طرح تعویض گوشی کارکرده با نو
تعویض گوشی کارکرده با نو

تیم موبایل 7 در راستای کسب هر چه بیشتر رضایت شما عزیزان، اقدام به ارائه یک طرح ویژه برای تعویض گوشی کارکرده با نو کرده است.

برخی نکات که باید به آن توجه کنید!

1- گوشی تعمیر شده پذیرفته نمی شود.

2- باید گوشی در سامانه همتا ثبت شده باشد و قابل تغییر مالکیت باشد.

3- از نظر ظاهری دارای خط و ضربه شدید نباشد.

4- گوشی باید جعبه داشته باشد.

5- از تاریخ معرفی گوشی اندرویدی بیش از سه سال و آیفون بیش از شش سال نگذشته باشد.

تفاوت قیمت را اقساطی پرداخت کنید:

شما می توانید با ورود به صفحه اقساطی ما پس از استعلام تفاوت قیمت از فروشگاه اقدام به ثبت نام در سامانه خرید اقساطی ما کنید و سپس تفاوت قیمت را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

طرح تعویض گوشی کارکرده با آکبند فروشگاه موبایل 7

سلام من پارسا مداح از تیم توسعه موبایل 7 قصد دارم در این مطلب شرایط تعویض گوشی کارکرده با نو را برای شما شرح دهم. تکنولوژی هر روز با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و هر روز گوشی ها و گجت های جدیدی به بازار می آیند. هر گجت جدیدی که به بازار می آید یک قابلیت یا ویژگی خاص را به همراه دارد.

زندگی ما انسان ها به گونه ای با فناوری درآمیخته است که داشتن وسایل و گجت های به روز دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک باید است. برای مثال یک گوشی اندرویدی چهار سال قبل، حتی دیگر نمیی تواند پاسخگو بسیاری از کار های روزمره شما باشد! یعنی شما برای انجام کار های روزمره خود نیز نیاز به تعویض گوشی قدیمی با گوشی جدید دارید.

ما در فروشگاه موبایل 7 شرایط ویژه ای برای نوسازی گوشی ها در نظر گرفته ایم. به این صورت شما گوشی قدیمی خود را تحویل ما می دهید. سپس گوشی شما از نظر فنی و ظاهری مورد بررسی قرار گرفته و قیمت گذاری می شود. در نهایت گوشی جدید خود را انتخاب می کنید و با پرداخت ما به التفاوت گوشی جدید خود را دریافت می کنید.

البته با توجه به شرایط بد اقتصادی و قیمت بالای گوشی ها، بسیاری از مشتریان عزیز توانایی پرداخت مبالغ سنگین ما به التفاوت را به صورت یک جا ندارند. اما جای نگرانی نیست زیرا فروشگاه موبایل 7 با ارائه شرایط تعویض گوشی کارکرده با نو به صورت اقساطی ، راه را برای شما هموار تر کرده است. کافی است به صفحه خرید اقساطی گوشی مراجعه فرمایید و ثبت نام کنید.

شرایط شرکت در طرح تعویض گوشی کارکرده با نو به چه صورت است؟

همان طور که گفتیم ما در فروشگاه موبایل 7 شرایطی اسان و سریع برای طرح تعویض گوشی کارکرده با نو و شرایط خرید اقساطی گوشی در نظر گرفته ایم. برای مثال اگر قصد فروش گوشی قدیمی خود و خرید گوشی سامسونگ دارید می توانید از موبایل 7 اقدام نمایید. البته گوشی قدیمی شما باید یک سری استاندارد های لازم که از سوی موبایل 7 تعیین می شود را پاس کند. این شرایط به شرح زیر هستند :

1. گوشی برای خرابی های سخت افزاری باز و تعمیر نشده باشد!

گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی می شوند تا چند سال بدون دردسر کار کنند و سپس بازنشسته بشوند. هیچ گوشی هوشمندی به گونه ای طراحی نشده که بخواهد باز یا تعمیر بشود. تنها قطعه مصرفی که در گوشی ها یافت می شود باتری است و تعویض آن مشکلی ندارد.

عموما گوشی هایی که برای تعمیرات  سخت افزاری باز می شوند، به صورت دستی مجددا مونتاژ می شوند و ایراداتی از جمله وجود درز بین قاب و فریم، مشکل در سیستم انتقال و دفع گرما و مشکلات سخت افزاری در آن ها وجود دارد. به همین علت گوشی هایی که به علت خرابی های هارد ، سی پی یو و … باز یا تعمیر شده باشند در طرح تعویض گوشی کارکرده با نو پذیرفته نخواهند شد.

2. گوشی حتما باید در سامانه همتا ثبت شده باشد و دارای انتقال مالکیت باشد

از چند سال قبل طرح رجیستری برای جلوگیری از قاچاق تلفن همراه آغاز شد. پس از این تاریخ تنها گوشی هایی که به صورت قانونی وارد شده باشند از اپراتور های داخلی سرویس می گیرند. در صورتی که یگ گوشی رجیستر نشده باشد توانایی اتصال به اینترنت خط، برقراری تماس تلفن و ارسال پیامک با این گوشی وجود نخواهد داشت. فروشگاه موبایل 7 تنها گوشی هایی که رجیستر شده هستند را خریداری می کند.

پس از اجرای طرح رجیستری، داشتن انتقال مالکیت برای یک گوشی مشابه سند مالکیت خودرو است. یعنی اگر یک گوشی انتقال مالکیت دارد، مالک آن مشخص است و می توان آن گوشی را خرید و فروش کرد. اما در صورتی که انتقال مالکیت نداشته باشد مانند خودرویی که سند مالکیت ندارد قابل خرید و فروش نیست. در نهایت برای شرکت در طرح تعویض گوشی کارکرده با نو، داشتن انتقال مالکیت الزامی است.

3. گوشی ظاهر مرتب و سالمی داشته باشد و ضربه شدید نخورده باشد

هر وسیله ای که به صورت روزمره استفاده می شود، در معرض انواع آسیب ها قرار دارد. برای مثال ممکن است گوشی شما در جیبتان کنار کلید قرار بگیرد و کلید چند خط ناقابل روی آن بیاندازد! یا به هر علتی از دستتان بی افتد و به زمین بخورد. به طور کلی تعیین قیمت گوشی کارکرده به تمیزی ظاهر و سلامت فنی ان بستگی دارد. هرچه گوشی شما بیشتر به گوشی نو شبیه باشد، با ارزش بالاتری در فرآیند تعویض گوشی کارکرده با نو قرار می گیرد.

اما در صورتی که گوشی شما شکستگی های امتداد یافته و عمیق دارد، یا ضربات شدیدی خورده باشد که منجر به آسیب های جدی شده است، قابل خریداری توسط موبایل 7 نیستند.

4. جعبه گوشی باید ارائه شود و اطلاعات درج شده روی جعبه درست باشند

از سال های دور جعبه گوشی حکم شناسنامه آن را داشت. در صورتی که گوشی جعبه داشته باشد نشان می دهد که گوشی سرقتی نیست. علاوه بر ان یکی سری اطلاعاتی که روی جعبه گوشی درج شده اند باید با اطلاعات موجود در تنظیمات گوشی همخوانی کامل داشته باشند. در غیر این صورت یا جعبه متعلق به گوشی دیگری است یا اینکه بورد گوشی تعویض شده است. در نتیجه برای شرکت در طرح تعویض گوشی کارکرده با نو حتما باید جعبه گوشی را همراه داشته باشید.

5. گوشی اندرویدی نهایتا تا سه سال و آیفون تا 5 سال از عرضه اش گذشته باشد

برای استفاده از طرح تعویض گوشی کارکرده با نو ، گوشی اندروید شما نباید بیشتر از 3 سال عمر داشته باشد. البته گوشی های آیفون به علت دریافت طولانی آپدیت و پشتیبانی عمر بیشتری دارند و گوشی های آیفون با عمر تا 6 سال نیز قابل خرید و فروش هستند.

در صورت وجود هر گونه سوال در مورد طرح تعویض گوشی کارکرده با نو به صورت نقد و اقساط می توانید با شماره 62702-021 تماس بگیرید تا کارشناسان موبایل 7 شما را در این امر راهنمایی نمایند.