87314 asus zenfone 6 off
رونمایی از Zeone 6 و دوربین خاصش

رونمایی از Zeone 6 و دوربین خاصش:

‏تنها چند روز بعد از معرفی وان پلاس 7، ایسوس هم از گوشی تمام صفحه جدیدش یعنیZeone 6 رونمایی کرد.

87314 asus zenfone 6 off
رونمایی از Zeone 6 و دوربین خاصش

این گوشی نمایشگر تمام صفحه 6.4 اینچی IPS داره بنابراین خبری از ناچ در اون نیست. به همین خاطر ایسوس با مکانیسم مکانیکی از دوربین عقب برای سلفی هم استفاده میکنه. بدین صورت که در هنگام نیاز، دوربین از پشت گوشی 180 درجه به سمت جلو میچرخه و در بالای صفحه قرار میگیره تا بتونه عکس سلفی شکار کنه.

EqgUJM9FgZ5VdogdF3T4vZ

وقتی کار کاربر با دوربین تموم شد سرجاش برمیگرده. به همین خاطر کاربر میتونه از دوربین با کیفیت عقب، برای همه شرایط استفاده کنه. به ادعای ایسوس دوربین این گوشی میتونه 100 هزار چرخش رو تحمل کنه که معادل 5 سلفی در هر روز برای 5 سال هست.

ایسوس دو دوربین در این گوشی به کار برده، یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی که سنسوری مشابه وان پلاس 7 داره و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض. یکی از کاربردهای مکانیسم مکانیکی دوربین این گوشی اینه که به طرز جالبی با ثابت بودن گوشی میتونه با حرکت دادن اهسته دوربین، عکسهای پانوراما بگیره.

‏دیگر مشخصات این گوشی هم در حد یک پرچمدار هستن؛ پردازنده اسنپدراگون 855، 8 گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی و باطری غول اسای 5000 mAh ساعت که به این گوشی عمر باطری فوق العاده ای میده. همچنین در گوشیهای جدیدی که مموری کارت میخورن، معمولا مموری جای سیم کارت دوم رو میگیره، بنابراین تنها میتونین از سیم کارت دوم استفاده کنین یا اونو با مموری کارت جایگزین کنید.

اما در گوشی جدید ایسوس مموری کارت جای سیم کارت دوم رو نمیگیره بلکه زیر اون قرار میگیره. بنابراین کاربر میتونه دو سیم کارت و یک مموری همزمان داشته باشه.

ایسوس این گوشی رو با قیمت 560 دلار عرضه میکنه.

Mo7.ir

منبع:Gsmarena