Apple AirPods 2 Headphones6
خصوصیات باور نکردنی Apple AirPods 2 Headphones

Apple AirPods 2 Headphones   دارای مزیت های فوق العاده منحصر به فرد و خوبی هستند که دارای کاربرد و خصوصیات باورنکردنی می‌تواند باشد و در ادامه برای شما در رابطه با این هدفون ها بیشتر توضیح خواهیم داد.
در واقع کمپانی اپل توجه داشته که بتواند در این سری از هدفون های بیسیم خود قابلیت و بیس قدرترا بالاتر و پیشرفته تر کند تا بتواند تمامی معایبی که در سری قبلی خود داشته را برطرف کند.
همانطور که میدانید تمامی کمپانی ها قصد دارد تا بتواند جک هدفون 3.5 میلیمتری را از گوشی‌های خود حذف کنند  که برای اولین بار شرکت آیفون توانست جک هدفون 3.5 میلیمتری خود را حذف کند.
جک ۳ و نیم میلیمتری در فضای مجازی توانست با حجم زیادی از مخالفت روبرو شد که پس از آمدن هدفون های بیسیم به بازار این دوگانگی برطرف شد و بسیاری از افراد به این هدفون ها  علاقه مند شدند.
برای اولین بار شرکت آیفون در آیفون سون و آیفون ۷ پلاس جک 3.5 میلیمتری خود را حذف کرد.
بلافاصله پس از حذف این جک به عرضه هدفون های بیسیم پرداخت.
اگر بخواهیم در رابطه با تفاوت های طراحی Apple AirPods 2 Headphones با نسل قبلی  موارد را برایتان بیان کنیم  بهتر است بدانید که تغییرات خاصی در رابطه با طراحی آنها انجام نشده و همان ارگونومی و شکل را دارند .
گوشی های نسل قبلی خود با راحت ترین شکل ممکن بود و در این سری از هدفون ها نیز میتوانید به راحتی از گوشی ها استفاده کنید .
این موضوع نیز مشخص است این سری از هدفون ها دارای دو گوشی هستند که هر کدام برای یکی از گوش ها استفاده می شوند و قرار می گیرد
مزیت های منحصر به فرد و مهمی که وجود دارد و توانسته طبق آخرین نظرسنجی بالاترین میزان مزیت هدفون های بیسیم شرکت اپل را بیان کند این است که طراحی و ساخت گوشی‌های این هدفون ها به طوری است که زمانی که شما برای ساعت‌ها از آنها استفاده می‌کنید گوشه هایتان از این هذفون ها خسته نمیشود  و احساس درد در گوشهای خود احساس نمیکنید.

Apple AirPods 2 Headphones
که این مورد را شرکت اپل تمرکز زیادی بر روی آن انجام داده تا بتواند در هر نسل جدید خود گوشی های هدفون ها را سبک‌تر و با ارگونومی بهتری تولید کند.
اگر شما هم جزو افرادی باشید که برای اولین بار قصد دارید این هدفون ها را در دست بگیرید بهتر است بدانید که در ابتدا یک باکس سفید را در دست خواهید داشت و پس از باز کردن با کس سفید گوشی‌های هدفون های خود را خواهید دید که می توانید به راحتی گوشی ها را جدا کنید و در درون گوش خود قرار دهید.
شاید برای اولین بار برای تان جای سوال باشد که خاصیت این باکس سفید در هدفون های بیسیم چیست .
اولین و مهمترین خاصیت این باکس سفید شیک  بدون شک نگهداری و مراقبت از گوشی‌های هدفون است که سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی پس از اینکه استفاده از هذفونبرایتان تمام شده درون این باکس سفید قرار دهید و اگر هم ضربه به آن وارد شود به گوشی‌های آن صدمه ای نرسد.
یکی از مواردی بود که توانست محبوبیت این هدفون ها را چندین برابر کند چون برای افراد این موضوع خیلی جالب بود که بتواند گوشی های هدفون خود را در آن با کسی قرار دهند که از آنها مراقبت کند.
علاوه بر مراقبت و محافظت از گوشی های شما این باکس سفید یک مزیت دیگر نیز دارد و وظیفه دیگری به آن سپرده شده است .
آنهم شارژ کردن گوشی های هدفون شما می باشد که پس از مدتی استفاده باید در آن با کس سفید قرار دهید تا گوشی های هدفون شما همیشه شارژ داشته باشد
دقت کافی داشته باشید که اگر هر کدام از گوشی ها را درون باک سفید قرار دهید و به طور کامل در آن را ببندید و به راحتی می توانید پس از چند ساعت شارژ آن را پر کنید و این موضوع توانسته فروش این هدفون های بیسیم را چندین برابر کند.
مورد دیگری که در دنیای امروزی توانست غوغای بسیار زیادی ایجاد کند این است که شما به محض باز کردن در با کس سفید خود می توانید آلارم آن را روی آی‌فون یا آی‌پد و یا حتی اپل واچ خود ببینید که در حال جستجوی هدفون های شما می باشد تا بتوانند به آن اتصال پیدا کنم.
این مورد سوم توانست برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار باشد که می‌توانند به محض باز کردن باکس هدفون خود به راحتی و بدون هیچ دردسری به گوشی موبایل خود و یا حتی آیپد و اپل واچ خود وصل شوند بدون اینکه نیاز باشد به تنظیماتی مراجعه کنند و یا حتی کار خاصی انجام دهند.
در رابطه با باتری این هدفون بهتر است بدانید که با یک بار فقط شارژ کردن کامل این هدفون ها می توانید ۵ تا ۶ ساعت از آن ها استفاده کنید بدون اینکه شارژ آنها کم شود

Apple AirPods 2 Headphones
اگر قصد خرید فوق حرفه ای و شیکی داشته باشید و برای گوش دادن موسیقی و همچنین زمانی که هنگام رانندگی هستید بتوانید به تلفن‌های خود بدون اینکه گوشی موبایل را در دست بگیرید پاسخ دهید این گزینه می تواند بهترین و با کیفیت ترین موضوع برای شما باشد که از هدفون های بدون سیم و با راحت ترین شکل ممکن استفاده کنیم که البته می‌تواند حس لوکس بودن را به کاربر القا کند.
شاید برایتان این نکته جالب باشد که  به محض قطع و وصل کردن گوشی ها از درون گوش خودتان این هدفون ها به سنسورهای حساس هستند که به راحتی می‌توانند بدون این که شما عملی انجام دهید به قطع و وصل آهنگ شما بپردازند و به طور خودکار آهنگ را استپ و یا پلی کند.
برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی داشت چون هندزفری هایی که در بازار وجود دارد که شما به محض اینکه از گوش خود در میارید همچنان آهنگ پخش می شود .
اما با استفاده از این هدفون ها به محض درآوردن گوشی ها از گوش خودتان می توانید این آهنگ را قطع کنید .
کمپانی آیفون برای طراحی و ساخت این هدفون ها توجه بسیار زیادی داشته تا بتوانند هدفون هایی بسیار با کیفیت و با تمامی این مزیت‌ها تولید کنند و به بازار عرضه کند که در این مورد موفق بوده و تمامی مزیت هایی که بر روی این هدفون ها قرار داده عملکرد بسیار مناسب و خوبی دارند.
اما در ادامه اگر بخواهیم موارد دیگری را برای این سری از هدفون ها بیان کنیم بهتر است بدانید  که نظر بسیاری از افراد که بیان میکنند که این سری از هنذفری های تولید شده تغییراتی با نسخه قبلی نداشتن اینطور هم نیست بلکه با کس سفید آنها یک چراغ ال ای دی جدید روی آنها تعبیه شده است که کاربران و خریداران می توانند راحت تر و با حرکت سریع ترین شارژ های خود را ببیند که تشخیص این موضوع برای ایرپاد های نسل قبلی کمی سخت تر بود.
اما از لحاظ شکل ظاهری و الگوی ظاهری و همچنین ارگونومی تغییرات خاصی نداشتند و با همان شکل کوچک و سفید رنگ باز هم روانه بازار شدند.
اما این موضوع می‌تواند برای برخی از افراد مزیت و برای برخی دیگر عیب محسوب  شود .
برای مثال برای بسیاری از افرادی این موضوع اهمیت  بالایی دارد که بتواند شارژر هندزفری های خود را به خوبی و به راحتی بدون اینکه بخواهند با کس سفید و خود را باز کنند ببینند.
اما این موضوع برای برخی از افراد قابل هضم نیست که بتوانند همیشه چراغ خود را روشن نگه دارند حتی در هنگام خوابیدن و در هنگام شب که دائماً این چراغ ال ای دی روشن باشد.

Apple AirPods 2 Headphones
از لحاظ شکل ظاهری و طراحی با نسل قبلی این سری از هندزفری ها راحت بودید و از آنها رضایت کامل داشتید با این سری از تولیدات اپل نیز می توانید به راحتی برخورد کنید چون تغییر در طراحی ایجاد نشده است.
یکی از مواردی که توانسته محبوبیت بسیار بالاتری بین خریداران ایجاد کند این است که گوشی های این سری از هندزفری ها  به خوبی در گوش های کاربران جای می گیرد و مشکلی با این موضوع ندارند که بخواهند آن را جابجا کنند و یا حتی از گوش آنها بیفتد.
که این ویژگی ای بوده که شرکت اپل و این کمپانی تلاش بسیار زیادی داشت تا بتواند این موضوع را به نحو احسن انجام دهد و بسیاری از خریداران و کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
چون حتی در هنذفری هایی هم  که از سیم نیز استفاده می شود بسیاری از افراد با لاستیکی که در کانال گوش خود قرار می دهم مشکل دارند و یا حتی ممکن است گوش آنها را اذیت کند که در سری هندزفری های بدون سیم این موضوع بسیار خوب است.
در رابطه با کیفیت صدا نیز تغییرات ایجاد نشده است و در نسخه قبلی هدفون های آیفون کیفیت بالا و صدای بسیار خوبی داشتند.
به همین دلیل اپل سعی داشت تا بتواند این کیفیت صدا را در نسل های بعدی خود نیز حفظ کند.
همچنین  موضوعی که توانست در دنیای مجازی غوغای بسیار زیادی در رابطه با هدفون های بلوتوثی شرکت اپل ایجاد کند این است که عمر باتری این دستگاه بسیار پیشرفت کرده و قدرت بالاتری برای این باتری ها در نظر گرفته شده که در ابتدا نیز برای شما این موضوع را بیان کرده.
باز هم از باتری نمی توان انتظار بسیار زیادی از آنها داشت چون همچنان باکس   ای برخوردار هستند که حجم کمی نیاز دارند.
نکته دیگری که وجود دارد این است که این سری از تولیدات شرکت اپل برای هندزفری های خود همراه با شارژرهای بی سیم می باشد که توانسته عمده ترین تغییر را در این سری است نسبت به خود ایجاد کنند و شیک بودن لوکس بودن بسیار خاصی را به آن ها انتخاب کنید.
خرید پد شارژر توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید و دقت کنید تا بتوانید Apple AirPods 2 Headphones خود را در وسط آن قرار دهید تا بتوانید به خوبی از شارژر این سری از هدفون ها استفاده کنید.
ابعاد کوچک و حجم  آن‌ها نیز که از نسل اول توانست محبوبیت بسیار بالایی ایجاد کند تا این که همه افراد بتوانند به راحتی هر جا که مد نظرشان بود با خودشان ببرند و در دست خود جای دهد که این راحتی بی نظیر همیشه تک بوده و توانست فروش گسترده در آنها ایجاد کند.
هندزفری های آیفون با قیمت های فوق العاده بالایی به فروش می رسد اما شما می توانید به کمک فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر هزینه‌ها را برای خود کاهش دهید و علاوه بر هزینه های اضافی که برای رفت و آمد خرج می کنید می توانید با قیمت پایین ترین هندزفری ها را در فروشگاه اینترنت خریداری کنیم چون معمولاً فروشنده‌ها محصولات خود را در فروشگاه های اینترنتی با قیمت های کمتری میگذارند
phonearena:منبع