تلفن هوشمند HTC U Ultra
بررسی های مهم تلفن هوشمند HTC U Ultra

تلفن هوشمند HTC U Ultra یکی از گوشی های پر فروش و پر طرفدار است که ما قصد داریم از همان ابتدا برایتان توضیح دهیم حتی از همان باز کردن جعبه ی این نوع از گوشی ها موبایل .
برای نمونه اگر به پشت این گوشی ها دقت کنید خواهید دید که اسم htc u ultra به بزرگی نوشته شده است و میتوانید از طریق پشت جعبه اطلاعات کمی در رابطه با این مدل از گوشی های موبایل داشته باشید البته این مورد توضیح خاصی دارند چون جعبه شباهت زیادی با جعبه های قبلی دارد .
کمپانی اچ تی سی اینبار تصمیم به عرضه ی گوشی های 5.5 اینچی کرده است که بهتر است برای جلوگیری از اینکه از دستتان بیوفتد از محافظ های مطمینی استفاده کنید .
اما نکته ی جالبی که وجود دارد این است که داخل جعبه ی گوشی کاور شیشه ای وجود دارد که میتوانید از همان استفاده کنید چون حفاظت خوبی هم دارد .
یکی از مزیت های این مدل زیبایی ظاهری انها است که شما به محض باز کردن این گوشی محو براق بودن انها خواهید شد که به راحتی انگشت شما خواهد موند اما زیبایی بسیار چشم گیری دارد و این طراحی سبب شده است تا جز گوشی های شیک قرار بگیرد.
همچنین این کمپانی با هوش تر از این حرفا است و این موضوع را حدس زده است که شاید به دلیل براق بودن کاربران برای استفاده نگران باشند که مبادا انگشت روی انها باقی بماند به همین دلیل اگر شما گوشی موبایل خود را نو خریداری کنید روی انها یک پارچه کوچک هم قرار داده است که مخصوص همین کار است .
همچنین از دیگر مواردی که میتوانید در جعبه ببینید وجود کابل هدفون است که شما به راحتی میتوانید موزیک و موسیقی ها را گوش دهید که البته کیفیت هدفون انها در گوشی های قبلی هم وجود داشته که به همین دلیل کاربران و خریداران از این موضوع خیالشان راحت است .
یک نکته ی بسیار جالبی که وجود دارد این است که این مدل از گوشی های اچ تی سی بر خلاف  گوشی های موجود در بازار دوربین های سلفی قوی تری دارد و پیگسل انها از دوربین پشت بیشتر است که همین موضوع سبب شده است تا این دوربین ها را مخصوص سلفی گرفتن بدانند .
یکی دیگر از مزیت هایی که گوشی های اچ تی سی دارند این است که حسگری های قفل انها مشکلی ندارد که شما با خرید انها میتوانید به راحتی قفل را باز کنید و از گوشی خود استفاده کنید .

 

تلفن هوشمند HTC U Ultra
تلفن هوشمند HTC U Ultra

 

طراحی و ساختار تلفن هوشمند HTC U Ultra

اگر بخواهیم در رابطه با ساختار و طرح انها مواردی را بیان کنیم در ابتدا بهتر است به طراحی تمام فلزی انها دقت کنیم که توانسته زیبایی خیلی خاصی را به این گوشی ها بدهد و سبب شود تا بسیاری از کاربران حتی به دلیل ظاهری که انها دارند و همچنین خوش دست بودن انها گوشی های اچ تی سی u ultra را خریداری میکنند.
نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد مقاومت این گوشی ها است در برابر ضربه و همچنین در برابر اب که میتواند به شما کمک کند تا سالها از انها استفاده کنید بدون اینکه ذره ای خراب شود و ضربه ببیند .
شاید از نظر بسیاری از افراد طراحی این گوشی ها بسیار ساده باشد اما این سادگی زیبایی بسیار بالایی دارد و اصلا هم بد نیست و میتوان گفت سادگی بالا و پایین این گوشی ها به دلیل اسپیکر انها است که منحنی نباشند و صدا به صورت واضحی به گوش شما برسد.
اما بهتر است معایب کمی که این مدل از گوشی ها دارند را بیان کنیم تا بتوانید خرید بسیار اگاهانه ای داشته باشید .
یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید استفاده از انها در نور افتاب است که ممکن است برای شما خواندن سخت باشد و همین موضوع سبب شود تا هر باری که میخواهید از انها در نور خورشید استفاده کنید به تنظیمات بروید و نور انها را تنظیم کنید .
مورد بعدی ای که باید در رابطه با انها برای شما مطالبی را بیان کنیم باتری است که میتواند عامل بسیار مهمی در خرید شما باشد و ممکن است سوال بسیاری از افراد هنگام خرید گوشی های هوشمند باشد .
باتری این گوشی ها علاوه بر مقاومت بالایی که دارد همچنین مانند بسیاری دیگر از گوشی های موجود در بازار دارای تنظیماتی است که شما میتوانید به هنگام کم شدن باتری و نداشتن باتری ان را فعال کنید و به طور خودکار تمامی برنامه هایی که مکنه باتری شما را کم کند را کنترل میکند و یا میبندد.
یعنی شما میتوانید با این گوشی ها ساعت ها مطالعه و وب گردی داشته باشید بدون اینکه نگران شدیدی نسبت به باتری گوشی های خود داشته باشید .
همانطور که در بالا بیان کردیم گوشی های اچ تی سی u ultra دارای اسپیکر های بسیار قوی ای هستند که بهتر است بدانید تمامی گوشی های اچ تی سی معمولا دارای اسپیکر های قوی و بالایی هستند که حتی به این موضوع شهرت نیز دارند .
بسیاری از کاربران گوشی های اچ تی سی را در بازار به اسم گوشی هایی که دارای قدرت صدایی بالایی هستند میشناسند که سبب میشود تا کسانی که به اهنگ گوش دادن علاقه ی زیادی دارند اولین پیشنهاد برایشان گوشی های اچ تی سی باشد .
یک سری از اطلاعات گوشی بر روی نمایشگر های شما نمایش داده میشود تا کابر بتواند بدون باز کردن قفل گوشی از یک سری اطلاعات خبر داشته باشد برای نمونه از میزان باتری میتوانید به راحتی خبر داشته باشید چون بر روی نمایشگر شما نمایش داده میشود همچنین این نکته هم بدانید که به راحتی میتوانید ان را فعال یا غیر فعال کنید .
کشوی نرم افزاری که بر روی نمایشگر تلفن هوشمند HTC U Ultra وجود دارد به دو صورت قابل دسترسی است یکی به صورت لمس کردن برنامه در بالا و یا حرکت دادن صفحه نمایش از بالا به سمت پایین .
گوشی های اچ تی سی همیشه پر از تم های متفاوت و جذاب هستند که شما میتوانید برای صفحه ی نمایشگر خود انتخاب کنید که این تنوع همیشه مورد پسند همه ی خریداران واقع شده است .
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مذل از گوشی های اچ تی سی دارای قابلیت تشخصی چهره نیز هستند که شما میتوانید با استفاده از چهره ی خود قفل گوشی خود را باز کنید اما نکته ی  مهمی که وجود دارد این است که گوشی های اندورید زیاد در این زمینه قوی نیستند و همین موضوع سبب میشود تا کاربران به این تشخیص اعتماد نداشته باشند چون امنیت کمتری نسب به حسگر های دیگر قفل ها است .
این مدل از گوشی های اچ تی سی زمانی که وارد بازار شد تواسنت نظر بسیاری از خریداران را جلب کند و بتواند رتبه ی بسیار خوبی بین تمامی کاربران کسب کند چون عموم قابلیت هایی که افراد قبل از عرضه ی این گوشی ها حدس میزدند را داشت .
همچنین دوربین این گوشی های هومشند دارای مزیت های بسیار زیادی هست و همچنین افکت های بسیار متفاوتی برای این گوشی ها وجود دارد که شما میتوانید در نور های بسیار متنوع عکس های جذاب بگیرید که به راحتی میتوانید نمونه هایی از انها را ببینید .
اما یکی از مواردی که مهم ترین موضوع در عکاسی با این گوشی ها است این است که کسانی که قصد عکاسی در فضای باز را دارند بهترین پیشنهاد ما به انها خرید این مدل از گوشی های اچ تی سی است چون دارای قابلیت هایی است که بتوانید به بهترین شکل ممکن عکس های خود را در فضا های باز و همچنین در نور افتاب بگیرید وخیالتان از کیفیت عکس های خود راحت باشد .
همچنین گوشی اچ تی سی مانند مدل های قبلی خود دارای قابلیت پاناروما است که سبب میشود تا تمامی جزییات را عکس بگیرید که میتواند مزیت بسیار خوبی برای دوربین های گوشی مورد نظر شما محسوب شود .
قیمت این مدل از گوشی های موجود در بازار برای بسیاری از کاربران مقطوع است و افراد زیادی از قیمت انها راضی میباشند .
شما میتوانید خرید خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام دهید تا خرید اگاهانه و بدون درد سری باشد .

منبع : gsmarena