mi air dots
ردمی AirDots جدید،رقیب سرسخت Air Pod

‏هدفون های بی سیم AirDots شیاومی که رقیب ارزون قیمت ایرپادهای اپل بودن و با قیمت 30 دلار عرضه میشدن رو که یادتون هست؟

حالا این شرکت نسخه جدیدی از این هدفون هارو با برند Redmi معرفی کرده که علاوه بر اینکه ویژگیهای AirDots اصلی از جمله کنترل لمسی، بلوتوث 5 و عمر باطری 4 ساعته بدون کیس و 12 ساعت با کیس رو دارن، بلکه در رنگ مشکی هم عرضه میشن و از اون مهمتر قیمت اونها نصف مدل اصلی هست و فقط 15 دلار قیمت دارن!

mi air dots

در ادامه می ایردات پرو سبک وزن است و هر یک از هدفون‌ها ۵٫۸ گرم وزن دارد و از مقاومت در برابر آب IPX4 نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند به هر دو سیستم عامل iOS و اندروید شامل لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه متصل شوند.

هر دو هدست سمت راست و چپ می‌توانند آزادانه از یکدیگر عمل کنند و یک تجربه صوتی راحت واقعی را فراهم کنند. درآوردن هر یک از آن‌ها از گوش باعث می‌شود دومی در حالت یک جانبه کار کند. همچنین هر دو هدست می‌توانند بدون از دست دادن کیفیت صدا بین دو دوست به اشتراک گذاشته شود.

از لحاظ کیفیت صدا، Mi AirDots Pro با آهن نئودیمیم ۷ میلیمتری مغناطیسی + واحد اسپیکر رینگ دینامیک دیافراگم پوشش داده شده با تیتانیوم، با کاهش نویز فعال ANC که موجب تجربه صوتی غنی می‌شود، همراه است. همچنین دارای پشتیبانی از کدک AAC می‌باشد.

mi air dots pro 1

 

منبع:gsmarena