4NnMAvx7QKEkEkBDaVa737 970 80
بزودی اسپیکر هوشمند اسپاتیفای معرفی می شود

اسپاتیفای، چندی پیش اسپیکر هوشمندی مخصوص خودرو با نام Car Thing طراحی کرد، اسپاتیفای اکنون در حال بررسی و آزمایش این اسپیکر هوشمند است و این احتمال وجود دارد که اسپاتیفای تنها برای انجام یک سری آزمایشات این اسپیکر را طراحی کره باشد و درنهایت آن را روانه بازار نکند.

Spotify به تازگی اعلام کرده است که هدفش از طراحی و تولید اسپیکر هوشمند Car Thing ارزیابی نحوه گوش دادن کاربران به موسیقی و یا پادکست در خودرو است. بنابراین اسپیکر هوشمند اسپاتیفای در حال حاضر مراحل تست و آزمایش را پشت سر می‌گذارد.

بزودی اسپیکر هوشمند اسپاتیفای معرفی می شود

اسپاتیفای

بنابراین اسپیکر هوشمند Spotify در حال حاضر به جمع کردن داده‌هایی درباره نحوه گوش‌دادن به موسیقی کاربران در خودرو می‌پردازد و متاسفانه هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن در دست نیست.

همانطور که خود اسپاتیفای اشاره کرده هدف از طراحی و تولید این اسپیکر هوشمند جمع‌‌آوری داده‌هایی در زمینه نحوه گوش دادن کاربران به موسیقی در خودرو است از این‌رو به احتمال زیاد این اسپیکر هوشمند روانه بازار نخواهد شد البته عرضه نشدن این دیوایس تاثیر بدی بر روی عملکرد اسپاتیفای ندارد چراکه اسپاتیفای با استفاده از این اسپیکر تمامی اطلاعاتی که در زمینه نحوه گوش دادن کاربران به موسیقی در خودرو نیاز داشته را به‌دست آورده تا از آن‌ها برای طراحی و تولید اسپیکرهای هوشمند Voice Thing و Home Thing در آینده استفاده کند. بنابراین اگر احتمال عرضه نشدن اسپیکر هوشمند اسپاتیفای هم وجود داشته باشد در آینده شاهد رونمایی اسپیکرهای مذکور توسط اسپاتیفای خواهیم بود.

اسپاتیفای یک رسانه جاری موسیقی، پادکست و ویدئو است که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. اسپاتیفای توسط شرکت نوپا Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای مدیریت حقوق دیجیتال-محتوای محافظت‌شده از ناشران موسیقی و شرکت‌های رسانه‌ای را فراهم می‌کند. اسپاتیفای یک سرویسفری‌میوم است، یعنی ویژگی‌های اساسی همراه با تبلیغات، رایگان هستند، در حالی که ویژگی‌های اضافی شامل کیفیت پخش بهتر و دانلودهای موسیقی آفلاین از طریق پرداخت اشتراک ارائه داده می‌شود.

منبع