spotify
در اسپاتیفای هنرمندان را بلاک کنید

spotify

به گزارش Thurrott،اسپاتیفای درحال انجام آزمايشات اولیه برای فعال شدن قابلیت بلاک هنرمندان به طور کل، است.

این قابلیت باعث می شود که هنرمند بلاک شده، در پلی لیست هایی که به طور خودکار ساخته می شوند، به طور مثال پلی لیست های بخش Release،Discover Weekly Radar و غيره نشان داده نشود.

بر اساس این گزارش، وقتی شما هنرمندی را بلاک میکنید، دیگر او را در پلی لیست هایی که به صورت خودکار یا شخصی ساخته ميشوند قرار نخواهد گرفت و شما اگر قصد شنیدن آهنگی از این هنرمند را دارید، ابتدا باید از حالت بلاک. هنرمند را خارج کنید.

این ویژگی به صورت انفرادی برای هر هنرمند اجرا می شود و شما با رفتن به صفحه ی هر هنرمند و انتخاب سه نقطه در قسمت بالا و انتخاب گزینه Don’t play this artist ، شما این فرد را در تمام این مجموعه متوقف خواهید کرد.

تصویر زیر نمونه ای از عملکرد این قابلیت را نشان می دهد.

1548062273 spotify 3 story

طبق گزارشات، این قابلیت فعلا به طور آزمایشی برای افراد محدودی فعال شده و به نظر می رسد تنها در نسخه بتای پلتفرمiOS این سرویس در دسترس است.

با این حال سایت mo7.ir نتوانست با پیگیری های انجام شده، از این قابلیت استفاده کند!

کاربران اسپاتیفای از مدت ها قبل دنبال این قابلیت بودند اما این شرکت در سال گذشته (2017) اعلام کرد که این قابلیت را اضافه نخواهند کرد.

در آخر باید گفت که با توجه به در دسترس بودن این قابلیت برای عده کمی و آن هم در نسخه بتایiOS نباید با اطمینان گفت که این قابلیت چه وقت برای عموم در دسترس قرار خواهد گرفت و اصلا اجرایی خواهد شد با نه!