گوشی شیائومی Redmi 8A
تجربه ی یک گوشی فوق العاده با گوشی شیائومی Redmi 8A

گوشی شیائومی Redmi 8A از جمله گوشی های با صرفه و همچنین قابلیت های بالا می باشد که مانند تمامی گوشی های شیائومی ، مزیت های فوق‌العاده بالا اما در عین حال قیمت های باصرفه برخوردار است.
این گوشی جز گوشی های مدرن محسوب می‌شود که مانند اکثر گوشی‌های لوکس دارای صفحه نمایش های بزرگی می باشد.
همچنین از ناچ کوچکی برخوردار است که در بالای صفحه نمایش قرار دارد و دوربین سلفی در آن جای می‌گیرد .
بعلاوه از جمله مزیت های که این گوشی دارد از قابلیت ضد آب بودن برخوردار می‌باشد.
کمپانی شیائومی در این روزها با اضافه کردن قابلیت هایی به گوشی های همراه خود همه خریداران و کاربران را متعجب می‌کند به این صورت که با تمامی این مزیت‌ها همچنان نیز میزبان جک هدفون می باشد و این موضوع توانسته بر خبر خوبی برای خریداران این سری از گوشی های شیائومی باشد.
بودن جک هدفون در صورتی در این گوشی ها قرار دارد که همچنین دارای باتری های پرقدرت نیز می‌باشد که قدرت بالای این باتری ها سبب شده تا گوشی شیائومی Redmi 8A کاملاً سنگین‌تر شود.
به علاوه این سری از گوشی های شیائومی جز گوشی های سنگین محسوب می شود چون دارای وزن ۱۸۸ گرم می باشند و برای برخی از کاربران این موضوع خبر خوبی نبود.
در رابطه با قیمت مناسب آنها این موضوع کامل قابل درک بود که کمپانی شیائومی برای این سری از گوشی های همراه خود از بدنه های پلاستیکی استفاده کرده است اما موضوعی که باید دقت کنید این است که مقاومت بالای این بدنه های پلاستیکی توانست تصور بسیاری از افراد را نسبت به بدنه پلاستیکی تغییر دهد.
و همچنین وجود بدنه های پلاستیکی برای کاربرانی بسیار مهم بود که این موضوع را می دانستند در کنار بدنه پلاستیکی کمپانی شیائومی توانسته این گوشی‌ها را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم سازد.
در این رنج قیمت در بازار خرید و فروش گوشی های موبایل ایران می توان گفت کمتر گوشی ای را می توان پیدا کرد که با این قیمت تمامی این کیفیت ها و مزیت ها را دارا باشد.

گوشی شیائومی Redmi 8A

 

 

در لبه پایینی این گوشی ها آرم ردمی وجود دارد که برای بسیاری از کاربران و خریداران این موضوع جالب نبود و آن را جزء معایب این سری از گوشی های شیائومی دانستند.
عملکرد بسیار خوب صفحه نمایش این گوشی های شیائومی توانسته محبوبیت بسیار بالایی ایجاد کند چون این گوشی‌ها بسیار به درد بازی کردن و همچنین فیلم دیدن می خورد اما یکی از معایب کوچکی که دارند این است که شما حتی اگر در منزل خود هستید باید نور آنها را بسیار زیاد کنید تا تمامی متن ها و نوشته ها برایتان باز باشد که البته در کنار قیمت مناسب و تمامی این مزیت‌ها می‌توانند این عیب چشم‌پوشی کرد.
اما در کل صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi 8A دارای عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی می باشد که البته تمامی این قابلیت ها را باید در کنار قیمت مناسب آنها قرار دهید تا بتواند برایتان قابل درک تر و بهتر واقع شود.
به علاوه مانند بسیاری از گوشی‌های لوکس شما نمی توانید از سنسور اثر انگشت استفاده کنید و آن را در زیر نمایشگر قرار داده است.
اما نکته بسیار خوبی که دارد اضافه کردن قابلیت تشخیص چهره به این سری از گوشی های همراه می باشد که شما حس بهتری خواهید داشت و می توانید لوکس بودن و گران‌قیمت بودن را با استفاده از این گوشی ها به خودتان و بقیه القا کنید.
تمامی این قابلیت ها و مزیت ها سبب شده تا حجم زیادی از افراد به خرید این گوشی های شیائومی ترغیب شوند.
در رابطه با مواردی مانند سخت افزار و نرم افزاری می توان گفت یکی از بهترین گوشی ها در این رنج قیمت می‌باشد چون به طور هوشمند تمامی این موارد را به شما گوشزد خواهد کرد و به علاوه مواردی مانند آنتی ویروس را در خود گوشی قرار داده که نیازی نیست شما در حین استفاده حواستان به تمامی موارد باشد.
جدا از تمامی این مزیت ها همچنین این سری از گوشی های شیائومی دارای سیستم امنیت بسیار بالایی می باشند که شما خریداران و کاربران عزیز میتوانید خیالتان از این بابت راحت باشد.

 

گوشی شیائومی Redmi 8A

درست است که در رابطه با اسپیکر ها و قدرت صدای این سری از گوشی های شیائومی را نمی‌توان جزو بهترین ها قرار داد اما باید بدانید که وضوح کافی را دارا می باشد و می تواند حس رضایت را برای کاربران بدهد.
و بعلاوه بهتر است بدانید که در کنار این وضوح هیچ گونه نویزی به همراه نخواهد داشت و شما می توانید به طور واضح آن را بشنوید.
باتری این گوشی ها همچنین نیاز به تعریف ندارد چون تمامی مزیت ها و قابلیت ها را دارا میباشد و حس کاربر را نسبت به باتری گوشی خودش خوب نگه میدارد.
چون شما می توانید در یک شبانه روز استفاده های بسیار زیادی از گوشی همراه خودتان داشته باشید بدون اینکه باتری گوشی تا حد زیادی خالی شود و همچنین علاوه بر این موضوع دارای شارژر های سریع می باشد که در مدت زمان کمی گوشی شما را پر می کند.
تمامی قابلیت هایی که برایتان بیان کردیم در کنار طراحی فوق العاده زیبا و همچنین استحکام و مقاومت بالایی که دارند با قیمت های بسیار با صرفه و خوبی به فروش می‌رسد که این موضوع جزو مواردی است که کمپانی شیائومی برای تمامی گوشی های همراه خودش در نظر می‌گیرد چون می داند که کاربران به چه موضوعی دقت فراوانی دارند و نقطه ضعف آنها را فهمیده است.
چون در رابطه با دوربین این گوشی ها نیز این موضوع صدق می کند و با توجه به قیمت مناسبی که پرداخت می کنید می توانید عکسهای حرفه ‌ای خوبی با دوربین گوشی شیائومی Redmi 8A بگیرید .
در کل این سری از گوشی ها را میتوانید با قیمت مناسب خریداری کنید و از تمامی مزیت هایش استفاده کنید .
پیشنهادئ ما به شما خرید از طریق همین سایت میباشد چون سایت ما برای شما خریداران عزیز قابلیت های زیادی را در نظر گرفته است و سبب میشود تا شما بتوانید خرید خوب و اگاهانه ای را تجربه کنیدد.