شارژر 200 وات
تولید انبوه شارژر 200 وات شیائومی از سال 2022

 

کمپانی چینی شیائومی هر روز یکی از آرزو های کاربران را برآورده می کند. اخبار جدید حاکی از آن است که تولید انبوه شارژر های 200 وات از سال 2022 آغاز می شود.

برای یک کاربر موبایل، خصوصا افرادی که مدت زیادی از گوشی استفاده می کنند، هیچ چیز عذاب آور تر از هشدار شارژ کم باتری نیست. تا چند سال پیش گوشی های هوشمند ظرفیت باتری کمی داشتند، برای مثال گلکسی اس 6 باتری 2600 میلی آمپر ساعتی داشت که تنها چهار ساعت شارژ نگه می داشت و شارژ مجدد آن حدود دو ساعت طول می کشید.

اما اکنون که در سال 2021 هستیم، گوشی های پرچمدار به باتری های حداقل 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. این باتری ها در کنار سخت افزار کم مصرف، عمر باتری حداقل هشت ساعته به آن ها می بخشد. علاوه بر آن، شارژر های 60 واتی این باتری های حجیم را در کمتر از یک ساعت کاملا شارژ می کنند.

اما شیائومی قصد دارد تولید انبوه شارژر های 200 وات را از سال آینده آغاز کند. شیائومی نام این شارژر را HyperCharge گذاشته است. این شارژر در ماه مه سال 2021 در کنار نسخه سفارشی گوشی Mi 11 Pro به نمایش درآمد. هایپرشارژ باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی می 11 پرو را در عرض تنها 15 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ کرد.

 

 

شارژر 200 وات

 

 

این گزارش نشانگر یک موضوع مهم است. احتمالا شیائومی می 12 الترا که به عنوان جانشین می 11 الترا معرفی می شود، اولین گوشی خواهد بود که با شارژر 200 وات عرضه می شود. هنگامی که شیائومی در ماه مه 2021 برای اولین بار از این فناوری رونمایی کرد، اصلا فکرش را هم نمی کردیم که به این زودی ها این فناوری را در بازار ببینیم. اما شیائومی با این کار تمام معادلات را بهم ریخت. نکته مهم تفاوت فاحش این فناوری با فناوری های موجود در بازار است. گوشی های موجود در بازار برای شارژ کامل، بین 30 دقیقه تا دو ساعت زمان نیاز دارند. حال باید ببینیم که شیائومی چه سورپرایز دیگری برایمان فراهم می کند.

 

اگر قصد خرید اقساطی موبایل با سفته و بازپرداخت 36 ماهه دارید ، هم اکنون از فروشگاه اینترنتی موبایل 7 اقدام نمایید