نوکیا 3.1 پلاس..
بررسی خصوصیات گوشی نوکیا 3.1 پلاس

گوشی نوکیا 3.1 پلاس در سال ۲۰۱۹ معرفی و رونمایی شد که در مدت کمی توانست محبوبیت فوق العاده بسیار زیادی در بین خریداران ایجاد کند .
این گوشی ها از زمان رونمایی تا به امروز تحت نظر بسیاری از افراد قرار گرفته است و نقد و بررسی بسیار زیادی بر روی این سری از گوشی های نوکیا انجام شد که ما نیز در این قسمت قصد داریم برای شما از مزیت ها و معایب این گوشی ها بیان کنیم.
گوشی نوکیا 3.1 پلاس دارای صفحه نمایش های بزرگ هستند که برای برخی از خریداران اهمیت بالایی دارد چون معمولا گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ تر  لوکس تر نشان داده می شوند.
اگر بخواهیم کیفیت این گوشی را برایتان بیان کنیم بهتر است بدانید که کیفیت نمایشگر ۵ اینچی و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی را دارد و می تواند یکی از بهترین و با صرفه ترین انتخاب های شما در بین گوشی‌های میان رده باشد.
چون اگر قصد دارید گوشی های میان رده خریداری کنید که با قیمت مناسبی بتوانید از تمامی مزیت های گوشی های امروزی بهره مند شوید اولین پیشنهاد ما به شما گوشی موبایل نوکیا 3.1 پلاس است.
نکته ای که ممکن است در نگاه اول برخی از افراد را دلسرد کند این است که گوشی‌های این سری از نوکیا با مدل قبلی آن ها تفاوت های بسیار زیادی ندارد.
اما این تفکر اشتباه است چون شرکت نوکیا برای تولید این سری از گوشی های موبایل در نظر داشته تا بتواند معایب سری قبلی خود را برطرف کند .
درست است که تغییرات عمده‌ای نداشته اما با یک پردازنده سریعتر و کیفیت فوق العاده بهتری این سری از گوشی ها را به بازار عرضه کرده است.
در ابتدای متن بهتر است برای شما بیان کنیم که اگر به دنبال گوشی های مقرون به صرفه هستید که بتواند تمام نیازهای شما را در حد معمول برطرف کند این گوشی ها می تواند گوشی های فوق العاده مناسب برای شما باشد.
اما اگر انتظار گوشی های فوق العاده با کیفیت و دارای مزیت‌های بسیار زیادی هستید صد در صد این گوشی برای شما مناسب نمی باشد چون دارای قیمت مناسب و با صرفه است و در صورتی که این گوشی به درد شما می‌خورد که تمایل به صرف هزینه بیشتر نباشید و اگر تمایل دارید که هزینه‌های بیشتری را متقبل شوید ما گزینه های دیگری نیز می توانید در اختیار شما قرار دهیم.

گوشی نوکیا 3.1 پلاس
چون این سری از گوشی های نوکیا را با توجه به تمامی مزیت هایی که دارند اما تمام مزایای سیستم عامل اندروید وان را بهره‌مند نیستند که این موضوع می تواند برای کاربران اهمیت فوق العاده بالایی داشته باشد.
موضوعی که برای خریداران گوشی های میان رده نوکیا ۳.١ پلاس از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد و متعجب کرده است این است که نسبت به میان رده بودنشان عملکرد بسیار خوبی دارد .
این جمله به این معناست که شما با استفاده از این سری از گوشی های نوکیا هرگز نخواهید دید که گوشی را قفل کند و یا عملکرد ظریف و کندی داشته باشد که به اضافه از عملکرد خوب این سری از گوشی های موبایل همچنین کیفیت تماس عالی دارد و می‌توان گفت عمده خرید افراد برای انتخاب این سری از گوشی های نوکیا کیفیت تماس بالا می باشد.
به شما نشان می دهد که اگر به دنبال گوشی های کاری با قیمت مناسب هستید که صرفاً با آن تماس بگیرید و از بقیه مزیت‌های آنها نیز بهره مند شوید گوشی های این سریال رو که می تواند بهترین و باصرفه ترین مورد برای شما باشد.
اما جدا از کیفیت تماس نکته دیگری که می تواند در گوشی های کاری  شما اهمیت بسیار بالایی داشته باشد عمر باتری است که سبب می شود تا شما بتوانید بیشتر از این گوشی استفاده کنید .
در حالی که آن را به شارژ نمی زنید و ماندگاری باتری می تواند شرایط بسیار خوبی برای خرید این سری از گوشی های موبایل باشد.
شرکت و کمپانی نوکیا تصمیم داشته تا برای این سری از گوشی های موبایل خود از باتری های فوق العاده با کیفیت مد نظر داشته باشد تا خریداران بتوانند با خیال راحت این سری از گوشی های نوکیا را خریداری کند که اگر بخواهیم عدد باتری را بیان کنیم بهتر است بدانید که باتری ۲۹۹۰ میلی آمپر ساعتی می تواند یکی از با کیفیت ترین و قدرتمندترین باتری های موجود باشد.
یعنی اینکه به راحتی می توانید از این گوشی های موبایل یک روز کامل و یا حتی دو روز بدون اینکه به شارژ بزنید استفاده کنید و قدرت باتری بسیار بالایی دارد که حتی اگر تمام این نکات را رعایت کنید و مراقب باتری این سری از گوشی ها باشید می توانید طول عمر بیشتری را برای باتری ها در نظر بگیرید.
اما این قدرت باتری در حالی است که ممکن است برای برخی از اطراف موضوع مهم می‌باشد چون هنگام شارژ کردن  گوشی شما گرم می شود و در دنیای امروزی برای بسیاری از افراد این موضوع خبر خوبی نمی باشد چون بسیاری از گوشی‌های تولیدی در این سالها بر روی این مورد کاربرد بسیار زیادی انجام دادند که زمانی که شما گوش شما تو شارژ است گرم نشوند و کمپانی های زیادی این مشکل را حل کرده اند.
همانطور  که بیان کردیم این سری از گوشی های نوکیا به درد گوشی های کاری می خورد این در حالی است که بهتر است بدانید که  گوشی نوکیا 3.1 پلاس عملکرد دوربین های خوبی ندارد و اگر دنبال گوشی هایی هستید که با دوربین های با کیفیت از آن ها استفاده کنید این سری از گوشی ها پیشنهاد نمی شود و می تواند برای شما مزیت های دیگری داشته باشد.
بهتر است برای شما بیان کنیم که شرکت نوکیا همیشه به طراحی های پر زرق و برق پرداخته و طراحی و صفحه نمایش گوشی برای که شرکت نوکیا اهمیت بسیار بالایی دارد .
اما متاسفانه چیزی که توانسته خریداران را در خرید این سری از گوشی ها دو دل کند این است که نوکیا 3.1 پلاس این روند را تجربه نکرده.
زمانی که به پشت این گوشی ها نگاه می کنید به دوربین های دو دوربین می خوره سنسور اثر انگشت قسمت بالای پنل توانسته این گوشی‌ها را خوش دست نگه دارد که این موضوع می‌تواند از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد.
این سری از گوشی های پرچمدار این روزها دارای دو دوربین پشت هستند و این دو دوربین بودن گوشی های نوکیا می‌تواند حس گران بودن و حس لوکس بودن را به خریداران القا کند که در پشت گوشی ها می توانید مشاهده کنید.

گوشی نوکیا 3.1 پلاس
همچنین سنسور اثر انگشت در حدی است که حتی کسانی که دستان کوچکی نیز دارند برای دسترسی به آن قابل دستیابی باشند و به راحتی بتوانند قفل گوشی خود را باز کند که این موضوع برای بسیاری از افراد اهمیت دارد .
سنسور اثر انگشت و دوربینی که در پشت این سری از گوشی های نوکیا می بینید همچنین موضوع دیگری که به چشم می‌خورد  اسپیکر گوشی های نوکیا می باشد.
که می توانید به راحتی در پشت گوشی مشاهده کنید.
این اسپیکرها هنگام پخش فایل های چند رسانه ای فعال می‌شود که برای کیفیت قابل ملاحظه و خوبی هستند و صدای معقول و مناسبی را در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.
با توجه به حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری که در این روزها از تمام گوشی ها حذف شده است اما همچنان  گوشی نوکیا 3.1  دارند و شما میتوانید به راحتی این جک را در بالای گوشی های موبایل خود ببینید.
کمی باید در آن دقت کنید این است که دکمه افزایش صدا کمی کوچک است که ممکن است به طور تصادفی و اتفاقی این دو دکمه را با هم دیگه اشتباه بگیرید اما سعی کنید با دقت این دکمه را پیدا کنید تا اشتباه نشود و ممکن است برای برخی از افراد اهمیت داشته باشد.
موضوعی که می تواند برای برخی مهم باشد و بسیاری از خریداران را در سفارش این سری از گوشی ها دو دل کرده است این است که تشخیص رنگ گوشی های نوکیا برای این سری از تولیدشان دارای محدوده رنگی هستند .
همچنین  نمایشگر آن‌ها در هنگام نور خورشید کمی زاویه دید ضعیفی دارد که باید در این موضوع نیز مراعات کنید.
در رابطه با عملکرد می‌توانیم مزیت های فوق العاده زیادی برای این سری از گوشی ها برایتان بیان کنید چون نسبت به قیمتی که دارند برنامه ها به سرعت باز می شوند و عملکرد بسیار خوبی دارد .
برای همین موضوع شما می توانید با استفاده از بسیاری از بازی‌ها عملکرد این گوشی را مشاهده کنید.
اگر بازی کردن با موبایل برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد ما به شما این گوشی هست .
چون زمان بارگذاری کمی دارد و به سرعت می توانید بازی خود را انجام دهید بدون اینکه لحظه قفل کند
اما نکته ای که درباره باتری گوشی ها وجود دارد این است که شما علاوه بر اینکه می‌تواند با استفاده از اینترنت روشن و وای فای همچنین بازی های سنگین انجام دهید و یک روز کامل  باتری شما را نگه دارد می توانید به هنگام تمام شدن شارژ گوشی خود از شارژرهای سریع استفاده کنید که گوشی شما به سرعت شارژ می‌شود و این موضوع توانسته مزیت‌های بسیار زیادی را بین خریداران ایجاد کند.
در کل گوشیهای موبایل نوکیا 3.1 پلاس دارای عملکرد خیلی خوب و با مزیت های بالایی هستند که کیفیت تماس عالی می تواند جز عمده ترین و اصلی ترین مزیت این سری از گوشی های موبایل باشد چون بسیاری از افراد به همین دلیل این گوشی‌ها را خریداری می‌کند چون راه کیفیت تماس بسیار بالایی هستند.
همچنین موضوعی که سبب شده تا خرید بالایی داشته باشند  کیفیت تماس بسیار بالا و عمر باتری نیز است که  در انتخاب گوشی های موبایل شما اهمیت بالایی دارند.

گوشی نوکیا 3.1 پلاس
و پیشهاد ما به شما این است که گوشی‌های خریداری کنید که باتری های پرقدرت و باکیفیت داشته باشد در این صورت به عنوان گوشی کاری می تواند بهترین نوع گوشی در بازار باشد.
اگر دوربین خوب برای شما در اولویت اصلی این سری از گوشی ها را به شما پیشنهاد نمی دهیم و اگر دوربین خود مورد نظرتان است  و همچنین تمایل دارید  هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنید می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید و یا حتی از طریق همین سایت با بقیه محصولات شرکت نوکیا آشنا شوید تا بتوانید انتخاب خود را انجام دهید چون در هر سری از تولیدی های شرکت نوکیا یک مزیت به چشم خواهد به افراد به دلیل همان مزیت آن گوشی را خریداری می‌کند.
اگر برای گوشی های نوکیا در این سری از ساخت خودشان یک جمله بیان کنیم می‌توانیم بیان کنیم یکی از بهترین و با کیفیت ترین موبایل های ارزان قیمت در بازار جهانی به چشم می‌خورد که این گوشی هوشمند دارای مزیت‌های بسیار منحصر به فردی هستند و عملکرد و فوق العاده بالایی برخوردارند که با توجه به قیمتی که دارند توانستند محبوبیت بالایی ایجاد کند و این موضوع به این معناست که شما می توانید با هزینه کم گوشی هایی با عملکرد خیلی خوب و مزیت‌های بالای خریداری کنید که این موضوع در این روزها کمتر به چشم می‌خورد.
اما شاید بسیاری از افراد برای دوربین این سری از گوشی ها نگران فیلم برداری نیز باشند که بهتر است بدانید با فیلمبرداری این سری از گوشی های نوکیا می توانید فیلم های فول اچ دی بگیرید که این موضوع توانست خبر خوبی برای بسیاری از افراد باشد و همچنین برای تان بهتر است بیان کنیم که سلفی گرفتن با این گوشی ها نیز می تواند حس خوبی را به شما القا کند.
طراحی این سری از گوشی های موبایل توسط کمپانی نوکیا و همچنین محبوبیت بالای آنها که خود کمپانی نوکیا  فکر نمی کرد که بتواند این چنین فروش بالایی داشته باشد توانست  زنگ خطری برای کمپانی های دیگر مانند سامسونگ که کمپانی نوکیا باز پا گرفته و قدرتمند شده و می‌تواند رقیب بسیار خوبی در روزهای آینده برای سری بازار های موبایل باشد.
منبع : GSMARENA