gsmarena 003 2
رونمایی ویوو از گوشی هوشمند اس 1 پرو

شرکت ویوو یکی از برندهای کلیدی تولیدکننده گوشی هوشمند شناخته می شود که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را با ویژگی های جالب توجه عرضه می کند. به تازگی نیز شاهد رونمایی گوشی هوشمند اس 1 پرو بودیم که باید آن را مدلی کامل دانست.

ویوو S1 Pro، از سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به ویوو S1 برخوردار است چراکه در آن از یک چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 675 استفاده شده که این چیپست از دو هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و  شش هسته کم مصرف با فرکانس ۱.۷۸ گیگاهرتز برخوردار است.

ویوو اس 1 پرو گوشی هوشمند کاربردی

gsmarena 003 2

قرار است که نسخه 6 گیگابایتی این دیوایس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و نسخه ۸ گیگابایتی آن نیز با ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار شود. ویوو S1 Pro، از یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با پنل امولد برخوردار بوده که نسبت تصویر آن برابر با ۱۹.۵ به ۹ و رزولوشن آن نیز برابر با  ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

می‌توان گفت که گوشی هوشمند ویوو S1 Pro نه تنها از پردازنده قدرتمندی برخوردار است بلکه در زمینه تصویربرداری نیز حرفی برای گفتن دارد چراکه از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار بوده که به فناوری پیکسل چهارگانه مجهز است.

از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به  سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9، کلید اختصاصی برای دستیار صوتی و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع