Galaxy fold 1
حقایق جذاب  گوشی سامسونگ  Galaxy fold

گوشی سامسونگ  Galaxy fold در سال ۲۰۱۹ وارد بازارشد
این سری از گوشی های گلکسی دارای پسوند حرف f در انتهای شماره مدل آنها می باشد که شاید برای شما هم سوال باشد که این پسوند حرف به چه دلیل است و معنای آن چه می باشد
حرف f در انتهای شماره مدل این سری از گوشی های سامسونگ به طبقه‌بندی نسخه های مختلف گلکسی فولد به آنها اشاره دارد و شما با دیدن حرف f متوجه خواهید شد که جزو گوشی‌های تاشدنی و بسیار گران قیمت در سطح جهانی می باشد.
یکی از مواردی که برای کاربران و خریداران این سری از گوشی های گلکسی جلب توجه کرد و برایشان اهمیت بالایی داشت این بود که این بار شرکت سامسونگ از پردازنده کوالکام برای این سری از گوشی ها استفاده کرده چون سامسونگ همیشه در نسخه جهانی خودش از تراشه اکسینوس استفاده می‌کرد.
معنی این سنت شکنی باعث شد که بسیاری از افراد در جهان و خریدار این سری از گوشی های سامسونگ شوند.
کمپانی سامسونگ در ابتدای تولید خودش اعلام کرده است که این گوشی گران قیمت خودش را به بازارهای اصلی سراسر جهان عرضه خواهد کرد .
این سری از گوشی های تا شدنی ابتدا در بازار کره جنوبی و سپس در ایالات متحده به فروش رسید.
پس از عرضه و تولید این سری از گوشی ها به بازار ؛ منتقدان بسیار زیادی از آنها انتقاد کردند و باعث شد که شرکت سامسونگ باز هم در تولید و عرضه این سری از گوشی های خودش تجدید نظر کند
یعنی به این معنا که تولید اولیه خود را به طور اصلاح شده ای دوباره به بازار جهانی عرضه کرد.

سامسونگ  Galaxy fold
همچنین این بار اعلام کرد که تمامی نواقص و عیب های گوشی های فول گلکسی را پوشانده و نسخه اصلاح شده آن را به بازار عرضه کرد.
اینکه معایب قبلی اولیه گوشی Galaxy fold را بدانید می تواند به انتخاب آگاهانه و خرید خوب شما کمک بسیار زیادی کند که در ادامه این مقاله به صورت موردی برای شما کاربران عزیز بیان خواهیم کرد.
یکی از مواردی که برای بسیاری از منتقدان جالب بود این مورد بود که چرا کمپانی سامسونگ برای یک گوشه گرانقیمتی مانند گوشی گلکسی فولد؛ لایه محافظتی بسیار ساده در نظر گرفته است.
که روی صفحه نمایش آن را به صورت یک محافظ ساده نمایشگر ای پوشانده است.
بهبود و گسترش لایه محافظتی روی صفحه نمایش این سری از گوشی های سامسونگ مهم‌ترین کاری بود که کمپانی سامسونگ باید برای افزایش مقاومت این سری از گوشی های گران قیمت خود انجام می داد.
گوشی سامسونگ Galaxy fold از گوشی های تاشو گلکسی دارای لوله‌هایی می باشد که بسیار حساس می باشد و یکی از شایعترین و مهمترین دلایلی که سبب می‌شود تا این لوله ها زودتر خراب شوند و همچنین در عملکرد آنها اختلال ایجاد شود نبودن محافظ بین این لولا ها بود.
موضوع بعدی ای که سامسونگ به افزایش و بهبود آن پرداخت همین مورد بود که توانست تقویت کننده جدیدی را به آن اضافه می کند که از ورود گرد و ذرات به نمایشگر جلوگیری شود
وجود به این تقویت کننده ها سبب می‌شود تا نمایشگر این سری از گوشی ها طول عمر بسیار بیشتری پیدا کند و همچنین در برابر ذرات و گیر کردن هم مقاوم تر شوند.
با اصلاح تمام معایب این سری از گوشی های گلکسی توانست فروش گسترده ای داشته باشد.
با وجود تمامی مزیت‌ها و تکنولوژی قابل تحسین که برای این سری از گوشی های Galaxy fold وجود دارد
اما توانست بسیاری از طرفداران خود را نسبت به این گوشی‌های گلکسی دلسرد کند .
چون تمامی طرفداران کمپانی سامسونگ فکر دیگری در رابطه با این سری از گوشی های سامسونگ داشتند و همچنین پس از عرضه گوشی بهبود یافته سامسونگ ؛ کمپانی سامسونگ بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن برای پشتیبانی و همچنین شکیبآیی طرفداران خودش صحبت های کرده بود اما در این بیانیه لحنی از عذر خواهی یافت نمی شد.
همچنین این کمپانی سامسونگ در این بیانیه اشاره کرد که ما برای تولید این دستگاه زمان زیادی را صرف کرده‌ایم و از اشتراک گذاری و عرضه آن به سراسر جهان مفتخر هستیم.

سامسونگ  Galaxy fold

با وجود تمامی این مشکلات و اضطراب‌ها برای کمپانی سامسونگ این کمپانی در ابتدا تصمیم داشت که در برخی از بازارهای مشخص مانند آمریکا بریتانیا آلمان فرانسه و این سری از گوشی های خود را عرضه کند و به تمام جهان عرضه نکند.
البته باز هم نمی توان در رابطه با مزیت ها و خصوصیات این سری از گوشی های گلکسی فولد کم لطفی کرد
یکی از مواردی که به خریداران و طرفداران این سری از گوشی های گلکسی بسیار زیاد توصیه می شود این است که گوشی های گلکسی فولد دارای نمایشگر سخت افزاری بسیار ظریف و باریکی هستند و باید در نگهداری آنها مراقبت های بسیار سختی را انجام دهید.
همانطور که می دانیم از موارد پراهمیت برای گوشی های همراه دوربین آنها می باشد و افراد بسیار زیادی قبل از خرید گوشی های همراه اولین سوالی که می پرسند در رابطه با دوربین آن گوشی ها می باشد.
گوشی سامسونگ Galaxy fold دارای دوربین های سه گانه می باشد که در قسمت پشت گوشی وجود دارد و هم در حالت تا شده و در حالت عادی قابل استفاده می باشند.
اما اگر شما نیاز دارید تا از سه دوربین آن به طور همزمان استفاده کنید باید آن را به حالت عادی برگردانید چون حالت تا شده این سری از گوشی های گلکسی کاربران را برای عکسبرداری و فیلمبرداری محدود می‌کند .
هرچند چیزی از کیفیت آنها کم نمی‌شود و کیفیت هر دو مانند یکدیگر میباشد.
از نگرانی هایی که برای خریداران این سری از گوشی گلکسی وجود داشت ایجاد وقفه بین حالت تا شده با حالت تبلت آنها بود که کاربران می پرسیدند
آیا وقفه ای بین حالت تا شده به حالت تبلت این گوشی های سامسونگ وجود دارد یا خیر
در قسمت از که بهتر است بدانید هیچ وقت بین حالت تا شده به حالت تبلت آنها وقفه ای وجود ندارد و شما می توانید در کمتر از یک ثانیه این دو حالت را جابجا کنید و به حالت که تمایل دارید آن را تبدیل کنید.
یکی از مهمترین مزیت های این سری از گوشی های گلکسی جدا از نمایشگر فوق العاده که برای آنها در نظر گرفته شده است این است که شما امکان اجرای همزمان دو اپلیکیشن را در این گوشی‌های هوشمند دارید که این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند بدون محدودیت از اپلیکیشن های این تبلت استفاده کنند
درست است که قابلیت و کیفیت هیچکدام از حالت ها با یکدیگر تفاوتی ندارد و از هر دو حالت شما می توانید به خوبی و با عملکرد بسیار بالا و قابل توجه استفاده کنید.
نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد اینکه زیبایی این سری از گوشی های سامسونگ در حالت تبلت بسیار بیشتر است و شما می توانید از حالت تبلت در این اجتماع استفاده کنید.

منبع : gsmarena