گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱
راز های جالب گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱

گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱ به محض ورود به بازار و رونمایی از این گوشی خریداران به این موضوع پی بردرند که باز هم برند نوکیا به بازار باز گشته و همچنان به تولید گوشی های با کیفیت پرداخته است .
به همین دلیل سعی داریم تا برای شما از مشخصات جالب و خوب این سری از گوشی های نوکیا نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید بهتر و راحت تر تصمیم گیری کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با نقد و بررسی این گوشی ها داشته باشید .
این سری از گوشی های کمپانی تقریبا میتوان گفت از سری گوشی های پیشرفته برند نوکیا است .
گوشی های نوکیا 7.1 توانایی این موضوع را دارند که موجب حیرت و تعجب هر خریدار و کاربری شوند چون دارای مزیت های فوق العاده زیادی هستند که میتوان گفت این نسخه از سری گوشی های نوکیا جز محبوب ترین ها و پر فروش ترین ها است .
این گوشی های نوکیا دارای مزیت های زیادی است که از طراحی های بسیار خوبی برخوردار است و میتوان گفت جز پر طرفدار ترین گوشی های موجود در بازار از کمپانی نوکیا است .
اگر در ابتدا بخواهیم در رابطه با طراحی این گوشی ها مطالبی را برایتان بیان کنیم میتوانیم بیان کنیم که دارای طراحی بسیار خوبی هستند که علاوه بر این طراحی های شگفت انگیز همچنین دارای بدنه های شیشه ای هستند .
وجود بدنه های شیشه ای به طوری است که مشکلات بدنه های فلزی را ندارند و از همه مهم تر میتوان گفت که امواج های رادیویی را به خوبی و به راحتی عبور میدهند که میتوان گفت این موضوع جز مزیت های بزرگ گوشی های موبایل نوکیا محسوب میشود که مشکلات انتن دهی در این سری از گوشی ها وجود ندارد .
اما یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که انگشت شما را بر جای میگذارد و به همین دلیل بهتر است که از قاب های خوبی برای انها استفاده کنید .
همچنین میتوان گفت که استفاده از این سری از گوشی ها برای شما راحت خواهد بود و به راحتی میتوانید از انها استفاده کنید چون دارای وزن کمی هستند یعنی وزن 150 گرمی .

گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱
گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱

به علاوه یکی دیگر از مزیت هایی که این گوشی ها دارند قیمت خوب و مناسب انها است که میتوان گفت از نظر کیفیت و مزیت جز گوشی های ارزان هستند که شما میتوانید با قیمت های مناسب و خوبی گوشی های هوشمند بسیار با کفیتی خریداری کنید .
با وجود اینکه این سری از گوشی های موبایل دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و دارای قیمت های مناسبی هستند اما شما میتوانید با استفاده از خرید اینترنتی این سری از گوشی ها را با قیمت های مناسب تری خریداری کنید .
برای نمونه پس از انتخاب سایت های معتبر اینترنتی میتوانید با شماره های این سایت ها تماس بگیرید و تا بتوانید سوالات تخصصی خود را در رابطه با این گوشی ها بپرسید که میتوان گفت اهمیت بالایی دارد شناخت گوشی های موبایل و پس از انتخاب محصول خود را میتوانید سفارش دهید که میتوان گفت برخی از سایت ها قابلیت ارسال رایگان را دارند که میتوانید خرید خود را درب منزل به صورت رایگان دریافت کنید .
نکته ای که اهمیت بالایی دارد و باید به ان دقت زیادی داشته باشید این است خرید برخی از گوشی ها در منطقه های مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد برای نمونه ممکن است در برخی از مناطق با قیمت های پایین تر و در برخی دیگر با قیمت های بالا تر به فروش برسند همچنین شاید این موضوع برایتان جالب باشد که بدانید حتی ممکن است برخی از واسل داخل جعبه نیز در مناطق مختلف متفاوت باشد .
به دلیل حل کردن این مشکل بهتر است سفارش خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید چون اعتماد بیشتری میتوانید به سایت های اینترنتی کنید و این تفاوت ها وجود ندارد .
این گوشی های نوکیا نسبت به سری گوشی های نوکیا یک سر و گردن بالا تر است که میتوان گفت با توجه به میان رده بودن انها دارای مزیت های فوق العاده بالایی هستند و میتوان با خیال راحت انها را خریداری کرد .
حتی در حدی میتوان گفت که برخی از خریداران و کاربران با توجه به میان رده بودن انها زمانی که این مزیت ها را میبینند شگفت زده میشوند و از این بابت خوشحال میشوند .
شاید این موضوع برای خریداران و کاربران جز مزیت ها محسوب شود که بدانند این سری از گوشی های نوکیا دارای ناچ هایی هستند که در بالای این سری از گوشی های موبایل مشاهده میشود که در انها میتوان دوربین سلفی و همچنین بلند گو ها را مشاهده کرد که ترکیب جالب و خوبی است .
شاید از نظر کاربران این ناچ ها مانند گوشی های ایفون نباشند اما با وجود کوچک بودن انها دارای زیبایی خوبی هستند که سبب شیک شدن انها شده است .
همچنین جدا از دوربین سلفی و بلدنگو داخل این ناچ ها سنسور هایی نیز تعبیه شده است .
در این قسمت بهتر است به مزیت ها و مشخصات دوربین این سری از گوشی ها بپردازیم چون از اهمیت بالایی برخوردار است که بدانید دوربین گوشی هایی که قصد خرید انها را دارید دارای چه مزیت هایی است .

گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱
گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱

حسگر باز کردن قفل این سری از گوشی ها در زیر دوربین گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱  وجود دارد که جای خوبی است و به راحتی میتوانید قفل این سری از گوشی های موبایل باز کنید و از انها استفاده کنید که در این زمینه خریداران و کاربران رضایت کامل دارند و عقیده دارند که میتوانند قفل انها را به خوبی باز کنند .
یکی از مزیت هایی که وجود دارد این است که بتوان با استفاده از گوشی های موبایل به سختی از دست کاربران بیوفتد و عموم مردم تمایل دارند که گوشی های سبک و راحت را خریداری کنند که میتوان گفت بهترین گزینه برای خریداران همین گوشی های نوکیا است .
به طور کلی میتوان گفت از دست گرفتن این سری از گوشی ها خواهید لذت برد و حس شیک بودن و لوکس بودن را به کاربران میدهد .
همچنین جدا از سبک بودن این سری از گوشی ها جز گوشی های باریک هم هستند که برای بسیاری از خریداران اهمیت بالایی دارد .
یکی از مواردی که جا دارد به ان دقت کنید این است که نمایشگر این سری از گوشی های نوکیا را به سختی میتوان در معرض نور افتاب استفاده کنید و در شرایط واقعی کمی مشکل و سخت هستند .
در این زمینه گوشی های نوکیا 7.1 نمره ی متوسطی در نظر سنجی های اخیر گرفته است که میتوان گفت این گوشی های کمپانی نوکیا تنها موردی که دارند این است که برای برخی از خریداران اهمیت بالایی دارد و ممکن است بعضی از افراد را کمی در خرید دو دل کند .
علاوه بر دوربین گوشی های موبایل موضوع دیگری که وجود دارد و برای کاربران اهمیت بالایی دارد قدرت باتری است که میتوان گفت ظرفیت بالایی دارند .
اگر بخواهیم به صورت عددی در رابطه با این باتری را جزییات را بیان کنیم باید بگوییم که این گوشی های نوکیا را در عرض نیم ساعت میتوانید 45 درصد شارز کنید .
تقریبا میتوان گفت باتری این سری از گوشی ها دارای قدرت بالایی هستند و همچنین به اندازه ی 80 ساعت به رحتی میتوان از انها استفاده کرد.
دوام این سری از گوشی های نوکیا بسیار بالا و خوب است که میتوان گفت یکی از دلایل محبوبیت انها محسوب میشود و فروش بسیار بالایی دراد .
البته نمیتوان گفت که اسپبکر و کیفیت صدا اهمیتی ندارد چون میتوان در فروش گوشی های مختلف اهمیت باللایی داشته باشد که خروجی این صدا ها خیلی خوب و با کیفیت است و بدون خش خارج میشود .
در این گوشی ها از انجایی یک اسپیکر اضافی استفاده شده است دارای کیفیت بالایی هستند و صدا های با دقتی دارند .
در رابطه با کیفیت صدای گوشی های نوکیا میتوان گفت که صدا های فوق العاده و خوبی دارند و همچنین از مزیت های فوق العاده خوبی برخوردار هستند .
به طور کلی میتونیم بگیم که این سری از گوشی هی نوکیا عملکرد خیلی خوبی دارند که میتوان گفت دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته اند .

گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱
گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱

بهتر است بار دیگر در رابطه با دوربین این گوشی ها برایتان نکاتی را بیان کنیم چون این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین توانسته اهمیت بالایی در فروش گوشی های هوشمند نوکیا داشته باشد.
گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱ دارای دوربین های دوگانه ای هستند که کیفیت قابل قبولی دارند همچنین در بین گوشی های مین رده زبان زد بسیاری از خریداران و کاربران قرار گرفته است .
شاید برای بسیاری از خریداران این موضوع جذابیت داشته باشد که بدانند با قیمت کم میتوانند گوشی هایی خریداری کنند که قابلیت عکس برداری پرتره را دارد به همین دلیل فروش انها افزایش پیدا کرده است چون این روز ها خاصیت و قابلیت پرتره بین خریداران اهمیت بالایی پیدا کرده است و بسیاری از خریداران بر این موضوع تاکید دارند که بتوانند گوشی هایی با این قابلیت ها خریداری کنند .
یکی از مواردی که در این گوشی ها وجود دارد این است که شما میتوانید به راحت ترین شکل ممکن هر گدام از گزینه ها را مانند پاناروما و همچنین گزینه هایی مانند پرتره را مانند گوشی های نسل اپل انتخاب کنید که با یک انگشت انجام میشود .
بهتر است کمی مطالبی در راستای کیفیت این سری از گوشی ها برایتان بیان کنیم چون عکس برداری و فیلم برداری با گوشی های نوکیا دارای مزیت های بسیار زیادی هست و میتوان قابلیت های بسیار خوبی را برای انها در نظر گرفت .
در راستای نمایشگر و نور عکس ها نیز میتوان بیان کرد که دارای اهمیت خاصی است و همچنین نور های طبیعی ای دارد و مانند بسیاری از گوشی های امروزی سبب مصنوعی کردن عکس ها و یا حتی در برخی از موارد فیلم ها نمیشود.
نکته ی جالبی که برای عکس برداری این سری از گوشی ها وجود دارد این است که در حالت پرتره گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱ شما میتوانید میزان تار بودن پشت تصویر را به انتخاب خودتان انجام دهید که تمایل دارید تصاویر پشت موضوعی که روی انها فوکوس کرده اید تا چه اندازه برایتان کاهش و یا افزایش یابد .
این افزایش یا کاهش در نظر برخی از افراد شاید بی اهمیت باشد اما تنها با امتجان کردن این مورد فرق بین عکس ها را خواهید فهمید که چرا جز مزیت های گوشی های مدل 7.1 گذاشته شده است و بین خریداران طرفداران زیادی دارد .
با وجود اینکه ممکن است در برخی از موارد نظرات کاربران در راستای دوربین سلفی خوب نباشد اما با چند بار استفاده و عکس گرفتن خواهید فهمید که به نسبت میان رده بودنشان اما دارای کیفیت  بالایی هستند و از مزیت های فوق العاده زیادی برخوردار شده اند.
اگر بخواهیم در راستای جمع بندی برای این سری از گوشی های نوکیا مواردی را برایتان بیان کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی های هوشمند دارای مزیت های زیادی هستند از جمله باتری های پر قدرت که برای بسیاری از خریداران اهمیت دارد چون باتری موضوع خیلی مهمی در کیفیت و فروش گوشی های موبایل دارد به همین دلیل عموم کمپانی ها در این راستا فعالیت هایی دارند و سعی بر این موضوع دارند تا بتوانند روز به روز گوشی هایی با کیفیت بالا و خوب تولید کنند و به بازار عرضه کنند .
شاید این سبک بودن و باریک بودن نیز سبب شده باشد تا در ایران خرید و فروش گسترده ای داشته باشد چون این روز ها عموم خریداران به دنبال گوشی های سبک هستند و از گوشی های بزرگ خسته شده اند که میتوان گفت در برخی از موارد ملاک شیک بودن نیز به سبک بودن انها است .
کمپانی نوکیا سعی داشته تا در زمینه ی تولید و عرضه ی این سری از گوشی های نوکیا سنگ تمام بگذارد و بر روی موارد مختلفی وقت و هزینه های زیادی گذاشته است که بتواند دوباره در بازار ایران و کشور های دیگر جای داشته باشد .
همچنین میتوان گفت که در راستای قیمت گوشی موبایل نوکیا مدل ۷٫۱  بهتر است بیان کنیم دارای قیمت های بسیار مناسب و خوبی هستند که با توجه به قیمت تقریبا میتوان گفت دارای مزیت های فوق العاده بالا و خوبی هستند.
امیدوارم در رابطه با این متن جواب سوالات خود را گرفته باشید تا بتوانید خریدی اگاهانه داشته باشید .
منبع : gsmarena