گوشی سامسونگ گلکسی z flip
تحولی عظیم با گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی z flip !

گوشی سامسونگ گلکسی z flip یکی از گوشی های خارق العاده و متفاوت میباشد که توانسته جمع کثیری از افراد را جذب خودش کند و همچنین فروش باورنکردنی داشته باشد .
اما در ادامه قصد داریم تا برای شما تمامی مزیت‌های این گوشی با کیفیت و عجیب و غریب را بیان کنیم تا بدانید چرا فروش بالای این گوشی‌ها زبان زد بسیاری از کارشناسان در بازار جهانی شده است.
اگر در یک جمله و به صورت کوتاه بخواهیم برای شما مزیت این گوشی‌ها را بیان کنیم بهتر است بدانید که گوشی های متفاوت هستند از هر گوشی که تا به امروز دیده اید می توانید با خرید این گوشی ها لوکس بودن و متفاوت بودن خودتان را ثابت کنید.
همچنین جدا از متفاوت بودن جزء گوشی‌های بادوامی هستند که کمپانی سامسونگ وقت و زمان بسیار زیادی روی آنها صرف کرده است.
جدا از این موضوع مهمترین و اصلی ترین ویژگی خاص آن ها تاشو بودن این سری از گوشی ها می باشد.
طراحی منحصر به فرد گوشی سامسونگ گلکسی z flip توانست تمامی جهانیان را به خودش جذب کند و بتواند در تمامی سایتها موضوع را به سمت خود بکشاند از جمله این طراحی منحصر به فرد رنگ های جذابی است که برای آنها در نظر گرفته شده است.
این گوشی در سه رنگ مشکی بنفش و طلایی روانه بازار شده است اما این سه رنگ جزو رنگهای عادی نمی باشد و رنگ های خیره کننده برای آنها در نظر گرفته شده که هر کسی با دیدن گوشی در دست شما چشمش به آن سمت هدایت می شود و این موضوع توانسته بمب عجیبی در جهان ایجاد کند.
اصطلاحی که برای این رنگ ها در نظر گرفته شده است رنگ‌های آینه ای می گویند و این موضوع برای بسیاری از افراد جذاب و دیدنی می باشد.
علاوه بر جذابیت و لوکس بودن بسیار بالایی را که به مخاطب القا می‌کنند همچنین کمپانی سامسونگ سعی داشته تا بتواند تمامی عیب ها را کاهش دهد و گوشی بدون عیب روانه بازار کند.

 

گوشی سامسونگ گلکسی z flip

 

یکی از این موارد کم کردن نور آبی مضر روی صفحه نمایش است که این موضوع سبب می شود تا چشم شما در امنیت بیشتری باشد.
معمولاً گوشی های پرچمدار به گوشی های با صفحه نمایش بزرگ معروفیت دارند چون صفحه نمایش های بزرگ این قابلیت را به مخاطب می دهد تا بتواند فیلم های بسیار با کیفیت و همچنین بازی‌های خوبی را با آنها بکند است به علاوه با صفحه نمایش های بزرگ شما احساس بیشتری خواهید داشت که گوشی‌های لوکس خریداری کردید.
اما تنها مشکلی که ممکن است کاربران و خریداران با این سری از گوشی های پرچمدار داشتند این است که صفحه نمایش گوشی های بزرگ را به راحتی نمی توانند در جیب خود جای دهند و یا حتی موقع در دست گرفتن زمانی که از آن استفاده ای ندارند و اذیت میشوند که کمپانی سامسونگ با ایجاد قابلیت فوق العاده ای که برای این گوشی ها در نظر گرفته است توانست به بمب عجیبی ایجاد کند.
یعنی اینکه شما به راحتی می توانید گوشی های پرچمدار ای با صفحه نمایش بزرگ خریداری کنید اما زمانی که از آن استفاده نداشتید به حالت تاشو برگردانید و در دست خود یا جیب خود قرار دهید.
بزرگی و کیفیت صفحه نمایش این سری از گوشی های گلکسی به گوشی های سینمایی معروف هستند یعنی اینکه شما می توانید از فیلم دیدن به لذت بسیار زیادی ببرید و یا کارهای خیلی خوبی با این گوشی ها انجام دهید که حتی می توان مصرفی در آیپد ها و تبلت ها انجام دهید.
به علاوه اضافه کردن این موضوع نیز قابل گفتن است که بازی کردن با این گوشی ها حس و حال دیگری دارد.
نکته مهم دیگری که وجود دارد و توانسته این گوشی‌ها را بسیار لوکس نشان دهد این است که هیچ گونه حاشیه‌ای در صفحه نمایش وجود ندارد و سینمایی بودن خود را بیشتر به رخ مخاطب می کشاند.
نازک بودن صفحه نمایش نیز موضوع دیگری است که حس خوبی را به شما القا می کند که گوشی‌های تاشو نازک و سبک را در دست خواهید داشت که تمامی موارد گوشی های پرچمدار و صفحه نمایش آنها را دارا می باشد.
بهتر است بدانید که این صفحه نمایش فوق العاده از شیشه های نازک ساخته شده که علاوه بر نازک بودن ای که دارند مقاومت بالایی نیز در برابر خط و خش نیز دارند.
به عبارتی یعنی شما گوشی های تاشویی در دست دارید که بسیار نازک و با صفحه‌نمایش خارق العاده هستند.

 

 

گوشی سامسونگ گلکسی z flip

 

 

شما هم جزو افرادی باشید که این سوال برایتان پیش آمده است که هنگام تا کردن گوشی آیا گرد و غباری وارد گوشی می‌شود یا خیر که البته این موضوع را نیز باید برایتان بیان کنیم که کمپانی سامسونگ قابلیتی روی این گوشی ها نصب کرده که به هنگام باز کردن هیچ گونه گرد و غباری وارد تاشوی آنها نمی‌شود.
و همچنین لوله‌ها به نرمی بسیار زیادی بسته می شوند و هیچ گونه آسیب جدی به گوش شما وارد نمی کنه این در حالی است که هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید بارها این حرکت را تکرار کنید با خیال راحت.
طراحی جذاب و نمایشگر سینمایی که دارا می باشند و همچنین تمامی این موارد مزیت های اصلی نمی باشند و دارای مزیت های دیگری هستند که در ادامه بیشتر برایتان توضیح خواهیم داد.
با وجود تمامی این مزیت ها به این معنا نیست که کمپانی گلکسی از کیفیت دوربین و تمامی موارد دیگر بکاهد و البته تمامی این موارد در کنار یکدیگر توانست گوشی های با کیفیت و لوکس ایران روانه بازار کند.
عکسبرداری و تماس های ویدیویی به صورتی در این سری از گوشی های سامسونگ با تحول های خیلی بزرگی روبرو است که شما می توانید به حالت تاشو عکس های بسیار زیادی بگیرید و یا این تماس‌های ویدیو کالی را بر قرار کنید.
البته با این موضوع تحول بسیار بزرگ و عظیمی در سراسر جهان ایجاد شد.
جدا از حالت فنی عکس‌برداری و فیلم‌برداری با این سری از گوشی های موبایل برای بسیاری از کاربران این موضوع جالب می باشد که بتوانند با حالت تاشو تماس های ویدیویی برقرار کنند و یا حتی عکسهای سلفی بسیار جالبی بگیرند.
البته حالت عکسبرداری این سری از گوشی های سامسونگ جالب می باشد که علاوه بر سبک بودن گوشی عکس برداری های سلفی را راحت تر می کند.
عکس های عجیب غریب و شیکی که می‌توان با این گوشی‌ها گرفت می‌تواند تمام اطرافیان شما را شگفت انگیز کند و با توجه به تنظیم کردن حالت تاشوی آنها می توانید از تمامی زوایا عکس های با کیفیت خوبی را بگیرید و دیگر از این به بعد عکس های شما منحصر به فرد می باشد.
پس با این حساب باعث استفاده از این سری از گوشی های گلکسی حس جدید و نوعی از عکسبرداری به خودتان بدهید تا لذت چندین برابری ببرید .
بسیاری از افراد بر این تصور نکنند که گوشی سامسونگ گلکسی z flip تنها دارای ظاهر می باشد اما با در دست گرفتن و استفاده از این گوشی‌ها خواهید فهمید که تنها به ظاهر دقت نکرده برای مثال عکسبرداری در شب نیز کیفیت بسیار بالایی دارد و این گوشی دارای قابلیت هایی می باشد که شما حتی هنگام عکسبرداری در شب نیز حس بسیار خوبی را تجربه کنید.
می توان به جرات گفت این گوشی ها بسیار به درد تماس های تصویری و عکس های سلفی می خورد که هیچ گوشی در این رقابت نیست و شما می توانید ویدیو کال های بسیار شفاف و واضحی با دوستان و اقوام خود برقرار کنید که حتی میتوانید بدون استفاده از دست زوایای مختلف را برای ویدیو‌کال برقرار کنیم.
این موضوع بسیار عجیب بود که اگر گوشی های سامسونگ گلکسی با تمامی این امکانات و این سری از قابلیت ها باتری های کم کیفیت را در گوشی های خود تعبیه می کردند و البته این موضوع که این سری از گوشی های سامسونگ دارای باتری های باکیفیت هستند قابل تصور بود.
شما می توانید با خیال راحت از این گوشی ها در تمام روز استفاده کنید بدون اینکه نگران خالی شدن تمام شدن باتری گوشی های خود باشید چون این باتری ها دارای طول عمر بالایی می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
گوشی سامسونگ گلکسی z flip در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد که توانست در این مدت کم بمب بسیار بزرگی در جهان ایجاد کند.
و همچنین این موضوع کاملاً قابل درک می باشد که این سری از گوشی های سامسونگ دارای جک هدفون نیستند چون تمامی گوشی های پرچمدار در این روزها از داشتن جک هدفون خالی می باشد.
شما میتوانید با خرید از طریق همین سایت این سری از گوشی های سامسونگ را با قیمت بسیار پایین تر خریداری کنید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.