گوشی Iphone XS
رونمایی شگفت انگیز از گوشی Iphone XS

گوشی Iphone XS را در این متن به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید علاوه بر شناخت کامل این مدل از گوشی های ایفون همچنین فرق بین انها را با بقیه سری گوشی های ایفون بدانید .
یکی از مواردی که در این گوشی های موبایل جدید هستند رنگ بندی انها است که علاوه بر رنگ مشکی و طوسی و سفید همچنین رنگ گلد هم به بازار وارد شد و که محبوبیت بالایی پیدا کرد چون رنگ گلد همیشگی نبوده و با طرحی جدید رونمایی شد .
همچنین گزینه ای که مزیت مهمی محسوب میشود این است که این مدل از گوشی های ایفون قیمت های تقریبا بالایی دارند اما اگر مزیت ها و قابلیت های این گوشی ها را برایتان بیان کنیم خواهید فهمید که قیمت این مدل از گوشی های ایفون میتواند برای برخی از افراد نیز با صرفه باشد .
که اگر ریز تر به این موضوع دقت کنیم باید بیان کنیم که گوشی های گلد 256 گیگابایتی جز پر فروش ترین و گران ترین انواع این گوشی ها است و همچنین ارزان ترین انها جز گوشی های ایفون نقره ای است.
همچنین نکته ای که ممکن است برای شما جالب باشد این است که ساعت های هوشمند اپل رنگ گلد نیز وارد بازار شد که فروش بالایی هم دارد اما از نظر عملکرد فرق خاصی با بقیه ساعت های اپل ندارند .
اما این در حالی است که کمپانی اپل ساخت و تولید ساعت های بسیار گران قیمت را متوقف کرده است .
سخت بودن کیفیت و طراحی انها سبب میشود تا نسخه های کمی از انها وارد بازار شود که میتوان گفت به سختی میتوانید انها را پیدا کنید .
شاید یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران گوشی های ایفون داشتند انتن دهی انها بوده است و با وجود قابلیت های فوق العاده ای که دارند اما باز هم بسیاری از کاربران برای خرید انها شک داشتند .
اما شرکت ایفون در سری جدید گوشی های خود سعی داشته تا اپدیت جدیدی برای باتری و انتن دهی انها در نظر بگیرد .
دوربین این گوشی ها هم که دیگر نیاز به تعریف و تمجید ندارد چون عموم کاربرانی که عاشق عکس گرفتن و عکاسی هستند این کمپانی را انتخاب میکنند چون شرکت اپل در کیفیت و کارایی دوربین های خود کم نمیگذارد و همه ی موارد را رعایت میکند.

گوشی Iphone XS
گوشی Iphone XS

به دلیل همین موضوع روز به روز به کیفیت و کارایی انها اضافه میشود و کاربران استفاده های جدیدی از عملکرد دوربین این گوشی ها کشف میکنند.
علاوه بر این قابلیت ها یکی دیگر از مواردی که شرکت اپل رعایت میکند و به همین دلیل محبوبیت بالایی بین کاربران و خریداران پیدا میکند این است که کمپانی اپل هیچ گاه کار و عملکردی را بدون هماهنگی و نظر سنجی کاربرانش انجام نمیدهد .
برای نمونه همانطور که میدانید عموم گوشی های موجود در بازار قابلیتی دارند که با عکاسی و عکس برداری چهره ی شما را به صورت خودکار افکت میدهد و عیب های صورت را میپوشاند .
در حالی که شرکت اپل با این مورد کاملا مخالف است و اعتقاد دارد که این قابلیت سبب میشود تا عکس برداری با استفاده از این افکت ها به دور از واقعیت باشند .
اما میتوان گفت جدا از اینکه از افکت ها استفاده نمیکند اما میتواند به طور خودکار نور و زیبایی عکس شما را بسنجد و با توجه به نور و تاریکی ای موجود عکس مورد نظر را بگیرد.
که حتی در بعضی از موارد نور دهی را ترکیب میکند و سب میشود تا عکس شما با بهترین و بالا ترین کیفیت گرفته شود.
اگر با قابلیت ها و مواردی که بیان کردیم موافق بودید و این گوشی ها را پسندید و نگران قیمت بالای انها هستید در ادامه برای شما روش ها و مواردی را بیان خواهیم کرد تا بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.
خرید گوشی های با کیفیت در حقیقت سبب میشود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید چون میتوانید سال ها از انها استفاده کنید و به عباتری قابلیت ها را برای شما داشته باشد .
اما در موضوع قیمت و هزینه ها باید بیان کنیم که با خرید اینترنتی و خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی میتواند هزینه ها را برای شما نصف کند.
خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی و این باصرفه بودن دو دلیل مهم دارد که یکی از این دلایل فروش بالای این محصولات از طریق فروشگاه های اینترنتی هست و همچنین بسیاری از هرینه ها برای خرید و فروش انلاین وجود ندارد .
به این معنا که شما میتوانید سفارش خود را به صورت انلاین انجام دهید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید که در این مرحله هزینه ی رفت و امد هم برای شما کسر خواهد شد .
اما نکته ای که باید در خرید به صورت انلاین رعایت کنید در اولین مرحله انتخاب سایتی معتبر و خوب است که سبب میشود تا شما خریدی اگاهانه و خوب داشته باشید و به عبارتی برایتان مشکلاتی به وجود نخواهد امد .
در دومین مرحله سعی کنید با مشوران ان سایت قبل از خرید مشورت کنید تا بتوانید متوجه این موضوع شوید که محصول مد نظر خود را به خوبی میشناسید یا خیر و از طرفی مشورت های ان مشاور میتواند برای خرید اگاهانه ی شما اهمیت بالایی داشته باشد .
از طریق همین سایت میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید تا ما شما را در خرید اگاهانه همراهی کنیم .
کیفیت و طراحی جالب این گوشی ها غیر قابل وصف است و برای هر کسی جذاب است که شرکت اپل به دلیل همین طراحی های زیبا تواسنته در سراسر حهان محبوبیت بالایی کسب کند .
همچنین در سری جدید گوشی Iphone XS حسگر های باز کردن قفل هم قوی تر و سریع تر شدند که این موضوع توانست برای بسیاری از خریداران و کاربران اهمیت بالایی داشته باشد و خبر خوبی برای انها محسوب شود .
در مرحله ی بعدی موضوعی که اهمیت دارد برای گوشی های هوشمند باتری انها است که هر کاربری برای خرید گوشی های موبایل خود جز اولین سوال هایش این موضوع محسوب میشود چون اهمیت بالایی دارد و به با کیفیت بودن گوشی  کمک بسیار زیادی میکند.
گوشی Iphone XS  دارای پر قدرت ترین گوشی های موبایل موجود در بازار ایران است که در مدت نیم ساعت میتواند گوشی های شما را تا حد 70 درصد شارز کند و به علاوه بتوانید دو روز از انها استفاده کنید .
اما سعی کنید از باتری های نه تنها گوشی های ایفون بلکه تمامی گوشی های موجود در بازار در زمینه ی باتری مراقبت کنید و به طول عمر بالای باتری ها توجه زیادی داشته باشید .
منبع : GSMARENA