گوشی سامسونگ Galaxy A20
بررسی جالب گوشی سامسونگ Galaxy A20

گوشی سامسونگ Galaxy A20 از زمانی که رونمایی شد توانست در مدت کم بین طرفداران و خریداران غوغای زیادی به پا کند و در بسیاری از فضا های مجازی حرف این گوشی خوش دست و با کیفیت باشد .
این مدل از گوشی ها جز گوشی های سری A سامسونگ است که از محبوبیت بالایی برخوردار است و دارای مزیت های بسیار زیادی میباشد .
در ابتدا بهتر است بدانید که اگر به دنبال گوشی هایی با قیمت های مناسب و کیفیت بالا هستید صد در صد پیشنهاد ما به شما این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ است چون این گوشی ها علاوه بر مزیت هایی که دارد دارای قیمت های فوق العاده مناسب و خوبی میباشد که میتوان گفت بسیاری از خریداران و کاربران به دنبال این گوشی ها هستند .
همچنین از طرفی اگر با مزیت ها و خصوصیات این گوشی ها اوکی بودید و رضایت کامل داشتید حتی میتوانید خرید خود را از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام دهید تا بتوانید خریدی با صرفه و خوب داشته باشید .
همچنین خرید های اینترنتی میتواند هزینه ها را تا حد زیادی برای شما کم کند و سبب شود تا خریدتان بسیار با صرفه باشد .
در ادامه بیشتر برایتان در رابطه با مزیت های خرید اینترنتی بیان خواهیم کرد .
چیزی که سب محبوبیت این گوشی ها شده است و از زمان رونمایی به انها معروف شده اند نمایشگر این گوشی ها است که دارای نمایشگر های 6 اینچی هستند و جدا از ان از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار هستند .|
همچنین از طراحی و زیبایی ظاهری بالایی برای نمایشگر های خود استفاده کرده است و این موضوع توانسته فروش انها را بیشتر کند چون از این بابت شک نداشته باشید که با دست گرفتن این گوشی ها حسی فوق العاده و خوب خواهید داشت و حس گوشی های گران قیمت و لوکس را به شما خواهد داد .
چون این سری از گوشی های سامسونگ دارای بریدگی هایی در بالای صفحه ی خود هستند که جایگاه دوربین های سلفی میباشد .
اگر دقت کرده باشید این بریدگی در سری های اخر گوشی های ایفون نیز وجود داشت که کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت برای گوشی های خود نیز از این بریدگی استفاده کند چون مورد پسند خریداران بسیار زیادی واقع شد .
یعنی میتوانیم بیان کنیم که نمایشگر این گوشی ها با گوشی های گران A50 .و A30 تفاوتی ندارد و به همان اندازه شیک و جذاب است اما با قیمت های پایین تر و مناسب تر از سری قبلی از گوشی های کره ای .

گوشی سامسونگ Galaxy A20
گوشی سامسونگ Galaxy A20

دوربین گوشی های موبایل میتواند برای هر کاربر و خریداران اهمیت بالایی داشته باشد که بداند گوشی هوشمند مد نظر خود دارای مزیت ها و خصوصیات بسیار خوبی است .
برای همین موضوع قصد داریم به دوربین این سری از گوشی های سامسونگ رسیدگی کنیم و انها را بیان کنیم .
در پشت گوشی های سامسونگ ای 20 دوربین دوگانه ای وجود دارد که از قابلیت عکاسی بالایی برخوردار است همچنین میتوان گفت که شما میتوانید عکس های فوق حرفه ای با این نوع از گوشی های موبایل بگیرید و حس خوبی در راستای انها داشته باشید .
ممکن است در گوشی هایی که دوربین های پشت با کیفیتی وجود دارد عده ای از خریداران در راستای کیفیت دوربین سلفی نگرانی هایی داشته باشند که باید بیان کنیم در رابطه بادوربین سلفی این گوشی ها نگرانی ای نداشته باشید چون به همان اندازه ای که دوربین های پشت این سری از گوشی های کمپانی سامسونگ کیفیت بالایی دارند همچنین دوربین های سلفی نیز از مزیت های بالایی برخوردارند .
با توجه به قیمت های پایینی که این مدل از گوشی دارند اما شما میتوانید به خوبی گوشی های گران قیمت با انها عکس برداری و فیلم برداری کنید .
این گوشی ها نسبت به گوشی های اصلی این سری کوچک تر هستند اما تقریبا با همان مزیت ها که یکی از مواردی که در انها تغییر کرده است این است که گوشی سامسونگ Galaxy A20 دارای صفحه های نمایشگر کوچک تری هستند که این موضوع سبب شده است تا باتری این گوشی ها نیز کوچک تر باشد اما نگران باتری نباشید چون با وجود کوچک تر شدن باز هم از قدرت بالایی برخوردارند و این موضوع به این گوشی ها کمک بسیار زیادی میکند که بتوانند باتری را تا حداقل یک روز نگه دارند و همچنین زود شارز شوند که این موضوع اهمیت بالایی در کیفیت گوشی دارد .
زمانی که این گوشی ها در مارس 2019 در روسیه عرضه شد و قیمت انها اعلام شد توانست خبر خوبی برای کاربران و طرفداران باشد چون قیمت گوشی های موبایل در روسیه بالا تر و بیشتر از کشور های اروپایی است و این موضوع خیال طرفداران گوشی های سری A سامسونگ را راحت کرد که در کشور خودشان این گوشی ها با قیمت های کمتری به فروش میرسد .
برای نمونه در کشور روسیه به قیمت 215 دلار به فروش میرسید و اما در کشور های دیگر با قیمت 200 دلار .
اما تفاوتی که سبب نگرانی برخی از خریداران شده است استفاده از بدنه ی پلاستیکی برای این مدل از گوشی های سامسونگ است که البته نسبت به قیمت انها نمیتوان انتظار زیادی داشت که مزیت های بیشتری داشته باشند .
برخی از خریداران از بدنه های پلاستیکی رضایتی ندارند و این موضوع توانست شایعه های زیادی در راستای این گوشی ها ایجاد کند .
این موضوع را همیشه بدانید که بهترین جنس برای بدنه ی گوشی های همراه میتواند شیشه ای باشد که گوشی های شرکت ایفون همگی از جنس شیشه ای هستند که البته قیمت های بسیار بالا تری نیز دارند .

گوشی سامسونگ Galaxy A20
گوشی سامسونگ Galaxy A20

اما اگر بخواهیم در رابطه با بدنه های پلاستیکی مزیت هایی را بیان کنیم باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که استفاده از بدنه های پلاستیکی سبب میشود تا گوشی های هوشمند شما انتن دهی های بهتری داشته باشد .
همچنین شاید این موضوع کاربران بسیار زیادی ندانند اما استفاده از بدنه های پلاستیکی به علاوه سبب میشود تا مقاومت زیادی داشته باشند و به همین راحتی خراب نشوند و شکسته نمیشوند که مورد بعدی میتوان به تنوع در رنگ بندی انها اشاره کرد که دست خریداران برای انتخاب باز است و به راحتی میتوانند هر رنگی که مد نظرشان است را انتخاب کنند .
شاید بریا جوانان و نوجوانانی که گوشی های همراه میخرند این موضوع اهمیت بالایی داشته باشد که گوشی هایی خریداری کنند که هنگام بازی کردن با انها لذت ببرند و اذیت نشوند و یا به عبارتی گوشی قفل نکند .
به همین دلیل میتوان گفت گوشی سامسونگ Galaxy A20 پیشنهاد خوبی برای شما است چون دارای پردازنده های خوبی هستند و کمپانی سامسونگ در این راستا کیفیت خوبی را به خرج داده است .
به راحتی و بدون اینکه نگران قفل کردن گوشی های خود هنگام بازی کردن باشید میتوانید از این مدل گوشی ها استفاده کنید و لذت ببرید .
نوبتی هم که باشد بهتر است کمی در رابطه با اسپیکر و کیفیت صدای این گوشی های هوشمند مطالبی را بیان کنیم که بدانید دارای حجم صدای بسیار خوبی هستند و این موضوع به این معناست که علاوه بر اینکه میتوانید در رابطه با دورین خیالتان راحت باشد همچنین در راستای صدا ها نیز میتوانید حس خوبی داشته باشید و از انها استفاده کنید .
برای همین موضوع در یک کلام میتوان گفت که این مدل از گوشی ها نسبت به قیمتی که دارند بسیار خوب و جوان پسند است .
اما همانطور که در بالا بیان کردیم شما میتوانید با استفاده از سفارش از طریق فروشگاه های اینترنتی این گوشی های هوشمند را با قیمت های پایین تر و بهتر خریداری کنید چون در فروشگاه های اینترنتی به دلیل فروش بالایی که وجود دارد و هزینه های اضافی که وجود ندارد محصولات با قیمت های کمتری ارایه داده میشوند .
همچنین شما با خرید اینترنتی میتوانید مصحول خود را بدون اینکه هزینه های اضافی ای کرده باشید درب منزل خود تحویل بگیریبد که در برخی از سایت ها تحویل رایگان نیز وجود دارد .
فقط موضوعی که وجود دارد این است که سعی کنید سایت های معتبری را برای خرید انتخاب کنید و سفارش خود را انجام دهید چون اهمیت بالایی دارد .
یکی دیگر از مزیت های این مدل از گوشی های سامسونگ این است که از رابط های کاربری بسیار خوبی استفاده شده است که این نوع جز جدید ترین رابط های کاربری محسوب میشود .
بهتر است در این قسمت توضیحی کمی در راستای رابط کاربری برایتان داشته باشیم چون شاید در این مرحله برایتان سوال باشد که معنی رابط کاربری چیست و به چه دردی میخورد .
معمولا رابطه کاربری در هر گوشی ای از اهمیت بالایی برخوردار است چون افراد میتوانند با استفاده از انها به سیستم وصل شوند و به راحتی با انها کار کنند پس کیفیت این موضوع هم اهمیت بالایی دارد .
همچنین مزیت های این گوشی ها ادامه دارد چون نمایشگر ها و صفحه های گوشی سامسونگ Galaxy A20 دارای امولد است که این مورد طرفداران زایادی دارد .
نمایشگر های امولد در بسیاری از گوشی های اندورید به کار رفته است و همیشه باز خورد و عملکرد بسیار خوبی داشته که توانسته خریداران بسیار بیشتری را جذب خود کند.
برای نمونه یکی از مزیت های نمایشگر های امولد این است که با سرعت هایی برابر با برابر فیلم برداری های گوشی های معمولی میتواند خاموش و روشن شود و همچنین کیفیت فوق العاده بالایی دارد که به تماشاگر حس فوق العاده خوبی برای تماشای فیلم و عکس میدهد .
حتی این سری از موارد کیفیت خود را در زیر نور خورشید نیز از دست نمیدهند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و کیفیت خود را از دست نمیدهد .
پس اگر گوشی هایی نیاز دارید که بتوانید با انها فیلم های با کیفیتی ببینید و دوست داشته باشید این مدل از گوشی های موبایل میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد .
نکته ی دیگری که وجود دارد این است که بهتر است حتما برای این سری از گوشی های موبایل قاب هایی در نظر بگیرید چون توانایی بالایی در گذاشتن رد انگشت های شما دارند و تمیزی گوشی با این مدل از دست میرود .
پس سعی کنید از همان روز اول قاب هایی برای گوشی های خود خریداری کنید تا بتوانید با خیال راحت از انها استفاده کنید .
یکی از مواردی که سبب شده است تا گوشی های سامسونگ گلکسی ای 20 با رقبای خود در بازار بسیار مقایسه میشود و فروش بسیار بالا تری نسبت به انها دارد صد در صد نمایشگر این گوشی ها است که دلیل اصلی و مهم محبوبیت انها محسوب میشود .
چون ین نمایشگر ها رنگ ها را بسیار زیبا و جذاب میکنند و سب میشود تا تا هر کاربری شیفته ی این موضوع و این موارد شود .
همچنین میتوان گفت که با همه ی زاویه دید ها میتوان این گوشی ها را با رنگ های با کیفیت و خوبی مشاهده کرد که تغییری در رنگ و کیفیت با تغییر دادن زاویه ی دید به وجود نمیاید .
سعی کنید در انتخاب گوشی های موبایل خود دقت زیادی داشته باشید چون میتواند اهمیت بالایی برایتان داشته باشد و اگر گوشی های با کیفیتی انتخاب کنید میتوانید از خرید خود رضایت داشته باشید .
میتوان مهم ترین و اصلی ترین مزیت این گوشی ها را همان قیمت مناسب انها بیان کرد که شما میتوانید گوشی هایی با قیمت های فوق العاده مناسب اما با کیفیت بالا خریداری کنید که بتوانید مااند گوشی های پرچم دار از انها استفاده کنید .
این نوع از گوشی ها را میتوان جز بهترین های اندورید محسوب کرد که جز گوشی های میان رده ی فوق العاده با کیفیت هستند البته نسبت به قیمت انها .
اگر سوالی در رابطه با این گوشی ها دارید میتوانید به راحتی از طریق همین سایت با مشاوران ما در تماس باشید تا بتوانند شما را در خرید بهتر و اگاهانه تر کمک کنند .
نکته ی اخری که وجود دارد این است که ایکون های این سری از گوشی های سامسونگ کمی تغییر کرده است و کمی گرد تر شده است که طبق اخرین امار خریداران و کاربران با این مذل از طراحی رضایت بیشتر و بهتری داشتند و تواستنه امار بیشتری نسبت به طراحی ایکون های نسل قبلی کسب کند .
که حتی قابلیت دیگری که وجود دارد این است که میتوانید بسیاری از موارد را خودتان تغییر دهید و به دلخواه خودتان قرار دهید که این موضوع هم میتواند قابلیت مورد پسندی باشد .
منبع : phonearena