گوشی هواوی honor ۱۰ لایت
بررسی تخصصی گوشی هواوی honor ۱۰ لایت

گوشی هواوی honor ۱۰ لایت در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ بازار شد و توانست در مدت زمان کمی فروش بسیار خوب و قابل توجهی داشته باشد.
دلیل خرید و فروش بالا توسط کاربران و خریداران شرکت هواوی به دلیل مزیت هایی میباشد که در کنار قیمت مقرون به صرفه که دارند در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
سعی کنید مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید تمامی این موارد را به طور کامل درک کنید.
این سری از گوشی های هواوی جزو آن دسته از تلفن های هوشمند می باشد که دارای مزیت های فوق العاده اما در عین حال قیمت های مقرون به صرفه هستند که این موضوع برای بسیاری از خریداران عجیب و غریب به نظر می رسید.
در ابتدا بهتر است از طراحی صفحه نمایش این گوشی ها برایتان مطالبی را بیان کنیم چون دارای طراحی بسیار شیک و لوکسی هستند که میان رده بودنشان به چشم نمی‌آید.
این طراحی و جذاب و شیک بالاتر از انتظار این بود که کاربران از کمپانی آنر داشتند چون نسبت به قیمتی که ارائه میدهند گوشی های بسیار شیک و پر طرفدار ای هستند.
این طراحی به حد زیبا می باشد که با گوشی های پرچمدار و گران قیمت در حال رقابت است و این موضوع را به تمامی کاربران و خریداران القا می‌کند که می‌توانند گوشی های موبایلی با تمامی امکانات اما با قیمت پایین تر خریداری کنند.

 

 

گوشی هواوی honor ۱۰ لایت

 

موضوع مشترک و یکسانی که برای تمامی گوشی هایی با قیمت پایین وجود دارد بدنه های پلاستیکی آنها می باشد اما فرقی که کمپانی آنر برای گوشی هواوی honor ١٠ لایت نسبت به بقیه هم رده های خودش ایجاد کرده است استفاده از پلاستیک های براق می باشد که زیبایی و شیک بودن خاصی را به گوشی می‌دهند و پلاستیک بودن آن مشخص نیست.
اما به هر حال باز هم این موضوع را نمی شود فراموش کرد که فرق بین بدنه های پلاستیکی با بدنه های شیشه ای بسیار چشمگیر است به این صورت که استفاده از بدنه های پلاستیکی بر روی این گوشی ها سبب شده است تا اثر انگشت به راحتی بر روی آنها بماند و باید مراقبت بسیار بیشتری نسبت به گوشی های خودتان داشته باشید.
اما این نکته را میتوانید به راحتی با استفاده از گارد هایی حل کنید و برایتان اهمیت خاصی نداشته باشد چون به هر حال استفاده از بدنه های پلاستیکی امکان خط و خش انداختن به روی گوشی‌ها را بیشتر می‌کند.
این سری از گوشی های هواوی در رنگ های سفید مشکی آبی به قرمز تولید و روانه بازار شده است که از دید کاربران دارای تنوع رنگی خوبی می باشد و دست خریداران را برای انتخاب بازتر گذاشته است.
اما توجه بسیار زیادی بر روی این مورد داشته باشید که ممکن است رنگ مشکی آن‌ها خط و خش بیشتری به خودش بگیرد.

 

گوشی هواوی honor ۱۰ لایت

سنسور اثر انگشت نیز در جایگاه بسیار خاص و خوبی در پشت این سری از گوشی ها قرار دارد که امکان دسترسی به آن بسیار آسان می باشد و عملکرد سریع و قابل قبولی دارند.
چون ممکن است گوشی هایی که سنسور اثر انگشت آنها در پشت این گوشی ها قرار دارد کمی سخت تر باشند اما کمپانی آن را به این موضوع دقت بسیار زیادی داشته تا کاربران بتوانند به راحتی قفل گوشی های خود را باز کنند.
این گوشی نیز دارای دو درگاه برای سیم کارت می باشد اما موضوعی که وجود دارد این است که درگاه سیم کارت با درگاه کارت حافظه جدا نمی باشد و اگر شما قصد داشته باشید تا حافظه خود را افزایش دهید باید از یکی از درگاه‌های سیم کارت استفاده کنید که در این صورت امکان استفاده همزمان از دو سیم‌کارت برای شما وجود ندارد البته به این موضوع دقت بسیار زیادی داشته باشید که این ویژگی در بین بسیاری از گوشی های پرچمدار مشترک می باشد.
در رابطه با حافظه نیز بهتر از خیالتان از بابت ۵۱۲ گیگابایت حافظه راحت باشد.
برای خیلی از خریداران و کاربران سبک بودن گوشی اهمیت بسیار بالایی دارد که بتوانند به راحتی با یک دست از آنها استفاده کنند که بهتر است بدانید گوشی هواوی honor ١٠ لایت جزء همین گوشه ها است که با وزن ۱۶۲ گرمی خودش را جزء دسته گوشی های سبک و گذشته است.
همچنین مزیت فوق‌العاده خوبی که دارند این است که اطراف آنها از اثر کروم استفاده شده و شما به محض اینکه گوشی را به دست خود می گیرید گوشی داخل دست شما لغزندگی ندارد و امکان افتادن از دست شما را بسیار پایین می آورد.
غیر از سنسور اثر انگشت در پشت این سری از گوشی های کمپانی هانر دو دوربین نیز وجود دارد که در ادامه به صورت تخصصی برایتان از مزیت ها و معایب این دوربین ها مطالبی را بیان خواهیم کرد.
همچنین بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که این سری از گوشی های هواوی همچنان دارای جک هدفون می باشند و این موضوع می‌تواند نگرانی بسیاری از افراد را کم کند.

 

گوشی هواوی honor ۱۰ لایت

نکته دیگری که در رابطه با صفحه نمایش آنها وجود دارد این است که شما در هنگامی که زیر نور خورشید هستید این موضوع مشکلی برایتان پیش نمی آید و دارای کیفیت بالایی هست که می توانید به راحتی در هر نور و در هر جای از آنها استفاده کنید و محتوا و متن ها به حالت واضح نشان داده می شود.
حتی با توجه به قیمت پایینی که دارند کیفیت بالای دوربین ها نیز از نظر کاربران و کارشناسان بسیار عجیب به نظر می رسید چون عکس‌برداری و فیلم‌برداری با این سری از گوشی های آنر می تواند حس خیلی خوب را به خریدار القا کند و آن را نسبت به خریدی که انجام داده است و رضایت بخش تر کند.
همچنین شاید برایتان جالب باشد که بدانید لرزیدن دست شما هنگام عکس برداری تا حدی از بین می‌رود و عکس هایی که گرفتی به حالت خودکار تمامی عیب و نقص ها از آن گرفته می شود البته این موضوع را باید بدانید که این قابلیت در حد عالی تعبیه نشده است اما باز هم می تواند رضایت بخش باشد.
و اما در این قسمت بهتر است از مزیت‌های دوربین سلفی برای تا مواردی را بیان کنیم که به صورت خودکار دارای حالت بیوتی میباشد و تمامی عیوب و نقص‌های صورت شما را از بین می‌برد اما شاید کاربرانی باشند که از این حالت بیوتی رضایت نداشته باشد و ترجیح دهند عکسهای بگیرند تا تمامی جزئیات در آن مشخص باشد که شما می توانید به راحتی با استفاده از تنظیمات این قابلیت را غیر فعال کرده و عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بگیرید.
اما عیبی که این دوربین ها دارند این است که ممکن است در مواقعی که نور بسیار کم است و نور کافی وجود ندارد عکس های با کیفیتی نگیرد که البته این موضوع را می توانید با توجه به قیمتی که دارند برای خودتان حل کنید.
با توجه به این موضوع که علاوه بر طراحی و زیبایی و همچنین پردازنده و دوربین های عکاسی و فیلمبرداری باتری تلفن‌های هوشمند نیز از اهمیت بسیار بالایی واقع می شوند و برای کاربران بسیار مهم می باشد باید برایتان بیان کنیم که گوشی هواوی honor ١٠ لایت نسبت به قیمتی که دارند و با توجه به نظرسنجی که نسبت به رقیبان و هم رده های خودش انجام شده می‌توان گفت از باتری های با کیفیت نیز برخوردار هستند که شما می توانید یک روز کامل از آن استفاده کنید و کاهش شارژ بسیار کمی دارد که این موضوع جزو یکی دیگر از مزیت های این سری از گوشی های هواوی مشخص می‌شود.
بهتر است بدانیم که در کل این سری از گوشی های هواوی دارای مزیت های فوق‌العاده بالایی نسبت به قیمتش هم می باشد و این گوشی‌ها به درد کسانی می خورد که خواهان خرید گوشی های مقرون به صرفه و با قابلیت های بالا می باشند است که ما بدون شک این سری از گوشی های کمپانی آن را به آنها پیشنهاد می کنیم چون نسبت به میان رده های خودشان جز بهترین ها هستند.