گوشی موبایل  Desire 828 
بررسی تخصصی و کامل گوشی موبایل  Desire 828 

گوشی موبایل  Desire 828  توسط  کمپانی HTC به شکل فوق العاده  کلاسیک و شیک ساخته شده است.
این سری از گوشی های اج تی سی از اندروید 5.1 پشتیبانی می کنند  و همچنین جز گوشی های دو سیم کارته می باشند که میتوان به صورت همزمان از انها استفاده کرد که البته ناگفته نماند این سیم کارت ها نانو هستند.
ابعاد  این گوشی های پر طرفدار با عرض – 78.9 میلی متر و  ارتفاع – 157.7 میلی متر ، ضخامت – 7.9 میلی متر ساخته شده اند اما موضوعی که اهمیت بالایی دارد وزن گوشی های همراه است چون برای بسیاری از خریداران و کاربران اهمیت بالایی دارد .
گوشی موبایل  Desire 828 دارای وزن – 148 گرم است که جز گوشی های سبک وزن شناخته می شوند و به همین دلیل توانستند محبوبیت بالایی بین خریداران ایجاد کنند چون بسیاری از افراد در این روز های بازار به دنبال گوشی های سبک هستند .
قطر صفحه نمایش انها 5.5 اینچ می باشد که می توان گفت نسبت به قیمیتی که دارند اندازه ی قابل قبولی است که به علاوه با حداکثر وضوح صفحه نمایش طراحی شده اند.
از همه مهم تر صفحه نمایش دستگاه محافظت شده در برابر ضد شیشه است که با این اوصاف خیال خریداران می تواند از بابت بسیاری از موارد راحت باشد و همجنین عملکرد چرخش اتوماتیک دارد که در ادامه با این مزیت بیشتر اشنا خواهید شد .
همانطور که می دانید یکی از موارد مهم در هنگام خرید گوشی های موبایل کیفیت دوربین می باشد که هر خریداری در هنگام خرید در باره ی کیفیت دوربین تلفن همراه سوال هایی دارد که بهتر است بدانید گوشی موبایل  Desire 828 به یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و حداکثر دیافراگم F / 2 مجهز شده است که می توان گفت این موارد دور از انتظار بسیاری از خریداران بود .
دوربین به شما امکان می دهد فیلمبرداری را با حداکثر رزولوشن 1920×1080 پیکسل ضبط کنید و همچنین علاوه بر دوربین اصلی ، این گوشی می تواند از دوربین جلو 4 مگاپیکسلی نیز برخوردار باشد که می توانید فیلم ها و عکس های سلفی را با انها امتحان کنید .
بعد از دوربین موضوع دیگری که اهمیت بالایی در هر خریدی دارد باتری می باشد که در این قسمت قصد داریم کمی در رابطه با باتری این گوشی ها برایتان مطالبی بیان کنیم .
ظرفیت باتری این سری از گوشی های کمپانی اچ تی سی 2800 میلی آمپر ساعت است و از همه مهم تر این گوشی عملکرد شارژ سریع دارد به این صورت که شما می توانید در مدت زمان کمی باتری گوشی های خود را پر کنید.

 

گوشی موبایل  Desire 828 


اما گوشی موبایل  Desire 828 دارای قابلیت های دیگری می باشد که به صورت موردی به این عوامل تقسیم بندی می شود از جمله :
این تلفن همچنین به سنسورهای روشنایی ، نزدیک شدن و قطب نما مجهز شده است که این عملکرد ها را خود کمپانی اچ تی سی به صورت اضاقه بر روی گوشی های همراه خود قرار داده است .
این گوشی ها از زمانی که روانه ی بازار شدند توانستند در مدت زمان کمی محبوبیت بالایی بین خریداران پیدا کنند اما شاید یکی از نکات منفی ای که این سری از گوشی های موبایل دارند این است که گوشی موبایل بزرگ است و برای کار با آن باید از هر دو دست استفاده کرد.
طراحی هوشمندانه آنها شبیه به دستگاه های قبلی HTC می باشد اما باز هم همچنان محبوبیت خود را بین طرفداران حفظ کرده است در حالی که در لبه سمت راست دکمه های صدای صدا و دکمه های قدرت جای گذاری شده اند و هچنین در سمت چپ دو شکاف کارت نانو سیم کارت و یک شکاف کارت میکرو اس دی قرار دارد که توسط یک صفحه فلزی محافظ خاص پوشانده شده است.
در رابطه با رنگ انها بهتر است بدانید که رنگ سفید این سری از گوشی های کمپانی اچ تی سی توانسته فروش بسیار بالاتری داشته باشد .
همچنین این دستگاه از پشتیبانی LTE به همراه سایر گزینه های اتصال استاندارد دیگر از جمله 4G ، Wi-Fi 802.11 a / b / g / n ، بلوتوث 4.0 ، GPS و درگاه microUSB 2.0 برخوردار است.
این تلفن هوشمند همچنین دارای رادیو FM داخلی است. این دستگاه با استفاده از باتری Li-Ion 2،800 میلی آمپر ساعتی از زمان مکالمه تا 16 ساعت پشتیبانی می کند.
به علاوه شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گوشی با این مزیت ها با قیمت فوق العاده مناسبی به فروش می رسد و همچنین اگر قصد دارید این خرید را برای خودتان راحت تر کنید پیشنهاد ما به شما خرید از طریق همین سایت می باشد .
چون سایتی که در اختیار شما قرار دارد این سری از گوشی های اچ تی سی را با کیفیت بالا و همچنین با قیمت فوق العاده مناسب قرار داده است .