درگاه‌های مانند درگاه کارت حافظه و یا درگاه سیم کارت ها در آن قسمت است.
در رابطه با دوربین آنها نیز همان طوری که در ابتدای متن برای تان بیان کردیم مانند گوشی های آیفون ۱۱ پرو در قاب مستطیل شکل مشکی رنگی قرار دارند که به صورت چهارگانه در پنل پشتی تعبیه شده است و توانسته لوکس بودن این گوشی‌ها را چند برابر کند.
اما از دیگر مواردی که در پنل پشتی این گوشی ها قرار دارد یکی از آنها آرم سامسونگ می باشد که در زیر دوربین ها قرار دارد و همچنین یک فلش ال ای دی که در همان قاب مستطیلی شکل تعبیه شده است و کارایی این فلش ال ای دی به دلیل عکس برداری در شب و نور های کم می باشد.
شاید شما هم از این موضوعی که پرچمداران جدید در سری گوشی‌های خودشان استفاده می‌کنند شکایت داشته باشید چون طبق آخرین نظرسنجی که انجام شد ناچه بالای گوشی تلفن همراه که دوربین های سلفی در آن قرار دارد مورد پسند بسیاری از خریداران و کاربران نیست.
به همین دلیل کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت تا بتواند این ناچار را حذف کند و دوربین سلفی خود را درون یک حفره بسیار کوچک قرار دهد تا لوکس بودن و زیبایی گوشی را چند برابر و همچنین رضایت مشتری را جلب کند.

 

 

 

گوشی سامسونگ گلکسی A51.

 

این سری از گوشی های همراه تولید شده از کشور کره در چهار رنگ مشکی ، قرمز ،صورتی و آبی در بازار عرضه می‌شود.
کیفیت خوب این نمایشگرها بسیار قابل تحسین است که کمپانی سامسونگ با وجود هزینه بالایی که برای این گوشی ها نمی‌گیرد اما نمایشگرهای مورد قبولی برای گوشی های خود در نظر گرفته است که تمامی و جزئیات فیلم ها و عکس ها را به خوبی نشان می‌دهد.
به این دلیل که اولین و مهمترین مزیت این سری از گوشی های تلفن همراه که در نظر خریداران و کاربران بسیار زیادی دیده شد دوربین آنها می باشد ما در این قسمت قصد داریم تا برای دوربین مطالب بیشتری را برایتان بیان کنیم تا بتوانید به طور دقیق تر با آن آشنا شوید.
کیفیت دوربین سلفی برای این گوشی در نظر کاربران بسیار پر اهمیت نشان داده شده و همچنین قابلیت فوکوس زنده برای دوربین های اصلی که دلیل اصلی و مهم ترین علتی که خریداران گوشی های پرچمدار را خریداری می کنند این موضوع می باشد.
یکی دیگر از مزیت ها و قابلیت هایی که گوشی سامسونگ گلکسی A51 دارا می باشد قابلیت دارک مود است شما وقتی از طریق تنظیمات گوشی های همراه خودتان قابلیت دارک مود را فعال می کنید صفحه گوشی همراه شما به حالت تیره در می آید و اهمیت این مورد برای کاربران این است که در مواردی که نور کم است فشار کمتری به چشم شما وارد می‌شود و این موضوع یکی از دلایل است که کمپانی سامسونگ اهمیت بسیار خاصی برای آن قائل شده.
علاوه بر قابلیت دارک مود شما از طریق تنظیمات این سری از گوشی های همراه می توانید رنگ های دیگری برای پس زمینه گوشی خودتان استفاده کنید هر رنگی که چشم شما با آن آسیب کمتری می بیند.
همانطور که در ابتدا برایتان بیان کردیم نمایشگرهای بزرگ این سری از گوشی های سامسونگ به کسانی میباشد که عاشق بازی کردن با تلفن همراه هستند اما مورد دوم که کمپانی سامسونگ برای این افراد در نظر گرفته است قابلیت گرافیک بالایی است که برای گوشی های خودش در نظر گرفته است و افراد می‌توانند بازی هایی با گرافیک بالا نصب کنند بدون اینکه گوشیشان هنگ و یا حتی داغ شود.
علاوه بر گرافیک بالا و نمایشگرهای بزرگ برای استفاده از بازیها و همچنین سرعت خوب بازی کردن با این گوشی توانست کاربران بسیار زیادی را به خودش جذب کند.
همچنین کمپانی سامسونگ همچنان از جک هدفون برای گوشی های همراه خود استفاده می کند که در قسمت پایینی گوشی کنار اسپیکر قرار دارد.
در این قسمت که حرف اسپیکر شد بهتر است برای شما قابلیت های اسپیکر این سری از گوشی های تلفن هوشمند را بیان کنیم که دارای کیفیت بالایی می باشد و شما می توانید آهنگ ها را با کیفیت خیلی خوب گوش دهید همچنین مورد دیگری که وجود دارد این است که می توانید صدای مخاطبی که پشت تلفن است را به خوبی بشنوید و این قابلیت برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد.
مورد دیگری که در رابطه با کیفیت باتری این گوشی ها می توانیم برای تان بیان کنیم این است که شما می توانید به مدت ۸۷ ساعت به راحتی آهنگ گوش دهید و این قابلیت و این کیفیت جدا از شارژرهای سریع می باشد که در جعبه این سری از گوشی های تلفن همراه وجود دارد.
برنامه در جعبه این گوشی ها علاوه بر شارژر ها و راهنمای آنها همچنین کاور ژله ای درون این جعبه ها وجود دارد و به علاوه سوزنی که بتوانید سیم کارت خودتان را تعبیه دهید.
اگر بخواهیم کلی در رابطه با این گوشی ها مواردی را برایتان بیان کنیم گوشی سامسونگ گلکسی A51 بسیار به درد بازی کردن و عکسبرداری می خورد و عموم کاربران افرادی هستند که عاشق بازی کردن و عکاسی می باشند.
در آخر بهتر است در رابطه با قیمت این گوشی ها برایتان بیان کنیم که از لحاظ اقتصادی گوشی‌های بسیار مقرون به صرفه می باشد که شما با اعتماد کامل می توانید آنها را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.
اگر با خواندن این مقاله برایتان سوال پیش آمد که جوابش در داخل مقاله نبود به راحتی می‌توانید با مشاوران سایت با ما تماس بگیرید و در اسرع وقت جواب سوالات خودتان را پیدا کنید.