با هدست واقعیت مجازی می توانید به تمام دنیا سفر کنید

در نسل هفتم در زمینه بازی های ویدئویی ابتدا بیشتر مقایسه ها و رقابت ها بر سر playstation move و wii mote ها بود اما هرچه رو به جلو رفتیم و به نسل8 نزدیک شدیم رقابت بیشتر بر سر VR2 و یا همان هدست های واقعیت مجازی کشیده شده است.

وزن این هدست مجازی 610گرم و با ابعاد ۲۷.۷ × ۱۸.۵ × ۱۸.۷ سانتی‌متر ارائه شده است درست است که وزن این هدست نسبت به هدست های دیگر کمی بالاتر است اما سنگینی بر روی صورت شما حس نمی شود.بعد از گذاشتن این دستگاه جلوی چشمان خود با جابه جایی و عقب و جلو کردن این هدست میتوانید تاری را از بین ببرید و وضوح تصویر را برای خود تنظیم کنید. در بعضی از هدست ها شاهد تکان خوردن هدست و چفت نشدن آ بر روی سر هستیم اما در Playstation PS VR2 با چنین مشکلی به هیچ وجه برخورد نمی کنید.

اگر بخواهیم درباره نمایشگر صحبت کنیم باید گفت از یک صفحه نمایش Full HD استفاده شده و همچنین از نزخ تازه سازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی میکند و ابعاد آن 5.7 اینچ می باشد، اما از نظر وضوح تصویر اگر بخواهیم با هدست Rift و Vive مقایسه کنیم باید گفت رزولوشن این دو هدست کمی بالاتر از هدست سونی می باشد اما تفاوت آن چندان نیست و این هدست نیز از وضوح تصویری بالا و با کیفیتی برخوردار است صفحه نمایشگر با فناوی Oled ارائه شده است. این هدست شما را به دنیای واقعی و حیرت انگیز نزدیک میکند به گونه ای که هنگام استفاده از این هدست مجازی کاربران خود را در دنیای واقعی تصور میکنند و حس مجازی بودن را ندارند از طرفی پیشرفته تکنولوژی بیشتر حس لذت را به کاربران انتقال میدهد اینکه ما با یک محصول دیجیتال می توانیم به همه جای دنیا سفر کنیم و به واقعیت نزدیک شویم.

p vr 2