گوشی موبایل نوکیا 6/1 پلاس
بررسی خصوصیات گوشی موبایل نوکیا 6/1 پلاس

گوشی موبایل نوکیا 6/1 پلاس رو در این متن برای تمامی کاربران این مدل از گوشی های نوکیا بیان خواهیم کرد تا بتوانید تصمیم اگاهانه تر و بهتری در راستای خرید انها داشته باشید .
یکی از مواردی که در این گوشی ها اهمیت دارد این است که انها جز گوشی های تمام صفحه ی نوکیا هستند و از این به بعد کمپانی نوکیا قصد دارد تا تمامی گوشی هایی که به بازار عرضه میکند را تمام صفحه تولید کند .
اما گوشی های نوکیا 6/1 پلاس اولین گوشی تمام صفحه بین تمامی گوشی های شرکت نوکیا است .
در رابطه با حافظه ی این گوشی ها نیز باید بیان کنیم که در این قسمت قصد داریم تا نسخه 64 گیگا بایتی انها را برای شما بررسی کنیم چون این نسخه تنها نسخه ای از گوشی های این سری نوکیا است که وارد بازار ایران میشود و در اختیار کاربران قرار میگیرد .
نحوه ی ساخت و طراحی این مدل از گوشی های نوکیا بسیار جذاب و دوست داشتنی است که با نمایشگری 5.8 اینچی به بازار عرضه شده است و جز گوشی های خوش دست و راحت است چون دارای وزن 150 گرمی است و برای کسانی که به دنبال گوشی های سبک هستند پیشنهاد بسیار خوبی است .
همچنین کمپانی نوکیا برای این گوشی ها فناوری شارز سریع را در نظر گرفته است که قدرت بالایی هم دارند .
هنگام روشن شدن این گوشی ها خواهید دید که اندروید وان نمایش داده میشود و یکی از مهم ترین مزیت های اندورید وان این است که کاربران هیچ گونه نگرانی ای در راستای اپدیت های جدید ندارند و معمولا جز اندروید های محبوب بین خریداران است.
یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران واقع شد و برایشان جذابیت فوق العاده ای داشت این بود که شما میتوانید از طریق تنطیمات گوشی های نوکیا قسمت بلای گوشی را تغییر دهید .
همانطور که بیان کردیم این مدل از گوشی های نوکیا دارای صفحه نمایش های تمام صفحه هستند با به عبارتی ناچ که شما میتوانید در بعضی از موارد میتواند طراجی و سبک نوار وظیفه را تغییر دهید و با هر کدام که راحت تر بودید ان را انتخاب کنید .
این مزیت توانست خیلی از طرفداران را جذب خودش کند که شما بتوانید گوشی هایی با صفحه نمایش دلخواه داشته باشید .
همچنین زمانی که به بخش تنظیمات این گوشی ها مراجعه میکنید اگر به بخش بروزرسانی سر بزنید به محض وصل شدن به وای فای سیستم به طور خودکار گوشی شما را به روز رسانی میکند و این مورد کار سختی برای کاربران نمیتواند باشد .
حسگر های باز کردن قفل این مدل از گوشی های نوکیا پشت گوشی است که این مورد خبر خوبی برای خریداران و کاربران است چون سبب زیبا نشان دادن طراحی این گوشی ها خواهد شد .
که همچنین بهتر است بدایند سرعت بسیار خوب و عملکرد بالایی دارد که با یک اشاره باز میشود .
سرعت اینترنت موضوعی است که برای کاربران اهمیت بالایی دارد و سرعت پایین میتواند ناراضی های زیادی را به همراه خواهد داشت اما طبق ازمایشی که انجام شد از طریق تنظیمات این گوشی ها سرعت ایترنت بالا و رضایت بخشی دارند که برای این مورد هم میتواند خیالتان راحت باشد .
حالا میرسیم به بخش بررسی های دوربین که برای همه ی کاربران مخصوصا در این سال ها که گوشی های مختلف در این زمینه با یکدیگر رقابت دارند اهمیت دارد .
گوشی موبایل نوکیا 6/1 دارای دوربین های دوگانه هستند .

گوشی موبایل نوکیا 6/1 پلاس
گوشی موبایل نوکیا 6/1 پلاس

یکی از مواردی که ممکن است برایتان بسیار جالب باشد این است که دوربین گوشی های نوکیا 6.1 دارای قابلیتی هستند که شما میتوانید تصویری از خودتان به کمک دوربین سلفی را کنار تصویری از دوربین اصلی داشته باشید که به این معناست که دو عکس در کنار یکدیگر و به اندازه ی هم .
اما موضوع دیگری که وجود دارد حتی میتوانید عکس خود را به صورت کوچکتر بر روی تصویر اصلی داشته باشید که اگر بخواهیم ساده تر این موضوع را بیان کنیم بهتر است بدانید مانند تماس های تصویری که شما تصویری از خودتان در گوشه صفحه نمایش دارید و بر روی صفحه ی دوربین اصلی.
همچنین میتوانید در حین عکاسی و فیلم برداری میزان نوری که مد نظرتان است را به راحتی تغییر دهید و بسنجید که عکس شما با کدام نور زیبا تر و بهتر میشود .
اگر قصد فیلم برداری با قابلیت اسلوموشن را دارید در ابتدا میتوانید وارد قسمت فیلم برداری شوید و پس از انتخاب کردن گزینه ی حرکت اهسته فیلم های خود را بگیرید که این قابلیت محبوبیت بالایی بین کاربران ایجاد کرد که همه بتوانند از ان استفاده کنند که کیفیت بسیار خوب و مورد پسندی دارد .
در کل میتوان گفت این بار کمپانی نوکیا برای دوربین های سری جدید خود کیفیت بالایی قایل شده است و خیلی از کاربران از این موضوع رضایت داشتند .
که میتوانید با دوربین این مذل از گوشی های شرکت نوکیا عکس های با کیفیت و خوبی را بگیرید هرچند که کاربران در راستای کیفیت دوربین توقع زیادی از این گوشی ها نداشتند اما با این مدل شرکت نوکیا توانست بسیاری از کاربران را متعجب کند .
حال بهتر است به دلیل سلیقه ی جوانان در رابطه با بازی هایی که در این گوشی ها میتوانید استفاده کنید و نحوه ی عملکرد انها برای شما مطالبی را بیان کنیم .
به دلیل پردازنده های بالایی که این گوشی ها دارند شما میتوانید از بازی کردن با این گوشی ها لذت ببرید .
برای اجرا کردن بازی های مختلف با این گوشی ها دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد و به راحتی میتوانید انجام دهید به همین دلیل این سری از گوشی های نوکیا گوشی هایی مورد پسند جوانان واقع شده است .
از طرفی یکی از اصلی ترین مزیت های گوشی موبایل نوکیا 6/1 پلاس اگر بخواهیم بیان کنیم باید به قیمت انها اشاره کنیم که قیمیتی فوق العاده با صرفه و خوب دارد به این معنا که شما میتوانید با هزینه ای پایین و با صرفه گوشی هایی با قابلیت های بسیار مناسب و خوب خریداری کنید.
در کل میتوان جز گوشی های مقرون به صرفه انها را حساب کرد و این موضوع سبب شد تا کاربران زیادی را جذب خود کند و برای کسانی که بودجه های زیادی ندارند اما به دنبال گوشی هایی با قابلیت های معقول هستند بسیار پیشنهاد میشود .
همانطور که میدانید قسمت دیگری که اهیمت بالایی دارد بلندگو ی گوشی های موبایل است که میتواند در فروش انها اهمیت بالایی داشته باشد .
با توجه به اینکه این گوشی ها توسط این سایت تست شده است و تمامی ازمایش ها در انها انجام داده شده است دارای بلندگو های بسیار قوی و خوبی هستند که صدا های با کیفتی دارند که با کمی مقایسه میتوانید این تفاوت را متوجه شوید .
با توجه به مواردی که بیان کردیم حتما شما هم به این نتیجه رسیده اید که خرید این مدل از گوشی های نوکیا میتواند برای شما با صرفه باشد همچنین اگر از طریق فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید چون خرید اینترنتی میتواند حتی هزینه ها را برای شما کمتر هم کند .
چند سالی بود که خبری از گوشی های نسل جدید نوکیا نبود اما شرکت نوکیا تصمیم گرفت تا گوشی های جدیدی تولید کند و روانه ی بازار کند که در ابتدا کاربران بر این باور بودند کمپانی نوکیا نمیتواند در این زمینه موفق عمل کند و گوشی هایی با کیفیت تولید کند.
اما شرکت نوکیا بالاخره توانست گوشی هایی در سطح گوشی رقبای خود به بازار عرضه کند و این موضوع توانست محبوبیت بالایی ایجاد کند برای خریداران.
این مدل از گوشی های نوکیا تواسنت در مدت زمان کمی که از رونمایی خود یعنی در می سال 2018 گذشته بود تجارت بزرگی ایجاد کند و خرید و فروش گسترده ای توسط انها انجام شود که سبب شد تا فروش چند برابری داشته باشند .
این گوشی ها میتواند جز بهترین انتخاب های شما محسوب شود چون دارای قابلیت های بسیار زیادی است که مورد توجه بسیاری از افراد مخصوصا جوانان در این روز ها قرار گرفته است که میتوانید علاوه بر عکس های با کیفیت استفاده های دیگری داشته باشید .
منبع : gsmarena