Google is bringing back a highly requested Play Store feature that Apple always supported
امکان بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید از طریق فروشگاه پلی‌استور

یکی از خواسته‌های قدیمی کاربران سیستم‌عامل اندروید همیشه این بوده است که بتوانند از طریق فروشگاه پلی استور آپدیت سیستم‌عامل اندروید خود را دریافت کنند. خوشبختانه به‌تازگی گزارش و اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل احتمالا در آپدیت‌های بعدی فروشگاه پلی استور قصد دارد تا کاری کند که از این پس کاربران سیستم‌عامل اندروید آپدیت خود را از این فروشگاه دریافت کنند. البته این مهم‌ترین ویژگی آپدیت جدید فروشگاه پلی استور نیست چراکه این آپدیت از قابلیت‌ها  و ویژگی‌های دیگری هم برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های آپدیت جدید پلی استور این است که می‌توان اپلیکیشن‌ها را به‌صورت هم‌زمان دانلود و همچنین آپدیت کرد. اگر دقت کرده باشید اکنون در پلی استور هر اپلیکیشنی پس از اینکه اپلیکیشن قبلی آن دانلود آپدیت شد، آپدیت می‌شود. اما با استفاده از جدیدترین آپدیت این فروشگاه از این پس می‌توانند هر یک از اپلیکیشن‌هایی که تمایل دارید را انتخاب کرده و آن‌ها را با یکدیگر دانلود و یا آپدیت کنید.

یکی دیگر از تغییراتی که کمپانی گوگل در پلی استور اعمال کرده است، تغییر رابط کاربری Play Protect است. درواقع این رابط کاربری از این پس این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند سریال‌ها را براساس شبکه پخش‌کننده جستجو کنند.

منبع