گوشی iphone 11 pro max
جاذبه های فوق العاده گوشی iphone 11 pro max

گوشی iphone 11 pro max میتوان گقت از بهترین و کامل ترین گوشی های این روزهای بازار است که توانسته غوغای بسیار زیادی در خانواده اپل ایجاد کند و علاقه مندان دنیای فناوری به خریدن این سری از گوشی های آیفون بپردازند .
کمتر از دو هفته پیش رئیس شرکت اپل به رونمایی این سری از گوشی های خود پرداخت که این گوشی ها اگر بخواهیم در یک جمله آنها را برای شما توصیف کنیم می‌توانیم به دوربین های با کیفیت و پر قدرت و پردازنده های بسیار سریع شارژکردن های بسیار فوق العاده و خوب ، هم چنین نمایشگرها و طراحی ارتقا یافته‌ایم که توانسته محبوبیت فوق‌العاده بالایی در فضای مجازی ایجاد کند.
چیزی که برای خریداران این گوشی های آیفون ۱۱ پرو اهمیت بسیار ویژه‌ای داشت استفاده از دوربین های سه گانه ای بود که با سه دوربین متفاوت امکان عکس گرفتن را به خریداران و استفاده کننده ها می داد .
یکی از مواردی که وجود دارد این است که همیشه شرکت آیفون سعی داشت تا بتواند بهترین خود را ارائه دهد و همیشه به نظر خریداران و طرفداران خود احترام گذاشته و تمامی معایبی که در نسخه قبلی خود داشته است را بر طرف کرده است و به دلیل همین شرکت آیفون توانسته فروش فوق العاده ای در بین خریداران گوشی‌های موبایل ایجاد کند.
صد در صد با شنیدن و دیدن رونمایی این سری از گوشی های آیفون در ذهن تمامی خریداران و علاقه‌مندان به گوشی‌های اپل این موضوع به نظر آمده است که گوشی‌های ۱۱ پرومکس داره قیمت های فوق العاده بالایی هستند
این بار هم آیفون مانند سری قبل گوشی های خود دارای چند گوشی است که برای نسل خود یک نسخه ارزان تر و یک نسخه گران تر را در بازار عرضه کرده است
موضوع بسیار جالب و بامزه ای که برای خریداران این سری از گوشی های آیفون پیش آمده است این است که شما هر دو مورد را می‌توانید در نظر بگیرید این که شما می‌توانید بفهمید گوشی‌های ۱۱ پرومکس داره تفاوت های بسیار زیادی با نسل قبل هستند اما در عین حال که تقریباً هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارند و فقط نسخه ارتقا یافته آنها هستند
در ابتدا بهتر است بدانید که گوشی‌های ۱۱ پرومکس دارای گواهی ip۶٨ هستند که این موضوع توانست خبر بسیار خوبی برای علاقمندان گوشی های آیفون و شرکت اپل باشد که بدانند از گوشی‌های خود می‌توانند در برابر آب و هر جسم خیسی محافظت کند.
همچنین شاید این عدد برای خریداران عدد بزرگ باشد اما شما می توانید تا ۲ متر در زیر آب از گوشی‌های خودتان مراقبت کنید و هیچ آسیبی به گوشی همراه خودتان وارد نشود.

گوشی iphone 11 pro max
مانند بقیه گوشی های نسل قبلی شرکت آیفون این سری از گوشی های آیفون نیز نسخه ۱۱ پرومکس آنها از نسخه قبلی بزرگتر و با وزن بیشتری تولید می شود و به بازار عرضه می شود.
در این وزن بالا یعنی وزن ۱۹۰ گرمی که ممکن است در برخی از مواردبرای دست خریداران مشکلاتی به وجود آورد.
شب برای برخی از خریداران این موضوع سوال باشد که پسوند پرو در گوشی های این سری از نسل شرکت آیفون به چه معناست که بهتر است بدانید پسوند پرو به دلیل این موضوع است که این سری از گوشی های آیفون برای افراد حرفه‌ای و خریداران پر قدرت ساخته شده است
کسانی که علاقه زیادی به بازی کردن دارند بهتر است اولین انتخاب برایبشان گوشی های ایفون 11 پرو مکس باشد چون میتوانید با این سری از گوشی های ایفون از بازی کردن لذت ببرید و بازی با گوشی را با حس بهتری تجربه کنید و تجربه ی جالبی میتواند برایتان داشته باشد .
موضوعی که وجود دارد و تمامی خریداران و علاقمندان گوشی‌های آیفون می دانند این است که شرکت آیفون تمام تلاش خود را می‌کند تا گوشی های با کیفیت ساخت فوق العاده زیبایی عرضه بازار کند همچنین می‌توان این موضوع را در نظر گرفت که بدنه گوشی ها ۱۱ پرومکس از جنس فولاد است که خبر خوب این است که آنها ضد زنگ می باشند و می توانند از گوشی‌های همراه شما به شدت محافظت کنند که این موضوع یکی از مزیت های کم نظیر برای گوشی های موبایل می تواند باشد که شما سخت تری بدنه گوشی را داشته باشید تا مستحکم باشند و از گوش هایتان بتوانند مراقبت کند
جدا از مستحکم و مقاومت بسیار بالایی که این نسل از گوشی‌های آیفون دارند این است که بسیار مقاوم در برابر لکه ها و اثر انگشت می باشند که این موضوع می‌تواند در نظر بسیاری از خریداران اهمیت بسیار بالایی داشته باشد چون گوشی های بسیار زیادی در بازار ایران وجود دارد که لک و اثر انگشت شما به راحتی روی آنها می ماند و خریداران و مصرف کننده ها مجبور هستند که حتماً از قاب هایی برای استفاده از گوشی های موبایل خودشان استفاده کنند و همچنین هر بار که از گوشی های موبایل شان قصد دارند استفاده کنم باید دست هایشان را تمیز کند تا مبادا لکه بر آنها بیفتد.
بهتر است در رابطه با اسپیکر این سری از گوشی های آیفون برایتان موضوعی را بیان کنیم چون اسپیکر گوشی های آیفون ۱۱ پرومکس دارای کیفیت فوق العاده بالایی باشد و اپل در این موضوع وقت و هزینه های زیادی انجام داده است تا بتوانند اسپیکر ها و سیستم های صوتی بسیار خوب و با کیفیتی را تولید کند چون به شدت از وضوح کاملی برخوردارند و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هم چنین موضوعی که می‌تواند مزیت بسیار مهمی محسوب شود این است که از نویز پایین صدای اسپیکرها خریداران رضایت بسیار خوبی دارد.

گوشی iphone 11 pro max
یکی از مواردی که اهمیت دارد این است که خریداران این موضوع را می‌دانند که گوشی‌های آیفون دیگر دارای جک اس ۳ و نیم میلیمتری نیستند و همچنین برای شان اهمیت بالایی دارد که بتوانند از هدفون های بسیار پرقدرت استفاده کند که متاسفانه نسبت به پرچم دار بودن آنها و هزینه برای خریداران در ازای استفاده از این گوشی ها انجام می دهد از هدفون های پر قدرتی برخوردار نیستند.
شاید شما هم برایتان جالب باشد که فرق بین آیفون ۱۱ پرو را  از گوشی iphone 11 pro max  بدانید که باید به این نکته توجه کنید که تنها فرق بین آنها اندازه صفحه نمایش این سری از گوشی های موبایل می باشد که صفحه نمایش آیفون ۱۱ پرومکس کمی بزرگتر از آیفون ۱۱ پرو است که می‌توان جزء بهترین گوشی ها و خوش دست ترین گوشی ها از نظر طراحی و ساخت صفحه های نمایش باشد .
اما موضوعی که می تواند به سری از افراد را در خرید این گوشی ها دو به شک کند این است که گوشی های آیفون ۱۱ پرومکس واقعاً سنگین هستند و یا به عبارتی می‌توان گفت بالای دویست و بیست گرم وزن دارد که برخی از خریداران با در دست گرفتن این سری از گوشی ها احساس سنگینی می کند و احساس گوشی های سبک و راحت را به آنها نمی دهد که این موضوع اهمیت دارد که این روزها در بازار خرید و فروش گوشی های موبایل معمولا گوشی های سنگین  لوکس تر و شیک تر هستند.
اگر بخواهیم در یک جمله فرق بین گوشی های این سری از آیفون با سری و پیش را مقایسه کنیم می توانیم بیان کنیم که از لحاظ شکل ظاهری در روی گوشی های موبایل تفاوتی ندارد اما اگر آنها را از پشت ببینید تفاوت آن این گوشی‌ها را خواهید فهمید و متوجه خواهید شد که کدام گوشی برای کدام نسل است چون شرکت آیفون بر روی پشت گوشی ها تمرکز بیشتری داشته و صفحه نمایش آنها تغییر خاصی نداشته.
پس از رونمایی از آیفون ۱۱ پرومکس بسیاری از افراد و خریداران در فضای مجازی بر این موضوع تاکید داشتند که با نگاه اول برای این گوشی های موبایل حس خوبی ندارند این سه دوربین در فریم مربع شکل می تواند در ذهن بسیاری از افراد در نگاه اول حس خوبی را القا نکند اما برعکس برای بسیاری از خریداران و طرفداران شرکت اپل این موضوع کاملا جذاب و خوش سلیقه به نظر می‌آمد و در این زمینه خریداران و مصرف کننده ها دو تا نظر کاملا متفاوت از یکدیگر دارند.
موضوعی که برای مخالفان این مورد در نظر داریم این است که بهتر است برای چند مدت از این گوشی ها به طور دائم استفاده کنند که خواهید فهمید چقدر طراحی شیک و جالبی شرکت آیفون برای اینکه از گوشی های موبایل خود داشته که می تواند در دست شما گوشی های بسیار لوکس و گران قیمت نشان داده شود.
آنچه شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گوشی های موبایل مانند نسل قبلی گوشی‌های آیفون بدنه براق ندارند و بدنه مات انتخابی بوده که رئیس آیفون این بار برای رونمایی از گوشی‌های جدید خود انتخاب کرده که حس امنیت بسیار بیشتری به خریداران و مصرف کننده ها می دهد.
با اینکه مدیران آیفون اعتقاد دارند و اعلام کردند که مقاوم‌ترین بدنه و مستحکم ترین بدن را برای این سری از گوشی های آیفون در نظر گرفتند اما باز هم پیشنهاد ما به شما این است که از قاب های خوبی برای این سری از گوشی ها استفاده کنید و به این موضوع هرچند بسیار درست اعتماد کامل ای نداشته باشید.
در رابطه با جمع بندی گوشی iphone 11 pro max بیان کنیم که عملکرد فوق‌العاده سریع و خوبی دارند و همه چیز را در بهترین شیوه و برنامه ریزی خوبی بر روی این گوشی های موبایل انجام شده است.
این جمله به این معناست که اصلاً نگرانی ای بابت این موضوع برای گوشی های خود نباید داشته باشید چون هر مدل برنامه و هر بازی ای بر روی این گوشه های موبایل قابل کارآمد هستند.

گوشی iphone 11 pro max
یکی از مواردی که برای دوربین این گوشی ها شرکت اپل در نظر گرفته است و مانور زیادی در این زمینه داده حالت نایت مود هست.
یعنی به این معنا که گوشی های شما در هنگام شب به طور خودکار می تواند بهترین شرایط و بهترین نور را برای عکسبرداری انتخاب کند و سبب می شود که عکس بردار های عزیز در هنگام شب نیز بتوانند عکس های فوق العاده زیبا و جذابی را بگیرند.
همچنین این موضوع بسیار خوب و جالبی است که برای دوربین های گوشی های ۱۱ پرومکس وجود دارد ارتقاء مگاپیکسل دوربین های سلفی است که شما می توانید عکس های سلفی بسیار باکیفیت تری نسبت به نسل قبلی گوشی‌های آیفون بگیرید که موضوع توانست خبر بسیار خوب و فوق العاده ای برای خریداران و طرفداران گوشی های آیفون باشد.
در سری قبلی گوشی های آیفون حالت اسلوموشن تنها و صرفاً برای دوربین جلو و اصلی بود که در این قسمت و در این دسته از گوشی‌های آیفون شما با دوربین سلفی نیز می توانید فیلم های اسلوموشن بگرید که این وضعیت می‌تواند در برخی از موارد حالت فان و بامزه داشته باشد.
طبیعی است که شرکت آیفون بر روی ارتقاء فیس آیدی نیز تمرکز بسیار زیادی داشته است یعنی اینکه به عملکرد آن سرعت بیشتری داده و گوشی شما می تواند با سرعت و عملکرد بسیار بهتری باز شود.
بهتر است برای شما در این بحث و در این قسمت در رابطه با باتری این سری از گوشی های موبایل مطالبی را بیان کنیم و همچنین تغییراتی که برای شارژر آنها نیز به وجود آمده است و بهتر است بدانید.
خبر خوب دیگر هنگام رونمایی این سری از گوشی های موبایل برای خریداران این بود که بالاخره شرکت های آیفون توانست شارژرهای سریع را به کار خودشان اضافه کنند.
اگر بخواهیم عدد دقیق این رابطه با این موضوع برایتان بیان کنید بهتر است بدانید که شما می‌توانید در مدت تنها نیم ساعت گوشی موبایل خود را تا حد ۵۰ درصد شارژ کنید که این عدد قابل توجه می تواند برای بسیاری از افراد مزیت پرقدرتی باشد.
این موضوع نیز می تواند تفاوت بین گوشی های آیفون ۱۱ پرومکس و آیفون ۱۱ باشد که شما با گوشی های آیفون ۱۱ تنها می‌توانید در مدت نیم ساعت ۲۰ درصد از گوشی موبایل خود را شارژ کنید که در گوشی های آیفون ۱۱ پرومکس تحویل این عدد دو برابر است.