خرید اقساطی لوازم خانگی همواره یکی از دغدغه های زوج های جوان برای تشکیل خانواده و ازدواج است که در شرایط سخت اقتصادی چندان به صرفه نمی باشد که لوازم خانه را به صورت یکجا و کلی خریداری کرد این لوازم خانگی طیف وسیعی از کالاهای کوچک و بزرگ با کارکرد های مختلف دارد به صورتی که می توان از قاشقک چای خوری و یخچال ساید بای ساید نام برد که هر کدام دارای برند های مختلف ایرانی و خارجی می باشد همواره خرید و شناسایی جنس مرغوب و با دوام کاری بسیار سختی می باشد به طوری که زوج هایی که میخواهند تشکیل خانواده بدهند از چند سال قبل اقدام به خرید لوازم خانگی میکند مجموعه موبایل هست مفتخر است با شرایط آسان جهت انجام فروش لوازم خانه اقساطی گامی هر چند کوچک جهت کمک به اقتصاد خانوارها داشته باشد . گاهی در یک بازه زمانی مشخص فروش کالای خاصی بولد و زیاد می شود ایام جام جهانی و فروش تلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی سایز بزرگ و یا تغییر لایف استایل خانواده ها مانند مصرف قهوه و کاپوچینو و دستگاه قهوه ساز. همواره بعد از چند سال لوازم خانه احتیاج به تعمیر و یا تعویض دارد که این خود هزینه مضاعفی بردوش خانوارها می گذارد. تعویض دستگاه های جدید می‌تواند در مصرف انرژی و هزینه تعمیرات خانواده ها نقش مستقیم ایفا کند به طوری که در بلند مدت مقدار از هزینه اولیه برای خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی و یا یخچال به جیب خانوارها باز خواهد گشت.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی

مجموعه موبایل 7 با همکاری چندین شرکت اقدام به راه اندازی سرویس خرید اقساطی لوازم خانگی کرده است. که هر کدام از این شرکت ها شرایط مخصوص خود را دارا هستند که شما باید با بررسی شرایط شرکت تامین سرمایه اقدام به انتخاب یکی و ثبت نام در آن نمایید، که شرایط پلتفرم ها به شرح زیر است:

بای چک

BYCHECK
24 ماه
  • ضمانت چک
  • بدون سقف خرید
  • از 1 تا 24 ماه
  • پیش پرداخت یک چهارم
  • 2 تا 4 روز کاری
محبوب

لندو

غیرفعال
12 ماه
  • با سفته
  • بدون ضامن
  • حداقل کارمزد
  • حداقل پیش پرداخت
  • حداقل سود سالیانه
غیرفعال

تامین اجتماعی

با حداقل پیش پرداخت
24 ماه
  • حداکثر 82 میلیون تومان
  • تا 24 ماه
  • بدون پیش پرداخت
  • حداکثر 10 روز کاری
  • بدون چک بدون سفته
جدید

خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن امکان پذیر است؟

بله، شما نیاز به هیچ ضامنی برای خرید خود ندارید.

صحبت های سر دبیر در مورد خرید اقساطی لوازم خانگی

در مورد زوج های جوان خانه های شیک لوازم به روز در سالهای اولیه تشکیل خانواده امری بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود با توجه به درآمد زوج های جوان ما توانسته ایم روشهای اقساطی متنوعی جهت خرید لوازم خانگی و کالا ارائه دهیم. این روش ها با کمترین سود ممکن و کمترین پیش پرداخت خط با شرایط پرداخت چک و سفته به صورت بدون ضامن می باشد.
شما با درخواست خرید اقساطی در سایت موبایل ۷ میتوانید طیف وسیعی از لوازم خانگی شامل یخچال های ساید بای ساید ماشین ظرفشویی ماشین لباسشویی کولر گازی و کالای خواب اسپیکر کنسول بازی گوشی موبایل و صد ها کالای دیگر را خریداری کنید. یکی از مزایای خرید از موبایل ۷ سهولت در انجام مراحل دریافت وام می باشد و دیگر آن سرعت در تحویل کالا با برندهای معتبر و معروف رامی توان بر شمارد.
باید گفت مجموعه فروشگاه هفت یکی از متنوع ترین فروشگاه‌های اقساطی در زمینه موجودی کالا می باشد که این امر فروشگاه هفت متمایز از دیگر فروشگاه ها کرده است.
یکی دیگر از مزایای خرید است فروشگاه موبایل ۷ مدت زمان پرداخت اقساط با کمترین چک می باشد حداکثر زمان بازپرداخت اقساط بابت خرید کالا دو سال یا ۲۴ ماه می باشد البته به طرح انتخابی شما این تعداد ماه تغییر می کند.
مجموعه موبایل ۷ ضمن حمایت از صنعت تولید لوازم خانگی ایرانی در جهت حمایت از کالای بادوام ایرانی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا چرخ های تولید کارخانه های ایرانی نیست همچنان بچرخد و و برقرار باشد از برندهای ایرانی می توان برند جنرال سام پاکشوما اسنوا و غیره را نام برد .
کالاهایی که هر روزه در خانه مورد استفاده قرار می گیرند نیز در فهرست لوازم خانگی اقساطی می باشد و کالاهایی که به صورت فصلی مورد استفاده قرار می گیرد مانند پنکه کولر آبی و گازی لپ تاپ بخاری برقی و گازی.
در مورد برندهای لوازم خانگی خارجی می توان به محصولات شرکت سامسونگ ال جی بوش دلونگی ده ها برند معتبر دیگر نام برد کم باشه سعی شده کالاها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر باشند تا مصرف کننده عزیز همواره بتواند از همه امکانات کالای خریداری شده استفاده نماید.
مجموعه موبایل ۷ همواره سعی دارد به صورت مستقیم با شرکت های معتبر تولید لوازم خانگی عقد قرارداد کند تابا حذف واسطه ها کمترین قیمت ها را برای مصرف کننده به ارمغان آورد
با توجه به نزدیک شدن آغاز جام جهانی فوتبال آن چیز که لذت بخش است پیروزی های تیم ملی دیدن بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در تلویزیون های بزرگ و عریض و با کیفیت نمایش 4K و فول اچ دی است.
مجموعه موبایل ۷ این امکان را فراهم آورده است تا شما بتوانید با خرید قسطی تلویزیون های با کیفیت از برندهای مطرح خارجی و همچنین داخلی لذت دیدن این جام را چند برابر کنید. شما می توانید با پرداخت اقساط در قالب طولانی مدت ایا بدون پیش پرداخت با کمترین میزان سود از طریق مجموعه موبایل ۷ بهترین های روز دنیا را به خدمت خود بگیرید.
مجموعه موبایل ۷ در پلتفرم ها و قالب های مختلف اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی می کند مانند طرح حکمت کارت خرید اقساطی با سفته و یا خرید اقساطی بدون پیش پرداخت و یا کمترین میزان چک است‌. شایان ذکر است سرعت عمل از زمان ثبت نام تا تحویل کالا در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و شخص متقاضی حتی نیاز به حضور فیزیکی ندارد از طریق سایت به صورت آنلاین می تواند در سامانه خرید اقساطی موبایل ۷ ثبت نام و اعتبار سنجی شود و از طریق سایت کالای خود را خریداری کرده و دریافت نماید.
یکی از تعهدات موبایل ۷ نسبت به خریداران ارسال کالای بادوام و دارای اصالت کالا می باشد به طوری که اصل بودن کالا قابل اثبات برای خریدار باشد.
پکیج جهیزیه اقساطی یکی از خدمات مهم مجموعه موبایل ۷ به شمار می آید که در آن همواره رفاه و میزان توان پرداخت زوج ها در نظر گرفته شده است .
در پکیج جهیزیه اقساطی موبایل ۷ کالاهای اصلی مانند ماشین ظرفشویی یخچال ماشین لباسشویی و سرویسهای چینی و کریستال و جاروبرقی مبل و صندلی و میز ناهار خوری در نظر گرفته شده است که در آن با توجه به سلیقه مشتری میزان هزینه ای که مشتری می خواهد داشته باشد از برندهای مختلف و قیمت های مختلف در نظر گرفته شده است تاهر زوج جوان و توانمند بهترین های آن را داشته باشد.
در طرح فروش اقساطی لوازم خانه به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز توجه شده است به طوری که با کمترین ایاب ذهاب و بدون نیاز به چک یا سفته صرفاً با گرفتن معرفی نامه اقدام به خرید اقساطی لوازم منزل یا همان لوازم خانه کنند با کم ترین میزان سود و پرداخت بلند مدت و بدون پیش پرداخت ایا با حداقل ترین پیش پرداخت.
یک سوال مهم که همواره پرسیده می شود این است که آیا برای خرید اقساطی حتما باید شغل دولتی داشته باشیم باید در جواب بگوییم خیر شما می توانید با پروانه تاکسیرانی یا حتی برنامه اسنپ و جواز کسب و فیش حقوقی چه دولتی چه شرکت خصوصی اقدام برای خرید اقساطی نمایید.
سوال دیگری که خیلی پرسیده می شود آیا برای خرید اقساطی حتماً باید ضامن داشته باشیم در جواب باید گفت شرایط خرید اقساطی و سه روش های پلتفرم های مختلف متفاوت می باشد ولی در اکثر روش های خرید اقساطی احتیاجی به ضامن نیست.
منی که دسته چک ندارم آیا می توانم از دست چه کسی از آشنایان یا فامیل ها استفاده کنم باید در جواب گفت این کار امکان پذیر است به شرط آنکه شخصی که ثبت نام میکند چک برگشتی و اقساط معوقه نداشته باشد
اعتبار سنجی چیست زمان ثبت‌نام تایید چقدر طول میکشد باید گفت اعتبار سنجی بپرسه از ثبت نام تا زمان تایید را شامل می شود تمام سوابق شما در زمینه داشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و معدل حساب شما چک میشود و بعد با آن به شما اعتبار داده میشود
یکی دیگر از امکاناتی که در مجموعه موبایل ۷ در زمینه خرید اقساطی موجود میباشد به صورت زیر می باشد که در آن یک مجموعه می تواند ضامن اعضا و کارکنان خود شود و با کمترین میزان کاغذ بازی اقدام به خرید اقساطی نماید.
اگر یک کالای و یا یک برند در موبایل ۷ موجود نباشد چه باید کرد لوازم و برندها در مجموعه موبایل ۷ متنوع است و شامل تمام مواردی می شود که در بازار موجود هست و حال اگر یک کالایی در بازار موجود نباشد باید گفت مجموعه موبایل۷ تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتری بکار می برد تا حد ممکن نزدیکترین قیمت و امکانات را به کالای مورد نظر مشتری را داشته باشد.
آیا می شود از یک کالا چند عدد تهیه کرد باید اینگونه بیان کرد در صورت موجود بودن محدودیتی در تعداد و یا رنگ و یا برند نیست.
مبلغ تاییدیه وام من از مبلغ کالا که انتخاب کردم کمتر است باید چه کار کنم باید اینگونه توضیح بدهم به عنوان مثال تاییدیه شما مبلغ ۳۰ میلیون تومان می باشد و کالایی که می خواهید خریداری کنید ۳۵ میلیون تومان است در صورتی که امکان افزایش سقف اعتبار موجود باشد مجموعه موبایل ۷ این کار را انجام میدهد در غیر این صورت شخص متقاضی و یا خریدار مبلغ ۵ میلیون تومان مابه تفاوت را از جیب خود پرداخت می نماید.
من چقدر از مبلغ بازپرداخت وام خود را باید پرداخت نمایند تا دوباره بتوانم وام خرید کالا بگیرم باید گفت معمولاً یک عدد یا بسته به مقدار ریالی آن می باشد ولی به طور کلی وقتی شما یک فقره چک تان باقی مانده برای بازپرداخت اقساط دوباره می توانید اقدام به خرید کالای اقساطی نمایید.
آیا میشود همزمان در دو پلتفرم درخواست خرید اقساطی داد باید گفت امکان این کار در مجموعه موبایل ۷ فراهم گردیده و شما می توانید با ارسال اسناد و مدارک خود در اعتبارسنجی چندین پلتفرم همزمان شرکت کنید.
چه اسناد و مدارکی برای درخواست خرید اقساطی مورد نیاز است معمولاً باید اینجور پایان کرد که یک سری از مدارک در تمام پلتفرم ها به صورت مشترک است که شامل چند بخش می شود بخش اول مدارک هویتی میشود بخش دوم مدارک سکونت ای میشود و بخش سوم مستندات شغلی می شود و در آخر مستندات درآمدی یا بانکی در یک خرید اقساطی یک یا چندین مورد فوق قطعات مورد نیاز است

تماس با ما