سامسونگ Galaxy S10 Plus4
بررسی گوشی موبایل Galaxy note 10 plus

گوشی موبایل Galaxy note 10 plus توانست عرصه ی جدیدی از گوشی های سامسونگ برای طرفداران این شرکت ایجاد کرد که در ادامه برایتان قصد داریم از این مزیت ها مطالبی را بیان کنیم .
به ادعای کمپانی سامسونگ بهتر است بدانید که این گوشی صرفا تلفن همراه نیست و دارای قابلیت های بسیار زیادی میباشد که با یک بار استفاده این موضوع را خواهید فهمید .
با ما در این متن همراه باشید تا بتوانید بیشتر و بهتر در رابطه با این سری از گوشی های همراه تصمیم خود را بگیرید .
این مدل از گوشی های هوشمند دارای قدرت بالایی هستند و این موضوع توانسته برای خریداران و طرفداران انگیزه ی فوق العاده خوبی ایجاد کند که بتوانند از خرید خود راضی باشند .
در سری گوشی های نوت گلکسی این گوشی جز گوشی های خیلی جذاب و خوب میباشد که دارای طراحی غیر قابل وصفی است .
این گوشی ها جز گوشی های پرچم دار کمپانی سامسونگ هستند که تجارت بزرگی در ایران ایحاد کردند و همچنین خرید و فروش گسترده ای در سطح کشور دارند .
هر دو از مدل های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس شباهت زیادی با هم دارند که میتوان گفت نسخه ی پلاس انها برتری های بیشتری نسبت به گلکسی نوت 10 دارد و بالطبع فروش بالا تری نیز دارد .
موضوعی که وجود دارد و میتواند جذابیت زیادی در همان نگاه اول ایجاد کند این است که این سری از گوشی های سامسونگ کشیدگی دارند و همچنین جز گوشی های خوش دست و با طراحی و زیبایی هستند .
شاید نوع بدنه ی گوشی های همراه بتواند برای برخی از افراد مهم باشد و بدانند که گوشی تلفن همراه خود دارای چه بدنه ای است و بتوانند مزیت ها و معایب این بدنه ها را بدانند .
گوشی های سامسونگ نوت 10 پلاس دارای بدنه ی المینیومی است و همچنین نکته ای که برای این سری از گوشی های سامسونگ در نظر گرفته اند این است که شرکت سامسونگ سعی داشته که این گوشی ها را باریک تر تولید کند و به بازار عرضه کند .
البته این موضوع را بهتر است بدانید که شما به سختی میتوانید با یک دست با این گوشی ها کار کنید که برای برخی از افراد این موضوع میتواند سخت باشد و برای برخی دیگر این موضوع را به شیک بودن و لوکس بودن برداشت کنند .
که حتی برای اینکه بتوانید از قسمت بالایی گوشی استفاده کنید باید از دو دست استفاده کنید و از دست دیگر خود کمک بگیرید و همچنین با دست دیگر صدا ها را کم و زیاد کنید .

گوشی موبایل Galaxy note 10 plus
تنوع رنگی گوشی های سامسونگ نیز برای خریداران مهم است و توانسته محبوبیت بالایی ایجاد کند .
برای نمونه رنگ های ابی و مشکی و سفید در بازار ایران عرضه شده است و مانند بسیاری از گوشی های موجود در بازار رنگ مشکی انها فروش بسیار بالایی دارد .
همچنین رنگ دیگری برای پشت این سری از گوشی ها وجود دارد که براق میباشد و این براق بودن سبب میشود تا زیبایی فوق العاده زیادی در این سری از گوشی ها ایجاد کند .
اما موضوعی که وجود دارد و ممکن است برای برخی از خریداران ممکن است مشکلاتی به وجود اورد برای نمونه انگشت شما به راحتی روی گوشی های تلفن همراه میماند و در بهترین حالت ممکن باید از قاب استفاده کنید .
نسخه ای که وجود دارد و ما برای شما توضیح میدهیم نسخه ی ایینه ای انها است که فروش فوق العاده بالایی دارد .
در این نسخه هاله ای از رنگ های رنگین کمانی برای این سری از گوشی ها و نسخه ها وجود دارد که توانسته طراحی بسیار جذاب و خوبی را ایجاد کند.
دوربین موضوعی است که میتواند برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی داشته باشد و همچنین در خرید گوشی های موبایل اولین سوالی است که خریداران در سفارش گوشی های هوشمند میپرسند .
در واقعیت هم میتواند اهمیت بالایی داشته باشد و کمتر کسی پیدا میشود که قبل از خرید در رابطه با دوربین گوشی های هوشمند پرس و جو نکنند .
در ابتدا بهتر است در رابطه با طراحی و ساخت دوربین این سری از گوشی ها مطالبی را برایتان بیان کنیم تا اینکه قدرت و خاصیت های انها را بیان کنیم .
برای نمونه چینش دوربین این سری از گوشی ها کمی متفاوت تر شده است و همچنین به صورت عمودی وجود دارد که در گوشه ی سمت چپ گوشی موبایل Galaxy note 10 plus وجود دارد .
مقدار کمی هم این دوربین برجستگی دارد که میتواند زیبایی ها را دوچندان کند .
جدا از طراحی زیبا و خوب این دوربین ها بهتر است به عملکرد انها اشاره کنیم که عملکرد بسیار با کیفیت و مناسبی دارند .
شما میتوانید با استفاده از دوربین این سری از گوشی های موبایل عکس های فوق العاده با کیفیت و خوبی را بگیرید و با استفاده از این گوشی ها دوربین های عکاسی خیلی خوبی داشته باشید .
برای همین بابت میتواند خیالتان راحت باشد و برای عکس برداری و همچنین فیلم برداری لذت ببرید .
عموم خریداران و استفاده کننده ها از این سری گوشی های موبایل به دلیل دوربین انها گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را خریداری میکنند و سفارش میدهند.

گوشی موبایل Galaxy note 10 plus
ممکن است برخی از افراد که دوربین های عکاسی دارند در برخی از موارد از این مورد راضی نباشنذ چون جای زیادی میگیرد و این موضوع سبب میشود تا شما محدودیت های زیادی برای حمل و استفاده ی این دوربین ها داشته باشند .
اما با خرید و سفارش این سری از گوشی های سامسونگ میتوانید به راحتی همه جا با خودتان دوربین های عکاسی را داشته باشید .
حسگر باز گردن قفل گوشی های همراه در برخی از موارد نکته ی خوبی است که بدانید و میتوانید از بابت امنیت و دقت این حسگر خیالتان راحت باشد .
شما به راحتی و با یک اشاره میتوانید قفل این گوشی ها را باز کنید و با امنیت بسیار بالا که میتواند خیال خریداران را راحت کند از این بابت.
اما موضوعی که وجود دارد این است که با خیس بودن انگشت ممکن است اختلالاتی در این حسگر ها ایجاد کند و کمی دقت این موضوع را پایین بیاورد .
پس سعی کنید همیشه با دست ها و انگشت های خشک قفل گوشی های خود را باز کنید .
نمایشگر های گوشی موبایل Galaxy note 10 plus  از کیفیت بالایی برخوردارند و دارای رنگ های بسیار خوب و جذابی هستند .
شما میتوانید به راحتی و با خیال راحت فیلم ها و عکس های خود را با بهترین کیفیت ببینید و لذت ببرید .
نمایشگر نیز میتواند در کیفیت و اهمیت گوشی های موبایل تانیر بسیار زیادی داشته باشد تا شما بتوانید با بهترین کیفیت و با رنگ های بسیار جذاب فیلم ها و عکس های گوشی های خود را ببینید و مشاهده کنید .
با توجه به اینچ بزرگی که این گوشی ها دارند فیلم ها را جذاب تر میتوانید ببینند .
در این قسمت میتوانیم به قیمت این سری از گوشی های هوشمند گلکسی اشاره کنیم چون در بسیاری از موارد میتوانید از قیمت گوشی های هوشمند خود این موضوع را متوجه شوید که از کارایی بالایی برخوردار است یا خیر .
میتوان گفت بالاترین قیمت گوشی ای سامسونگ متعلق به همین سری از گوشی های گلکسی نوت است که سبب میشود تا شما از قیمت بالای این گوشی ها متوجه پرچم دار بودن انها شوید .
شاید کمی قیمت انها بالا باشد اما به گفته ی بسیاری از خریداران و استفاده کننده ها ارزش هزینه کردن را دارد چون میتوانید شما با استفاده و خرید این سری از گوشی ها تجربه ی خیلی خوب و جدیدی را داشته باشید .
اگر از تمامی مزیت ها و خصوصیات این سری از گوشی های گلکسی راضی بویدید و این گوشی را پسنیدید اما با قیمت انها مشکل داشتید میتوانید به راحتی هزینه ها را برای خودتان کم کنید .
اولین روش خرید به صورت اینترنتی و انلاین است که قیمت ها را تا حد زیادی برای شما کاهش میدهد و سبب میشود تا خرید خوب و با صرفه ای داشته باشید .
چون علاوه بر اینکه فروشنده ها قیمت محصولات خود را در فروشگاه های اینترنتی پایین میگذارند همچنین شما از هزینه های اضافی نیز مانند رفت و امد خلاص خواهید شد .
اگر قصد خرید به صورت انلاین و اینترنتی را دارید میتوانید به راحتی با استفاده از سایت ما خرید خود را انجام دهید چون تخصص تیم ما این است که شما بتوانید خرید اگاهانه و خوبی داشته باشید .
با شماره های تماسی که در پایین سایت برای شما قرار داده شده است به راحتی میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید و سوالات  تخصصی خود را در رابطه با خرید و سفارش این سری از گوشی ها بپرسید .
میتوان گفت با استفاده از این گوشی ها در راستای صدا و بلندگو ها میتوانید تجربه ی فوق العاده بی نظیری داشته باشید که میتواند حس خوب و کیفیت صدایی بالایی را برای شما به ارمغان میاورد .
مهندسانی که به ساخت گوشی موبایل Galaxy note 10 plus پرداختند تلاش بسیار زیادی برای کیفیت صدای این گوشی ها داشتند تا بتوانند بلندگو هایی فوق العاده خوب و با کیفیت صدایی بالا تولید کنند و به بازار عرضه کنند .
که البته میتوان گفت نسبت به قیمتی که دارند جای تعجبی ندارد که از بلندگو های فوق العاده با کیفیتی ساخته شده باشند .
خبر بد برای برخی از خریداران این است که جک هدفون 3.5 میلیمتری از این گوشی ها نیز حذف شده است که این مورد موضوعی است که جدیدا نگرانی بسیاری از طرفداران شرکت های مختلف است .
شرکت سامسونگ قصد داشته که برای این سری از گوشی های پرچم دار خود این جک را حذف کند که شایعه ی این موضوع قبل از رونمایی از گوشی های نوت گلکسی 10 پلاس در فضا های مجازی و بین طرفداران پیچیده بود .
که این خبر برای برخی از خریداران خبر خوب میباشد و برای برخی دیگر میتواند خبر خوبی نباشد چون عموم طرفداران با حذف این جک موافق نبودند .
موضوعی که از خانواده ی سامسونگ جدا نمیشود قلم اس پن است که توانسته طرفداران زیادی برای خود جذب کند هر چند که در ابتدای تولید خواهان زیادی نداشت و استقبال گرمی از انها نشد .
این قلم کمی باریک تر و بهتر شده است و همچنین مهندسین در این موضوع تاکید داشتند که دقت و کیفیت این قلم را زیاد کنند .
بالا بردن دقت این قلم ها و همچنین تغییراتی که در ظاهر انها ایجاد شد توانست در نظر بسیاری از افراد جالب و جذاب باشد و از همه مهم تر محبوبیت بالایی ایجاد کرد.
رابط کاربری شاید برایتان جالب باشد که بدانید با سری قبلی گوشی های سامسونگ فرقی نداشته و از شبیه همان مدل است .
بازدهی و عملکرد گوشی های سامسونگ همیشه زبان زد بسیاری از خریداران بوده است و این موضوع به محبوبیت گوشی های هوشمند کمک بسیار زیادی کرده است.
منبع: GSMARENA