تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6
تجربه ای جدید و جذاب با تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6

تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6 از جمله محصولات جدید و شگفت انگیز می باشد که دارای مزیت های بالایی است. در این مقاله قصد داریم برای شما به طور کامل و تخصصی به معری این محصول بپردازیم تا بتوانید خرید بسیار بهتری انجام دهید .
با Galaxy Tab S6 می توانید خلاقیت های بسیار زیادی را ببینید و انها را تجربه کنید و همجنین تبلت هایی را خریداری کنید که اغدام بازی و کار را به بهترین شکل انجام داده و می توانید فرارت از بقیه ی تبلت های موحود در بازار از انها استفاده کنید.
S pen  به قلم های فوق العاده جالبی می گویند که کارایی بالایی دارند که اکنون با خرید این تبلت ها S Pen همیشه در کنار شما می ماند  بنابراین شما همیشه آماده یادداشت کردن و نگه داشتن ایده های خود هستید.
اما یکی از مهم ترین مزیت هایی که دارد این است که می تواند قلم خود را به صورت خودکار شارز کند و این موضوع برای بسیاری از خریداران و کاربران اهمیت بالایی داشت.
با داشتن قلم های S Pen وقت آن رسیده است که ایده های خود را در هر لحظه و هر جا که هستید یاداشت کنید و منتظر چیزی نباشید.
از همه مهم تر اتصال بلوتوث به شما خریداران عزیز این امکان را می دهد تا با فشار دادن دکمه S Pen ، از راه دور دستگاه خود را کنترل کنید که این مزیت ها قابلیت کنترل بالای این سری از تبلت های سامسونگ را نشان می دهد .
به علاوه ، S Pen Air Action3 را به تازگی اضافه کرده است تا به شما اجازه دهد با استفاده از حرکات دستی ، تبلت خود را کنترل کنید و همچنین بدون نیاز به دسترسی به رایانه   کنترل پخش ویدیو و موارد دیگر را کنترل کنید که این موضوع توانسته برای بسیاری از کاربران شگفت انگیز و عجیب باشد .
به علاوه از برنامه هایی که به صورت اسپلیت در تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6 در چند پنجره کار می کنند ، استفاده کامل کنید.
برای استفاده از برنامه هایی مانند گالری ، ایمیل و یادداشت های سامسونگ که همزمان صفحه را در اندازه مورد نظر خود به اشتراک می گذارید ، نمای مورد نظر خود را فقط با یک کلیک تقسیم کنید تا بتوانید به روشی که می خواهید کار کنید که البته این قابلیت نیز در این تبلت ها جدید می باشد و در نظر بسیاری از کاربران جالب است .
همانطور که می دانید بسیاری از تبلت ها از دوربین با کیفیت بر خوردار نیستند اما
اکنون برای اولین بار یک دوربین دوتایی را در گلکسی تب با دوربین های عقب 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی مشاهده می کنید که این مورد توانسته افراد بسیاری را برای خرید این تبلت ها جذب کند .
شما می توانید در راحت ترین حالت ممکن بهترین و با کیفیت ترین عکس ها را بگیرید که علاوه بر عکس برداری با کیفیت همجنین دارای دوربین فیلم برداری بسیار خوبی نیز می باشد که بهتر است بدانید با استفاده از این دوربین ها می توانید لذت عکس برداری را تجربه کنید .
Galaxy Tab S6 قدرت پردازشی را در خود جای داده است که نه تنها قابلیت پخش بازی های بدون تاخیر را دارا می باشد بلکه موارد بسیار دیگری را نیز به همراه دارد. پردازش این سری از تبلت های سامسونگ باعث افزایش کارایی برنامه های هوش مصنوعی می شود.

 

تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6


از لحاظ حافظه ی داخلی شما دو انتخاب دارید یکی
حافظه 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی و 256 گیگابایتی که امکان پیتشیابی کارت اس دی نیز برای این تبلت ها وجود دارد .
موضوع پر اهمیت دیگری که وجود دارد
باتری قدرتمند 74040 میلی آمپر ساعت است که برای 15 ساعت پخش کامل فیلم 8 طول قابلیت استفاده دارد و همچنین  این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از شارزر های سریع برای پر کردن باتری استفاده کنید .
به علاوه تبلت سامسونگ مدل 
Galaxy Tab S6 برای حداکثر راحتی و امنیت از یک اسکنر اثر انگشت نوری روی صفحه استفاده می کند.
برای باز کردن قفل تبلت خود ، انگشت خود را به صفحه لمس کنید و این مورد نیاز به فشار ندارد چون از عملکرد فوق العاده بالا و خوبی برخوردار می باشد و این امنیت بالا نیز جز مزیت های این تبلت شگفت انگیز است .
همچنین این سری از تبلت های سامسونگ
 یک تلفن هوشمند Galaxy را طراحی کرده است ، بنابراین هنگام استفاده از انها هرگز یک تماس را از دست نمی دهید. همچنین به شما امکان می دهد به پیام های متنی فوری پاسخ دهید که با این اوصاف تمامی انتظاراتی که از یک گوشی همراه می توانید داشته باشید را تجربه خواهید کرد .
در این قسمت قصد داریم برای شما مزیت های انها را از لحاظ ظاهری بیان کنیم چون فوق العاده جذاب و خوب طراحی شده اند و هیچ گونه ایرادی نمی توان به انها گرفت شما با استفاده از این تبلت ها
دستگاهی را دارا می باشید  با ضخامت 5.7 میلی متر و وزن 420 که نسبت به بقیه تبلت های موجود در بازار انقدر ها هم سنگین نیست.
تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6 همه این مزیت ها  را در دستگاه کوچک خود قرار می دهد تا شما احساس سنگینی در هنگام استفاده از انها نداشته باشید. به علاوه این تبلت ها از تنوع رنگی برخوردار هستند که هر کدام از انها محبوبیت به خصوص خود را دارند و شما می توانید یکی از سه رنگ پر جنب و جوش را انتخاب کنید: ابر آبی ، گل سرخ ، قرمز خاکستری با رنگ های قلم متفاوت .
در رابطه با صفحه نمایش نیز بهتر است برایتان بیان کنیم که بدون حاشیه می باشد و این بدون حاشیه بودن توانسته انها را لوکس تر و شیک تر نشان دهد .
همچنین از چهار بلندگوی با کیفیت برخوردار است و کیفیت صدای فوق العاده بالا و خوبی دارد .
اما در این قسمت بهتر است برای شما نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید راحت تر و بهتر از این تبلت ها استفاده کنید .
1.
 قلم S Pen را به قسمت شارژ در قسمت عقب تبلت وصل کنید تا قبل از استفاده ابتدا آن را به صورت بی سیم شارژ کرده باشید .
2.
باتری S Pen به مدت 10 ساعت طول می کشد تا به طور کامل پر شود و همچنین عمر باتری انها بسته به محیط شبکه ، الگوهای استفاده و سایر عوامل ممکن است متفاوت باشد.
3. در ابتدا برایتان بیان کردیم که این قلم ها با استفاده از بلوتوت وصل می شوند که بهتر است بدانید تا فاصله ی 10 متر کار میکنند .
با توجه به جدید بودن این سری از تبلت ها ممکن است در بازار خرید و فروش گوشی های هوشمتد در ایران انها با قیمت های متفاوتی به فروش برسند که پیشنهاد ما به شما خرید از طریق همین سایت می باشد چون شما می توانید سفارشی با صرفه را تجربه کنید .