گوشی موبایل نوکیا ٨.١
بررسی های تخصصی گوشی موبایل نوکیا ٨.١

گوشی موبایل نوکیا ٨.١ با نسخه جهانی نوکیا ایکس ۷ در سال ۲۰۱۸ از گوشی های تولید شده است که توسط کمپانی نوکیا عرضه بازار شد
این سری از گوشی ها،گوشی های میان رده هستند که با خصوصیات گوشی های پرچمدار به بازار عرضه شدند.
این گوشی نیز مانند بقیه گوشی‌های تولید شده در سال ۲۰۱۸ دارای بریدگی ای در بالای نمایشگر آنها وجود دارد و توانسته در بازار گوشی‌های موبایل موافقان و مخالفان بسیار زیادی را در نظر داشته باشد و در دید بسیاری از افرتاد جز مزایای گوشی همراه و از دید برخی دیگر جز معایب که و سنسورهای ۲۰ مگاپیکسلی دوربین های سلفی را در خودشان جای می دهد.
جنس بدنه گوشی های موبایل نوکیا ٨.١ مهم این است که از شیشه درست شده و دارای مزیت ها و معایبی می‌باشد
یکی از مهمترین مزیت هایی که گوشی‌های دارای بدنه شیشه ای دارند این است که بدنه های شیشه ای باعث می شود تا آنتن دهی به راحتی انجام شود.
اما از مهمترین مزیتی که بدنه های شیشه ای دارد این است که سبب می‌شود تا قابلیت شارژ های وایرلس برای گوشی های مختلف به کار رود و بسیاری از نمایندگی ها به دلیل استفاده از همین شارژر ها و تمامی گوشی ها و محصولات خود را شیشه‌ای می کنند تا بتوانند از این شارژرها برای قابلیت محصولات خود استفاده کنند.
این سری از گوشی های نوکیا در چهار رنگ مشکی نقره ای خاکستری و همچنین آبی به بازار عرضه شده است و قیمت حدود ۴۰۰ میلیون یورو از آذرماه عرضه بازار جهانی شده است .

 گوشی موبایل نوکیا ٨.١

گوشی موبایل نوکیا ٨.١ دارای وزن ۱۸۵ گرمی هستند که وزن نسبتا بالایی نسبت به بقیه گوشی های موبایل موجود در این روزهای بازار است شناخته می شود.
در این سال‌های اخیر باز هم کمپانی نوکیا توانست تا بتواند معروفیت و پیشرفت قبلی خود را دوباره به بازار عرضه کند و به همین دلیل به تولید گوشی های اصیل و تازه‌نفس پرداخت که جدیدترین و با کیفیت ترین آن گوشی نوکیا ٨.١ می باشد .
این سری از گوشی های نوکیا برای بار اول در کشور چین رونمایی شد و عرضه گردید
در این قسمت با ظاهر بسیار خوب و جمیلی که دارد توانسته آماده رقابت کردن با بقیه برند های موجود در بازار ایران شود.
به دلیل همین مزیت ها است که لقب پرفروش ترین گوشی موبایل هوشمند را توانست به دست خود بگیرد و رقبای بسیار زیادی را نصیب خود کند.
کمپانی نوکیا تصمیم دارد تا بتوانند تولیدات جدید خود را بسیار پیشرفته‌تر از تولیدات قبلی کند
اما باز هم ویژگی‌هایی در تمامی محصولات یکسان است .
در واقع صفحه نمایشگر نوکیا x۷ با صفحه نمایشگر تولیدات قبلی یکسان می باشد و تغییراتی در آن ایجاد نشده است
اما با بررسی تمامی این موارد خواهیم فهمید که تمامی محصولات این سری از کمپانی نوکیا نمایشگرهای فول ویو شده است که تمامی تولیدات و محصولات خودش را به صورت نمایشگر های بلند و فول ویو تولید می کند که در بازار موجود است.
البته بهتر است بدانید تمامی خریداران و کاربران نوکیا ٨.١ از این سری گوشی های نوکیا رضایت کامل را ببرید و همچنین اعتقاد دارند که جزو نمایشگر های بسیار خوب و فول اسکرین است.
همانطور که برای تان از مزیت‌های بدنه‌های شیشه‌ای بیان کردیم در این قسمت قصد داریم معایب استفاده از بدنه های شیشه ای را برایتان بیان کنیم که گفتنی است ، استفاده از شیشه وزن دستگاه ها را بالاتر می‌برد و شما سخت تر می توانید آن را در دستان خود بگیرید. مورد دیگری که برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد این است که بدنه سبب می شود تا لکه های اثر انگشت شما آنها به راحتی بماند که برای جلوگیری از این عیب می توانید به راحتی از قاب های بسیار شیک استفاده کنید.
افتادن لکه های اثر انگشتی بدنه های شیشه ای مورد دیگری که اهمیت بسیار بالایی دارد تا شما بتوانید از آنها استفاده کنید این است که قدرت و استحکام بدنه های شیشه ای بسیار کمتر می باشد و باید مراقبت های بسیار بالاتری برای گوشی های موبایل خود داشته باشیم.
اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری نیز موارد دیگری را برایتان بیان کنیم با کمی دقت می توانید پشت گوشی های خود را ببینید و متوجه دکمه اثر انگشت در زیر دوربین شوید.
این مدل طراحی ؛ طراحی گوشی های شیک و لوکس میباشد که این سری از گوشی های نوکیا و بقیه برندها استفاده بالایی از این طراحی دارند
احتمالاً شما هم جزو افرادی میباشید که دوربین برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی گوشی هایی که قصد خرید آنها را دارید چه ارزان و چه گران قیمت اولین چیزی که تصور می‌کنید دوربین آن می باشد به همین دلیل ما در این قسمت قصد داریم تا برای تان از دوربین گوشی نوکیا ۸.١ مواردی را بیان کنیم
شما به راحتی می توانید در رابطه با دوربین عکسبرداری این سری از گوشی های نوکیا خیالتان راحت باشد
با توجه به پیکسل بالا این دوربین ؛ دوربین های پشت و اصلی این سری از گوشی ها دارد خیال بسیاری از خریداران و کاربران راحت می باشد
اما نکته‌ای که شاید برای شما نیز سوال باشد این است که کمپانی نوکیا نیز از اهمیت دوربین های سلفی غافل نشده است و همچنان این برند بر روی دوربین های سلفی تمرکز دارد تا بتوانند بهترین خود را ارائه دهد
بنابراین این سری از گوشی های موبایل می توانند گزینه ای بسیار مناسب و خوبی برای افراد باشند که به دنبال گوشی های با صرفه و با کیفیت میگردند.
موضوعی که باعث شده است تمام جهان گوشی نوکیا را به آن بشناسد و معروف باشد سرعت بسیار بالایی است که دارند
این کمپانی روز به روز سعی دارد تا به عملکرد خود سرعت ببخشد و شما با این سری از گوشی ها و محصولات کمپانی نوکیا اگر روبرو شوید خواهید فهمید هیچ وقت قفل نخواهند کرد و تمامی کاربران را از این مورد، مورد رضایت قرار می‌دهد.
همانطور که همه ی جهانیان میدانند گوشی های نوکیا با قیمت نسبتاً پایین به فروش می رسد و شما می توانید با پرداخت مبلغ کمی قابلیت های بسیار بالایی از گوشی های موبایل خود کسب کنید.

 گوشی موبایل نوکیا ٨.١
یکی از این مواردی که می‌توانید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید خرید از طریق سایت های اینترنتی میباشد که شما میتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید که در ادامه برای تان در این رابطه بیشتر توضیح خواهیم داد
با پیشرفت تکنولوژی افراد بسیار زیادی رو به خرید اینترنتی آوردند تا بتوانند به راحتی خرید و سفارش خود را انجام دهد بدون آن که خستگی و ضرر مالی ای را برای آنها داشته باشد
علاوه بر راحت بودن خرید اینترنتی گوشی های موبایل شما می توانید خرید خود را با قیمت های بسیار با صرفه و پایین انجام دهیذ
به این صورت که وارد سایت می شوید ، گوشی مورد نظر خودتان را جستجو می کنید و ببینید در سایت وجود دارد یا خیر
اگر گوشی موبایل شما در سایت موجود بود به راحتی با یک کلیک می توانید سفارش خود را انجام دهید و در کمترین فرصت برایتان ارسال شود
اگر خودتان مقایسه کنید خواهید فهمید که قیمت محصولات در سایت های فروشگاهی اینترنتی بسیار پایین‌تر از قیمت محصولات در بازارهای ایران می باشد
البته می‌توان گفت این تفاوت بین قیمت ها کاملاً طبیعی است و بسیاری از این تفاوت ها را به جان می خرند تا بتوانند خرید خودشان را به صورت حضوری انجام دهد
سایت های اینترنتی به دلیل فروش بالا و محصولات بالایی که دارند قیمت محصولات پایین تر از بازارهای حضوری می‌گذارد .
گوشی موبایل نوکیا ٨.١ دارای اسپیکرهای بسیار قوی و با کیفیت می‌باشد و صدای با کیفیتی دارند که همین موضوع سبب شده است تا خرید و فروش های بسیار گسترده و خوبی را در سطح جهان تجربه کنند.
یکی از مواردی که توانسته معروفیت اسپیکر آن ها را بیشتر کند این است که به صورت کاملاً خودکار اسپیکر این سری از گوشی های نوکیا دارای لغو کننده نویز صدا میباشد که این لغو کننده به صورت میکروفون های اختصاصی انجام می شود و همین موضوع توانست بمب معروفیت بسیار بالایی در ایران ایجاد کند.
اما موضوعی که برای بسیاری از افراد و خریداران عجیب بود این بود که کمپانی نوکیا همچنان به تولید جک ٣.۵ میلیمتری می‌پردازد و در حالی که تمامی گوشی های لوکس این روزها در بازار این جک را حذف می‌کنند و حذف این جک سبب می‌شود تا به لوکس بودن آن گوشی کمک بسیار بالایی انجام شود
هرچند که حذف نشدن این جک توانست برای بسیاری از خریداران و کاربران خبر بسیار خوب و خوشحال کننده باشد
چون یکی از مواردی که نسل جوان بسیار زیاد آن را استفاده می کنند و تجربه دارند این است که در حالی که گوشی انها به شارژ است آهنگ گوش می‌دهند و از گوشی خود استفاده می کنند و نبود این جک ها سبب می شود تا کاربران دیگر نتواند این موضوع را تجربه کنند چون دارای یک جایگاه می باشد.
در کل گوشی موبایل نوکیا ٨.١ دارای مزیت های بسیار بالا و خوبی میباشد که کاربران بسیار زیادی را همراه خود کرده است تا بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند .

منبع : gsmarena