گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus
بررسی گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus

گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus جز گوشی هایی با قابلیت های زیاد است که شناخت کامل انها میتواند به خرید اگاهانه ی شما کمک بسیار زیادی کند .
با وجود اینکه این مدل از گوشی های اچ تی سی میان رده هستند اما محبوبیت بالایی بین خریداران و کاربران پیدا کردند .
این گوشی های جدید اچ تی سی در سپتامبر سال 2018 به بازار عرضه شد که توانست در مدت زمانی کم طرفداران زیادی پیدا کند .
اولین موضوعی که اهیمت بالایی دارد و میتوان به انها اشاره کرد طراحی جذاب و خوش دست گوشی های اچ تی سی است .
این مورد در نظر تمامی کاربران مشترک است که بسیار خوش دست هستند و کاربران شیفته ی طراحی انها میشوند چون ساختاری بسیار زیبا و خوب دارند .
همچنین در ابتدا برایتان بیان کنیم که شما میتوانید این گوشی ها را با قیمت های بسیار مناسب اما با قابلیت های بسیار زیادی خریداری کنید برای همین موضوع شما میتوانید این مدل از گوشی های اچ تی سی را جز گوشی های با صرفه محسوب میشوند .
چون شما میتوانید با هزینه ای معقول و با صرفه گوشی هایی با قابلیت بالا داشته باشید .
احتمالا با گوشی های یو 12 اشنایی کامل داشته باشید اما بهتر است بدانید که گوشی های اچ تی سی یو 12 پلاس مدل با کیفیت تر انها است که قابلیت های بیشتری نسبت به یو 12 دارد .
این گوشی ها از مشخصات خوبی برخوردار هستند و عملکردی خوب و رضایت بخش بین خریداران و کاربران داشتند که طبق اخرید رای گیری از کاربران این مدل از گوشی های موبایل انها را جز گوشی های خوب و با کیفیت محسوب کردند .
نمایشگر گوشی های اچ تی سی یو 12 پلاس به عنوان یک گوشی میان رده بسیار خوب و جالب است .
در این قسمت باید در رابطه با دوربین و پشت این مدل از گوشی های موبایل اطلاعاتی بیان کنیم چون پشت گوشی های اچ تی سی یو 12 یک دوربین دوگانه وجود دارد که یکی از انها دوربین اصلی محسوب میشود و دیگری جز دوربینی که توانایی گذاشتن افکت دارد که طرفداران زیادی دارد .
همچنین خیلی از کاربران ممکن است در رابطه با دوربین های سلفی همیشه نگرانی هایی داشته باشند اما این نکته اهمیت بالایی دارد که علاوه بر دوربین پشتی همچنین این گوشی ها از دوربین های سلفی فوق العاده با کیفیتی برخوردارند .
به علاوه توانایی فیلم گرفتن با کیفیت بالا برای این مدل از گوشی ها وجود دارد پس در رابطه با دوربین این گوشی ها هیچ گونه نگرانی ای نداشته باشید و با بهترین شکل ممکن با استفاده از این گوشی ها عکس برداری و فیلم برداری کنید .
حتی دوربین انها نیز دارای قابلیت تشخیص چهره است که این قابلیت درسته به خوبی گوشی های اپل نیست اما عملکرد خوب و رضایت بخشی دارد .
در کل کمپانی اچ تی سی همیشه میان رده های زیبا و خوبی را طراحی میکند و به بازار عرضه میکند چون عموما کاربران از عملکرد این گوشی ها راضی هستند .
نوار های باریک و جذابی که پشت این مدل از گوشی ها وجود دارد سبب شده است تا شکل فلزی مانندی به انها بدهد و این طراحی را جذاب تر کند که در عین سادگی جز گوشی های خوش دست باشد .
در رابطه با حافظه ی داخلی این گوشی ها باید بدانید که حافظه 128 گیگا بایتی انها در تایوان عرضه شده است و در ایران از این مدل با حافظه ی 64 گیگا بایتی وجود دارد .

گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus
گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus

همچنین این خبر خوب احتمالا برای بسیاری از کاربران اهمیت داشته باشد که بدانند همچنان گوشی های اچ تی سی از جک 3.5 میلیمتری پیروی میکنند و همچنان کاربران میتوانند از همه ی هنذفری ها برای گوش دادن اهنگ استفاده کنند.
همچنین این موضوع بین فروشنده ها وجود دارد که این مدل از گوشی ها از وجود دو سیم کارت پشتیبانی میکنند که میتواند اهمیت بالایی داشته باشد .
رنگ بندی گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus سوال بسیاری از خریداران است که این روز ها میپرسند چون این گوشی ها در رنگ های ابی و بنفش به بازار عرضه شدند هرچند بسیاری از خریداران معتقد بودند این تنوع رنگی کم باب میل خیلی از افراد واقع نشده است اما بهتر است بدانید رنگ ابی انها زیبایی فوق العاده ای دارد چون به رنگ ابی مهتابی است .
قیمت گوشی های اچ تی سی یو 12 پلاس 390 دلار است که در نظر تمامی خریداران نسبت به قابلیت ها و کارایی هایی که دارد بسیار با صرفه و معقول است .
همچنین انها دارای وزن خوبی هستند که در دست شما سنگینی نمیکنند چون 175 گرم هستند و وزن معقول و خوبی دارند .
باتری این مدل از گوشی های شرکت اچ تی سی غیر قابل تعویض است اما در عین حال دارای مزیت های بسیار زیادی هستند از جمله قدرت بالایی که دارند .
ممکن است در رابطه با عرضه ی این گوشی ها مطالبی را شنیده باشید که بد قولی هایی در راستای عرضه ی این مدل از گوشی ها از سمت کمپانی اچ تی سی وجود داشت .
اما بهتر است دلیل این تاخیر و بد قولی را بدانید .
این مشکلات برای عرضه ی انها که توسط کاربرانی که انها را پیش خرید کرده بودند پیش امد به دلیل مشکلات سیستمی ای بود که برای این گوشی ها پیش امد و سبب شد تا دیر تر و با تاخیر بیشتری به دست خریداران و کاربران برسد برای همین موضوع جای نگرانی در راستای دیر عرضه شدن این گوشی ها وجود نداشت .
بسیاری از خریداران هنگامی که این گوشی ها به بازار ایران عرضه شد انتظار شارز های بی سیم را از گوشی های اچ تی سی یو 12 پلاس داشتند اما زمانی که به طور رسمی رونمایی شد متوجه این موضوع شدند که شرکت اچ تی سی از شارزر های بی سیم پشتیبانی نکرده است و برای انها در نظر نگرفته است .
شرکت و کمپانی اچ تی سی طبق بیانیه ای که منتشر کرده است اعتقاد دارد که شارزر های بی سیم کارایی و عملکرد خاصی برای خریداران و کاربران ندارد .
از طرفی هم عقیده دارد که استفاده از شارزر های بی سیم در برخی از موارد ممکن است به باتری ها اسیب وارد کند چون دارای عملکردی ضعیف است .
که البته این موضوع هم برای خریداران و کاربران واضح بیان شد که این نبود شارزر های بی سیم و همچنین عدم وجود انها برای کاربران اولویت نبوده است و مشکلی برای انها به وجود نیامده است .
گوشی هوشمند اچ تی سی U12 plus جز معدود گوشی هایی در بازار است که از قابلیت شارزر سریع برخوردار است و همچنین شما میتوانید در نیم ساعت این گوشی ها را تا حدود 50 درصد شارز کنید که این مورد عدد بسیار خوب و خوشحال کننده ای در راستای این گوشی ها است .
در نهایت بهتر است این موضوع را بدانید که با وجود قیمت پایین این گوشی ها نسبت به عملکردی که دارند اما شما میتوانید انها را از طریق سایت های اینترنتی با قیمت های پایین تری نیز خریداری کنید و سفارش خود را انجام دهید .
چون علاوه بر قیمت پایین تری که فروشگاه های اینترنتی دارند همچنین شما میتوانید سفارش خود را از طریق پست درب منزل تحویل بگیرید که این موضوع میتواند برای خریداران بسیاری اهمیت داشته باشد که میتوانند خرید خود را در بهترین حالت و با بهترین شکل ممکن انجام دهند .
درباره ی اسپیکر و صدای این گوشی ها هم بهتر است بدانید که به راحتی و با بهترین شکل ممکن میتوانید اهنگ ها را گوش دهید چون دارای قدرت صدایی بالایی مانند نسل قبلی خود هستند .
امیدوار هستیم از این متن رضایت کامل را داشته باشید و تواسنته باشید اطلاعات کافی ای در راستای انها به دست اورید .
منبع : gsmarena